• Team building: o nas
    • Ranking organizatorów team building
    • Szkolenia team building – referencje
    • Trenerzy
    • Wyjazdy integracyjne dopasowane do potrzeb
    • 200 sprawdzonych hoteli
    • Największa polska gra: 450 osób
    • Pomoc organizacyjna od A do Z
    • Wyjazdy integracyjne zimą: pod dachem
  • Szkolenia integracyjne
  • Wyjazdy integracyjne
  • Blog
  • Kontakt
Wyjazdy integracyjne, szkolenia team building
Wyjazdy integracyjne, szkolenia team building
Szkolenia integracyjne i gry firmowe
  • Team building: o nas
    • Ranking organizatorów team building
    • Szkolenia team building – referencje
    • Trenerzy
    • Wyjazdy integracyjne dopasowane do potrzeb
    • 200 sprawdzonych hoteli
    • Największa polska gra: 450 osób
    • Pomoc organizacyjna od A do Z
    • Wyjazdy integracyjne zimą: pod dachem
  • Szkolenia integracyjne
  • Wyjazdy integracyjne
  • Blog
  • Kontakt

Gra szkoleniowa – Scenariusz ratowniczy

Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl

Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
Joanna Szmycińska – Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie

Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
Monika Kamińska, Hewlett-Packard

Trener wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale też zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
Izabela Wojciechowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Neuca

Trenerka wykazała się dużym doświadczeniem w dopasowaniu elementów szkolenia do potrzeb grupy i założonych celów.
Sławomir Łagowski, Kierownik Działu Personalnego, Sanofi-Aventis

Szkolenie cechowało się profesjonalizmem i bardzo dobrą organizacją, dużym zaangażowaniem trenerów, wysoką jakością i miłą atmosferą.
Marek Piętka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych, UNIQA

Realizując każdy z projektów, otrzymywaliśmy szeroką ofertę możliwości. Trenerzy dysponowali wieloma autorskimi metodami i bez problemu dopasowywali je do naszych potrzeb.
Ewa Mazur, Sp. ds. personalnych, Eaton Automotive

Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska

Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland

Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed

Szkolenia Team Building
Gry Integracyjne
Team Building
Wyjazdy Integracyjne
Imprezy Firmowe
Gry Szkoleniowe
Eventy-Konferencje
Gry i Zabawy Integracyjne
Gra szkoleniowa – Scenariusz 5 kluczy
Integracyjne eksperymenty kreatywne
Gra szkoleniowa – Scenariusz 5 kluczy
Integracyjne eksperymenty kreatywne
https://www.szkolenia-integracyjne.pl/wp-content/uploads/2018/11/Scenariusz-ratowniczy-youtube.mp4

Poznaj także inne nasze gry integracyjne realizowane w plenerze lub pod dachem (w salach konferencyjnych)

