Nieduża, kameralna i dość klimatyczna winnica na przedmieściach małego miasteczka. Średniej klasy obiekt hotelowy zaprojektowany bardziej z myślą o weselach i przyjęciach i przez to niezbyt dobrze dopasowany do szkoleń. Jest to jednak dobre miejsce na spokojne kilkunastoosobowe wyjazdy integracyjne.

Jeśli mamy tylko jedna grupą zajęciową (do ok 25 osób), szukamy obiektu i (maleńkiego) pleneru na wyłączność, a akceptujemy mankamenty funkcjonalne – Winnice są dla nas (szczególnie gdy zaletą ma być kuchnia i menu albo zwiedzanie winnicy). Jeśli zaś nastawiamy się na konferencyjny profesjonalizm – omijajmy hotelik szerokim łukiem.

Ocena pokoi

W hotelu jest tylko 13 pokoi o standardzie średniej klasy. Są to typowe trzygwiazdkowe, czyste, schludne i zadbane pomieszczenia. W sam raz by spędzić tą jedną lub dwie noce. Pokoje nie wyróżniają się jednak niczym szczególnym. Po prostu wygodne miejsce do spania – nad salą bankietowo – konferencyjną. Zapewne projektowano je z myślą o noclegu dla gości weselnych.

Ocena sali szkoleniowej

Hotel ma tylko jedną salę konferencyjną, oddzieloną od restauracji ścianką, która nie jest niestety dźwiękoszczelna.  W sali w układzie „podkowa” zmieści się ok 25 osób.

W suficie mamy chowany rzutnik, na ścianie ekran, na podłodze kamienna posadzkę (niestety daje rezonujący pogłos).  Na tyłach Sali jest kilkunastometrowy pokój konferencyjny – nadaje się na pracę warsztatową  od 8 do 10 osób. Niestety w obu salkach problemem jest słabe oświetlenie.

Zaletą miejsca jest bardzo niewielki ale sympatyczny kameralny i prywatny teren: niewielki trawniczek i stoliki pod zadaszoną werandą.

Dodatkowo, w drugim budynku znajduje się ciemna i niezbyt dobra na szkolenia ale możliwa do wykorzystania salka kominkowa (ok. 30m2)

Ocena obsługi

Obsługa stara się być miła, chociaż jest to uzależnione od tego, z kim rozmawiamy. Pani „menadżer” jest osobą umiarkowanie serdeczną, zdystansowaną, dość powoli reaguje na niektóre zlecenia.  Jednocześnie w naszej ocenie kiepsko deleguje – inni pracownicy obsługi muszą ją pytać o każdy szczegół (jeśli nie ma jej na miejscu, niewiele próśb załatwimy od ręki). Obsługa nie jest też zbyt dobrze wyszkolona w zakresie potrzeb typowo konferencyjnych.

Minusy i zagrożenia

Jeśli na terenie hotelu przebywają inni goście, to w sali może nie być zbyt cicho – na pewno będziemy słyszeć dźwięki z restauracji i kuchni.