Kompleks pałacowo-parkowy w Małej Wsi łączy elementy architektury i nowoczesnych rozwiązań eventowych. Obok historycznego obiektu wybudowano nowoczesne przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Kompleks położony jest w okolicach Grójca i dzięki temu może być ciekawym miejscem szkoleniowym na południe od Warszawy (ok 50 km). Teren wokół Pałacu stanowią zarówno doskonale utrzymane obszary jak i część o charakterze leśnym. Wielkość terenu  (ok 30h) sprawia że możliwe jest prowadzenie szkoleń outdoorowych dla bardzo wielu grup – na pewno dla większej ilości niż możliwości noclegowe hotelu.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 54 pokojami (apartamenty i pokoje dwuosobowe). Apartamenty ulokowane są w historycznych oficynach, natomiast pokoje w stylu industrialnym i rustykalnym w nowszych budynkach (Spichlerzu oraz Domu Ogrodnika). Pokoje i apartamenty, wyposażone są w unikatowe meble antyki, obrazy, bibeloty z dawnych lat. W pokojach znajdują się gustownie urządzone łazienki, wygodne łóżka, dostęp do bezprzewodowego internetu, zestaw do zaparzania kawy i herbaty, telewizory LCD. Wg naszej oceny pokoje są wygodne, przestronne zaprojektowane ze smakiem, bez kiczu choć w przestarzałym stylu. Żadnych zastrzeżeń nie budzi czystość i obsługa pokoi. Warto zaznaczyć, że w samym pałacu pokoi jest niewiele a znaczna ich część usytuowana jest w budynkach oddalonych o kilkadziesiąt metrów od pałacu.

Ocena sal konferencyjnych

W różnych budynkach kompleksu hotelowego mamy całą gamę sal szkoleniowych i konferencyjnych. Mają one bardzo różne wielkości, wyposażenie i sposób ich konfigurowania, oraz styl wykończenia. Daje to wiele opcji wykorzystania obiektu na różne typy spotkań – w zależności od rodzaju zajęć, liczby uczestników i liczby podgrup warsztatowych.  Hotel sprawdzi się jeśli chcesz zorganizować kameralny warsztat, szkolenie dla kilku grup, wyjazd integracyjny. W „Nowej oranżerii” znajduje się przykładowo największa sala szkoleniowa o powierzchni przeszło 550 m2, która idealnie nada się na konferencje (wyposażona w dwa wysuwane z sufitu ekrany, dwa projektory multimedialne, nowoczesny sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy). W salach restauracyjnych (na parterze i piętrze)  zorganizujemy szkolenie dla kilkunastu osób, a małych kameralnych salach w Pałacu spotkania biznesowe w gronie kilu osób. W sumie Hotel oferuje 21 różnych pomieszczeń konferencyjnych. Musimy jednak pamiętać, że sale znajdują się w pięciu różnych budynkach czasami znacznie oddalonych od siebie. Pięć sal znajdujących się na pierwszym piętrze pałacu  – to raczej komnaty o charakterze „muzealnym”, znajduje się w nich dużo „bibelotów”, dodatkowo sale są trudno ustawne. Specyficzny charakter sal nie każdemu może przypaść do gustu. Natomiast sale znajdujące się w nowych budynkach są z kolei nowoczesne, z odpowiednim przygotowaniem sprzętu potrzebnego do prowadzenie szkoleń.  Niektóre sale można ze sobą łączy lub dzielić. Sale są widne z dostępem światła dziennego, niestety okna nie są duże (pałacowe) więc często trzeba korzystać z doświetlenia sztucznego. Wyposażanie obejmuję klimatyzację, rzutnik, ekran, flipchar i nagłośnienie systemowe. Na podłogach jest parkiet, zatem akustyka jest przyjemna do pracy.

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia. Chętna do pomocy z wysoko ocenioną przez nas sprawnością. Każdy poruszany temat i prośba o konkretne rozwiązanie były załatwione. Chociaż, gdy próbowaliśmy się dowiedzieć o to, o której godzinie będą wyłączane zraszacze trawników (chcieliśmy pracować na trawnikach) nie udało się tego ustalić i ostatecznie zrezygnowaliśmy z wybranych miejsc. Obsługa kelnerska podczas posiłków na bardzo wysokim poziomie. Takie samo wrażenie odnieśliśmy podczas już nieoficjalnej kolacji. W hotelu działa też ogólnodostępna restauracja, więc na pewno spotkać można jej gości.

Minusy i zagrożenia

Właściwie nie znaleźliśmy takich.