Na skróty

  • Sprzedaż jest do bani, Jak przestać sprzedawać i zacząć nakłaniać potencjalnych klientów do kupna! Frank J. Rumbauskas Jr.
  • Podstawy sprzedaży i marketingu w biznesie, John M. Coe
  • Dojść do zamknięcia, Sprawdzony program przyspieszający cykl sprzedaży i zwiększający prowizje, Stephan Schiffman
  • Jak zamknąć każdą sprzedaż, Joe Girard i Robert L. Shook
  • Sprzedaż z twardą ręką, Jak podnieść ciśnienie, nie wyłączając klienta, Robert L. Shook
  • 250 pytań sprzedażowych, aby zamknąć transakcję, Stephan Schiffman
  • Generowanie leadów dla kompleksowej sprzedaży, Zwiększenie jakości i ilości leadów w celu zwiększenia Państwa ROI, Brian J. Carroll
  • Red-Hot Cold Call Selling, Techniki prospectingu, które naprawdę się opłacają, Paul S. Goldner
  • Zamknięcie konsultacyjne, Proste kroki, które budują relacje i pozwalają wygrać nawet najtrudniejszą sprzedaż, Greg Bennett
  • Podstawy zarządzania sprzedażą, Dla nowo mianowanego menedżera sprzedaży, Matthew Schwartz
  • Zespół sprzedaży nr 1, Doskonałe techniki dla maksymalnej wydajności, Stephan Schiffman
  • Human Sigma, Zarządzanie spotkaniem pracownik-klientm John H. Fleming i Jim Asplund
  • Techniki prezentacji handlowej, (That Really Work!), Stephan Schiffman
  • Zdobywanie kontraktów rządowych, Jak Państwa mała firma może znaleźć i zabezpieczyć kontrakty rządu federalnego do 100 000 USD, Malcolm Parvey i Deborah Alston
  • Maksymalny wpływ, 12 uniwersalnych praw perswazji siłowej, Kurt W. Mortensen
  • Potężne propozycje, Jak zapewnić swojej firmie przewagę nad konkurencją, David G. Pugh i Terry R. Bacon
  • Przewodzić z klientem, Przekształcenie kultury i marki w doskonałość klasy światowej, Mark David Jones i J. Jeff Kober
  • Oferty, przetargi i propozycje, Zdobywanie biznesu dzięki najlepszym praktykom, Harold Lewis
  • Techniki Cold Calling, Które naprawdę działają! Stephan Schiffman
  • Telesales Stephana Schiffmana, Amerykański trener sprzedaży korporacyjnej nr 1 pokazuje, jak zwiększyć sprzedaż telefoniczną, Stephan Schiffman
  • Techniki zamykania, (które naprawdę działają!), Stephan Schiffman
  • Zwolnij, sprzedaj szybciej!, Zrozum proces zakupowy swojego klienta i zmaksymalizuj swoją sprzedaż. Kevin Davis
  • Rozmowy, które wygrywają skomplikowaną sprzedaż, Wykorzystanie Power Messaging do stworzenia większej ilości możliwości, wyróżnienia Państwa rozwiązań i zamknięcia większej ilości transakcji, Erik Peterson i Timothy Riesterer
  • B2B Walka uliczna, Trzy kontrpunkty na: „Mogę dostać to samo taniej”., Brian J. Dietmeyer
  • Zdobywanie kontraktów rządowych, Zdobycie przewagi konkurencyjnej dzięki skutecznym propozycjom, Steve R. Osborne
  • Pozbądź się zimna z Cold Calling, Sam Richter
  • Sprzedaż dla rządu, Co trzeba zrobić, aby konkurować i wygrać na największym rynku świata, Mark Amtower
  • Lawina złożoności, Przezwyciężenie zagrożenia dla przyjęcia technologii, J.B. Wood
  • SalesHood, Jak zwycięscy menedżerowie sprzedaży inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania sukcesów, Elay Cohen
  • Zwycięska oferta, Praktyczny przewodnik po skutecznym zarządzaniu przetargiem, Emma Jaques
  • 250 słów mocy, które sprzedają, Słowa, których potrzebujesz, aby uzyskać sprzedaż, przekroczyć kwotę i zwiększyć swoją prowizję, Stephan Schiffman
  • Sprzedaż z dużym zaufaniem, Zarabiaj więcej pieniędzy – w krótszym czasie – z mniejszym stresem, Todd Duncan
  • Insight Selling, Sprzedaj wartość i wyróżnij swój produkt dzięki scenariuszom Insight, Michael Harris
  • Mała czerwona księga odpowiedzi handlowych Jeffreya Gitomera, 99,5 prawdziwych odpowiedzi, które mają sens, zwiększają sprzedaż i zarabiają pieniądze, Jeffrey Gitomer
  • Jak sprzedać wszystko każdemu i o każdej porze, Dave Kahle
  • Opanowanie skomplikowanej sprzedaży, Jak konkurować i wygrywać, gdy stawka jest wysoka! Jeff Thull
  • Nadzieja to nie strategia, 6 kluczy do wygrania kompleksowej sprzedaży, Rick Page
  • Przestań opowiadać, zacznij sprzedawać, Jak wykorzystać dialog skoncentrowany na kliencie, aby zamknąć sprzedaż, Linda Richardson
  • Rozmowy o pozyskiwaniu klientów, Wywieraj wpływ, przekonuj i sprzedawaj w każdej sytuacji, Mike Schultz i John E. Doerr
  • Dealstorming, Sekretna broń, która może rozwiązać Państwa najtrudniejsze wyzwania w sprzedaży, Tim Sanders
  • Sprzedaż z Challengerem, Przejęcie kontroli nad rozmową z klientem, Matthew Dixon i Brent Adamson
  • Inteligentny Prospecting, który działa za każdym razem!, Zdobądź więcej klientów przy mniejszej liczbie zimnych rozmów, Michael D. Krause
  • Rozwiązanie problemów lidera sprzedaży, Praktyczne rozwiązania, jak pokonać bałagan w zarządzaniu, poradzić sobie z trudnymi przedstawicielami handlowymi i wykorzystać każdą okazję, Suzanne M. Paling
  • Księga mediów społecznościowych B2B, Zostań marketingową supergwiazdą, generując leady za pomocą blogów, LinkedIn, Twittera, Facebooka, poczty elektronicznej i wielu innych narzędzi, Kipp Bodnar i Jeffrey L. Cohen
  • Zburzyć skarpetki sprzedając, Jeffrey Gitomer i Ron Zemke
  • Smart Calling, Wyeliminuj strach, porażkę i odrzucenie z Cold Calling, Art. Sobczak
  • Marketing i sprzedaż usług profesjonalnych, Praktyczne podejście do rozwoju praktyki, Patrick Forsyth
  • Moc telefonu, Zwiększanie efektywności za każdym razem, gdy rozmawiają Państwo przez telefon, Doc Morey
  • Sprzedawanie marzeń, Jak sprawić, by każdy produkt był nie do odparcia, Gian Luigi Longinotti-Buitoni
  • Mała Platynowa Księga Cha-Ching Jeffrey’a Gitomera!, 32,5 Strategii, które pozwolą Ci uruchomić Twoją własną kasę w biznesie i sukcesie osobistym, Jeffrey Gitomer
  • 10 sekretów zarządzania czasem dla handlowców, Zdobądź przewagę nad konkurencją i spraw, by liczyła się każda sekunda, Dave Kahle
  • Kompletny przewodnik po przyspieszeniu wydajności sił sprzedaży, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Greggor A. Zoltners
  • Sprzedaż z wglądem, Zaskakujące badania nad tym, co zwycięzcy sprzedaży robią inaczej, Mike Schultz i John E. Doerr
  • Zarobić pierwszy milion w marketingu sieciowym, Sprawdzone techniki, których można użyć, aby osiągnąć sukces finansowy, Mary Christensen i Wayne Christensen
  • Dyscyplina dolaryzacji, Jak inteligentne firmy tworzą wartość dla klienta… i czerpią z niej zyski, Jeffrey J. Fox i Richard C. Gregory
  • Outsourcing funkcji sprzedaży, Prawdziwe koszty sprzedaży w terenie, Erin Anderson i Bob Trinkle
  • Power Selling, Siedem strategii łamania kodu sprzedaży, George Ludwig
  • Sprzedaż z inteligencją emocjonalną, 5 umiejętności budowania silniejszych relacji z klientami, Mitch Anthony
  • 20 dni na szczyt, Jak Formuła Precyzyjnej Sprzedaży sprawi, że w ciągu dwudziestu dni staną się Państwo najlepszymi sprzedawcami w Państwa firmie, Brian Sullivan
  • Najlepsza cholerna książka o sprzedaży, 16 solidnych jak skała zasad osiągania sukcesu w sprzedaży! Warren Greshes
  • Transy kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale
  • Tworzenie milionowego dochodu ze sprzedaży w ciągu roku, Sukces w sprzedaży dzięki poleceniom klientów, Paul M. McCord
  • Trudne rozmowy, Strategie sprzedaży, dzięki którym można pozyskać najtrudniejszych klientów, Josh Gordon
  • Mała zielona książeczka o tym, jak się dogadać, Jak mówić, pisać, prezentować, przekonywać, wywierać wpływ i sprzedawać innym swój punkt widzenia, Jeffrey Gitomer
  • Tworzenie ewangelistów klienta, Jak lojalni klienci stają się ochotniczą siłą sprzedaży, Ben McConnell i Jackie Huba
  • Sprzedawanie z uczciwością, Odnowienie sprzedaży poprzez współpracę, szacunek i służbę, Sharon Drew Morgen
  • 25 nawyków sprzedażowych skutecznych handlowców, 2. edycja, Stephan Schiffman
  • Sekrety sprzedaży supergwiazdy, Barry J. Farber
  • Potęga sprzedaży, Jak stworzyć i cieszyć się karierą handlową wartą wiele milionów dolarów, Donald Moine i Ken Lloyd
  • Klienci jako partnerzy, Budowanie relacji, które trwają, Chip R. Bell
  • Premierowe rozwiązanie, Zamknąć lukę wartości, zwiększyć marże i wygrać skomplikowaną sprzedaż, Jeff Thull
  • Sztuka sprzedaży dla zamożnych, Jak przyciągnąć, obsłużyć i zatrzymać zamożnych klientów i klientki na całe życie, Matt Oechsli
  • Techniki zwiększania sprzedaży (które naprawdę działają!), Zdobądź więcej zamówień, zwiększ swoją sprzedaż, zbuduj trwałe relacje, Stephan Schiffman
  • Zadawaj pytania, zdobywaj sprzedaż (2. edycja), Zamknij transakcję i stwórz długotrwałe relacje, Stephan Schiffman
  • Jak dokonać sprzedaży, Co każdy nowy sprzedawca powinien wiedzieć, Frank McNair
  • Zaufany doradca, David H. Maister, Charles H. Green i Robert M. Galford
  • Pułapki czasu, Sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców, Todd Duncan
  • Selling 101, Co musi wiedzieć każdy skuteczny specjalista ds. sprzedaży, Zig Ziglar
  • Psychologia sprzedaży, Zwiększ swoją sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek wydawało się to możliwe, Brian Tracy
  • Zabić sprzedaż, 10 fatalnych błędów popełnianych przez handlowców i jak ich unikać, Todd Duncan
  • Wyjątkowa sprzedaż, Jak najlepsi łączą się i wygrywają w sprzedaży o wysoką stawkę, Jeff Thull
  • Sprzedaż oparta na zaufaniu, Wykorzystanie koncentracji na kliencie i współpracy do budowania długotrwałych relacji, Charles H. Green
  • Kieszonkowy poradnik sprzedaży doskonałości, Gerhard Gschwandtner
  • Plan marketingowy Streetwise, Opracowanie kompleksowego planu sprzedaży i marketingu dla Państwa firmy, usługi lub produktu, Don Debelak
  • Sprzedaż to sprawa każdego człowieka, Co trzeba zrobić, aby stworzyć wspaniałego sprzedawcę, Steve Johnson i Adam Shaivitz
  • Nie chodzi o to, gdzie zaczynasz, ale o to, gdzie kończysz, Sekrety sukcesu najlepszego członka niezależnych sił sprzedaży Mary Kay, Gillian Hennessy-Ortega
  • Techniki sprzedaży przez e-mail, (które naprawdę działają!), Stephan Schiffman
  • Zaawansowane strategie sprzedaży, Sprawdzony system pomysłów, metod i technik sprzedaży wykorzystywanych przez najlepszych handlowców na całym świecie, Brian Tracy
  • Maszyna zysków linii frontu, Plan eksplozji zysków przy wykorzystaniu istniejącego zespołu sprzedaży i serwisu, Ziad Y. Khoury
  • Przestań zachowywać się jak sprzedawca i zacznij myśleć jak kupujący, Zwiększ skuteczność sprzedaży, pomagając klientom kupować, Jerry Acuff i Wally Wood
  • Marketing Motywacyjny, Jak skutecznie zmotywować Państwa klientów, aby kupili teraz, kupili więcej i powiedzieli znajomym!, Robert Imbriale
  • Dojazd do VITO, Bardzo Ważny Najwyższy Urzędnik, Anthony Parinello
  • Sekrety skutecznego negocjowania dla handlowców, Sekrety Mistrza Negocjacji, Roger Dawson
  • Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje, (i jak sprzedawać jeszcze więcej, gdy nikt nie kupuje), Dave Lakhani Wiley, 2009
  • Przewodnik menedżera sprzedaży po wspaniałości, Dziesięć podstawowych strategii, jak poprowadzić swój zespół na szczyt, Kevin F. Davis
  • Przemyślenie sił sprzedaży, Redefiniowanie sprzedaży w celu tworzenia i przechwytywania wartości klienta, Neil Rackham i John R. DeVincentis
  • Gorący Prospekt, Sprawdzony system prospectingu, który przyspieszy Państwa karierę w sprzedaży, Bill Good
  • Zarządzanie sprzedażą, Modele opracowywania strategii sprzedaży, Robert J. Calvin
  • Sprzedaż z wysoką wydajnością,Porady, taktyki i narzędzia: Kompletny przewodnik do sukcesu w sprzedaży, Terry Beck
  • Sprzedaż do dużych klientów, Narzędzia, techniki i praktyczne rozwiązania, Terry R. Bacon, Ph.D.
  • Największe historie o sprzedaży, Od najlepszych sprzedawców świata, Robert L. Shook
  • Jak pozyskiwać klientów, Skuteczne techniki dla skutecznych praktykówm, Alan Weiss
  • Sprzedaż nie dzieje się ot tak, 26 sprawdzonych strategii zwiększania sprzedaży na każdym rynku, Stephan Schiffman
  • 25 najczęstszych błędów w sprzedaży, I jak ich unikać, Stephan Schiffman
  • Rozmowy o sprzedaży, Jak zwiększyć sprzedaż dzięki mistrzostwu werbalnemu, Len Serafino
  • Zdobądź więcej poleconych już teraz!, Bill Cates
  • Wykiełkuj!, Wszystko, co muszę wiedzieć o sprzedaży, nauczyłem się z mojego ogrodu – Cztery kroki do, Greg Wright i Alan Vengel
  • 25 najbardziej niebezpiecznych mitów dotyczących sprzedaży, (i jak ich unikać), Stephan Schiffman
  • Pokonać wypalenie zawodowe w sprzedaży, Maksymalizacja sprzedaży, minimalizacja stresu, Stephan Schiffman
  • Zasady Pattersona dotyczące sprzedaży, Jeffrey Gitomer
  • Szkolenie z zakresu sprzedaży, Jim Mikula
  • Metaforycznie sprzedając, Anne Miller
  • 22 Klucze do sukcesu w sprzedaży, Jak osiągnąć sukces w branży usług finansowych, James M. Benson i Paul Karasik
  • Sprzedawca w karierze, Naładuj swój napęd i ambicję, niezależnie od wieku, Stephan Schiffman
  • Psychologia sukcesu w sprzedaży, Naucz się myśleć jak Twój klient, aby zamknąć każdą sprzedaż, Gerhard Gschwandtner
  • Sprzedaż do kadry zarządzającej, Co każdy członek kadry kierowniczej chciałby wiedzieć o skutecznej sprzedaży na szczyt, Nicholas A.C. Read i Stephen J. Bistritz
  • Jak opanować sztukę sprzedaży, Tom Hopkins
  • Capturing Customers.com, Radykalne strategie sprzedaży i marketingu w przewodowym świecie, George Colombo
  • Zawsze bądźcie zamknięci nie żyje, Jak zawsze być pomocnym w 2018 roku, Dan Tyre
  • Budowanie zwycięskich sił sprzedaży, Potężne strategie dla osiągnięcia wysokiej wydajności, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer
  • Promocja sprzedaży, Jak tworzyć, realizować i integrować kampanie, które naprawdę działają, Roddy Mullin i Julian Cummins
  • Zarządzanie leadami sprzedażowymi, Przekształcanie zimnych prospektów w gorących klientów, Jakub Obermayer
  • Podręcznik sukcesu menedżera sprzedaży, Wayne M. Thomas
  • Zbuduj coś wielkiego, 101 sekretów najlepszych ekspertów sprzedaży bezpośredniej, Sojusz Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej
  • Biblia sprzedaży, Największy zasób wiedzy o sprzedaży, Jeffrey Gitomer
  • Giganci sprzedaży, Czego Dale Carnegie, John Patterson, Elmer Wheeler i Joe Girard mogą nauczyć Cię o prawdziwym sukcesie w sprzedaży, Tom Sant
  • Miejsce przy stole, Jak najlepsi handlowcy nawiązują kontakty i podejmują decyzje na szczeblu kierowniczym, Marc Miller
  • Siły sprzedaży o zerowej rotacji,Jak zmaksymalizować przychody, utrzymując zespół sprzedaży w stanie nienaruszonym, Doug McLeod
  • Działaj jak profesjonalista w sprzedaży, Jak opanować scenę biznesową i radykalnie zwiększyć sprzedaż dzięki sprawdzonym technikom aktorskim, Julie Hansen
  • Sukces w sprzedaży bez bzdur w nowej gospodarce, Dan S. Kennedy
  • Maszyna, Radykalne podejście do projektowania funkcji sprzedaży, Justin Roff-Marsh
  • Zarządzanie sprzedażą. Uproszczone., Prosta prawda o uzyskiwaniu wyjątkowych wyników przez zespół sprzedaży, Mike Weinberg
  • Sprzedaż z wartością dodaną, wydanie czwarte, Jak sprzedawać bardziej zyskownie, pewnie i profesjonalnie, konkurując na wartości, a nie na cenie, Tom Reilly i Paul Reilly
  • Sekretny język wpływu, Opanuj jedną umiejętność, której potrzebuje każdy profesjonalista w dziedzinie sprzedaży, Dan Seidman
  • Konsekwentna sprzedaż,Potężne wyniki sprzedaży. Każdy lead. Za każdym razem., Weldon Long
  • 13 podstawowych zasad sprzedaży Joe Girarda, Jak osiągnąć sukces i prowadzić wspaniałe życie, Joe Girard i Tony Gibbs
  • Co Państwa Prezes powinien wiedzieć o wynagrodzeniu za sprzedaż, Połączenie narożnego biura z linią frontu, Mark Donnolo
  • Ziglar o sprzedawaniu, Ostateczny podręcznik dla profesjonalistów w dziedzinie sprzedaży, Zig Ziglar
  • Przestań sprzedawać i zacznij przewodzić, Jak sprawić, by sprzedaż stała się nadzwyczajna, James M. Kouzes, Barry Z. Posner i Deb Calvert
  • Win/Loss Reviews, Nowy model wiedzy dla wywiadu konkurencyjnego, Rick Marcet
  • Rozmowy, które sprzedają, Współpracuj z kupującymi i spraw, by każda rozmowa się liczyła, Nancy Bleeke
  • Przyszłość czatu (i interakcji z Państwa klientami), Podcast Mixergy, Andrew Warner i Mikael Yang
  • Mistrzostwo w uaktywnianium, Szybszy rozwój firmy dzięki dopasowaniu ludzi, procesów i priorytetów, Elay Cohen
  • Jak sprzedawać w handlu detalicznym, Sekrety wprowadzania produktu na rynek, Clare Rayner
  • 21.5 Niezniszczalne prawa sprzedaży, Sprawdzone działania, które należy podjąć, aby łatwiej, szybciej i lepiej sprzedawać… teraz i na zawsze, Jeffrey Gitomer
  • Złamać kod zarządzania sprzedażą, Tajemnice pomiaru i zarządzania wydajnością sprzedaży, Jason Jordan i Michelle Vazzana
  • Dlaczego oni kupują, Kuloodporna metoda na zamknięcie każdej sprzedaży, David Fuess
  • Sztuka Social Selling, Znajdowanie i angażowanie klientów na Twitterze, Facebooku, LinkedIn i innych portalach społecznościowych, Shannon Belew
  • Przewidywalny Prospecting, Jak radykalnie zwiększyć sprzedaż w sektorze B2B, Marylou Tyler i Jeremey Donovan
  • Przejrzysta sprzedaż, Jak nieoczekiwana szczerość i zrozumienie mózgu kupującego może zmienić Państwa wyniki, Todd Caponi
  • Skuteczne wsparcie sprzedaży, Osiągnij wzrost sprzedaży dzięki współpracy sprzedaży i marketingu, Pam Didner
  • The Outcome Generation, Jak nowa generacja sprzedawców technologii rozwija się dzięki prawdziwemu sukcesowi klienta, Paul J. Henderson
  • Combo Prospecting, Potężny podwójny cios, który wypełni Państwa linię i wygra sprzedaż, Tony J. Hughes
  • Legoman – Lego Game
  • Mała czerwona księga sprzedaży Jeffreya Gitomera, 12,5 zasad doskonałości sprzedaży: Jak wiecznie sprzedawać, Jeffrey Gitomer
  • Innowacyjna sprzedaż, Uwolnij swoją kreatywność, aby uzyskać lepsze rozwiązania dla klientów i nadzwyczajne wyniki, Mark Donnolo
  • Jak zostać Rainmakerem, Zasady pozyskiwania i utrzymywania klientów, Jeffrey J. Fox
  • Nowe zasady sprzedaży i obsługi, Jak wykorzystać Agile Selling, zaangażowanie klientów w czasie rzeczywistym, Big Data, treści i opowiadanie historii, aby rozwijać swój biznes, David Meerman Scott
  • Błyskawiczny profesjonalista w sprzedaży, Ponad 600 porad i technik, które przyspieszą Państwa sukces w sprzedaży, Cy Charney
  • Sekrety wielkich twórców deszczu, Klucze do sukcesu i bogactwa, Jeffrey J. Fox
  • Nieodparta oferta, Jak sprzedać swój produkt lub usługę w 3 sekundy lub mniej, Mark Joyner
  • Sprzedaż do dużych firm, Jill Konrath
  • Co kochają klienci, Przewodnik terenowy jak rozwijać swój biznes, Harry Beckwith
  • Więcej Build It Big, 101 sekretów od najlepszych ekspertów sprzedaży bezpośredniej, Sojusz Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej
  • Zrób sobie solidną książkę, Najszybszy, najłatwiejszy i najbardziej niezawodny system pozyskiwania klientów, nawet jeśli nie znosi się marketingu i sprzedaży, Michael Port
  • Rozegraj plan, Marzenie każdego przedstawiciela handlowego, koszmar każdego dyrektora finansowego, Christopher W. Cabrera
  • Jak klienci kupują, Praktyczny przewodnik po rozwoju biznesu w branży usług doradczych i profesjonalnych, Tom McMakin i Doug Fletcher
  • Bądź supergwiazdą sprzedaży, 21 wspaniałych sposobów, aby sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej na trudnych rynkach, Brian Tracy
  • Sprzedaż do VITO, czyli Bardzo Ważnego Najwyższego Urzędnika, Zwiększ swoją prowizję, umawiając się na spotkania z najważniejszymi decydentami już dziś!, Anthony Parinello
  • Sprzedaż zorientowana na klienta, Michael T. Bosworth i John R. Holland
  • Proaktywne zarządzanie sprzedażą,Jak przewodzić, motywować i być na czele gry, William „Skip” Miller
  • Przekraczając przepaść, Marketing i sprzedaż produktów technologicznych klientom głównego nurtu, Geoffrey A. Moore
  • G.R.O.W.T.H.S. U.P., Generowanie przychodów bez kłopotów ze sprzedażą przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, Bruce Lawson
  • Niekończące się polecenia, Zrób z kontaktów codziennych sieć sprzedaży, Bob Burg
  • Odwróć lejek, Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych, Joseph Jaffe
  • Storyselling dla doradców finansowych, Jak sprzedają najlepsi producenci, Scott West i Mitch Anthony
  • Nowa sprzedaż rozwiązań, Rewolucyjny proces sprzedaży, który zmienia sposób, w jaki ludzie sprzedają, Keith M. Eades
  • Przewaga w sprzedaży, Jak ją zdobyć, utrzymać i sprzedawać więcej niż kiedykolwiek, J. Oliver Crom i Michael Crom
  • Poza procesem sprzedaży, 12 sprawdzonych strategii w świecie zorientowanym na klienta, Steve Andersen i Dave Stein
  • Długi ogon, Dlaczego przyszłość biznesu to sprzedaż mniejszej ilości produktów z większej ilości, Chris Anderson
  • Na żywo z Cupertino, Jak Apple wykorzystał słowa, muzykę i wydajność, aby zbudować najlepszą na świecie maszynę sprzedaży, Michael Hageloh
  • Kierowanie się danymi, Jak analiza wydajności zapewnia nadzwyczajne wyniki sprzedaży, Jenny Dearborn
  • 7 sekretów, jak sprzedawać więcej, sprzedając mniej, Ostateczny przewodnik, jak zmienić swoje życie handlowe, Allan Langer
  • Wytyczne dotyczące zamówień publicznych AI, Światowe Forum Gospodarcze
  • Przyszłość zawodu sprzedawcy, Jak przetrwać Wielki Kryzys i zostać jednym z najbardziej poszukiwanych specjalistów ds. sprzedaży B2B w Państwa branży, Graham Hawkins
  • Wartość, Jak mówić o tym, co się robi, żeby ludzie chcieli to kupić, Robyn Haydon
  • Nie chodzi o to, co sprzedajesz, ale o to, za czym stoisz, Dlaczego każdy niezwykły biznes jest napędzany przez cel, Roy M. Spence, Jr. i Haley Rushing
  • Transakcja na zawsze, Jak zbudować model subskrypcji tak atrakcyjny, że Państwa klienci nigdy nie będą chcieli z niego zrezygnować, Robbie Kellman Baxter
  • INKED, Ostateczny przewodnik po skutecznych taktykach zamykania i negocjowania sprzedaży, które odblokowują TAK i przypieczętowują transakcję, Jeb Blount
  • Sprzedawaj więcej i szybciej, The Ultimate Sales Playbook for Startups (Techstars), Amos Schwartzfarb
  • Sprzedaż w szlachetnym celu, wydanie drugie, Jak zwiększyć dochody i wykonywać pracę, z której jest się dumnym, Lisa Earle McLeod
  • Najwspanialszy Sales Deck, jaki kiedykolwiek widziałem, Należy do firmy Zuora i jest genialny. Oto dlaczego., Andy Raskin
  • „Myślałem, że przegapiłem imprezę”: Graham Hawkins o sprzedaży społecznej, Podcast. „The Wingman Brad Barker i Graham Hawkins
  • 60 sekundowa sprzedaż, Ostateczny system budowania relacji z klientami na całe życie w mgnieniu oka, David V. Lorenzo
  • Bądźmy realistami albo nie grajmy, Przekształcanie relacji między kupującym a sprzedającym, Mahan Khalsa i Randy Illig
  • Nieograniczony sukces w sprzedaży, 12 prostych kroków, aby sprzedać więcej, niż kiedykolwiek wydawało się możliwe, Brian Tracy i Michael Tracy
  • Zostań supergwiazdą sprzedaży bezpośredniej, Osiągnij wolność finansową dla siebie i innych jako lider sprzedaży bezpośredniej, Mary Christensen
  • Wzrost sprzedaży, Pięć sprawdzonych strategii od światowych liderów sprzedaży, McKinsey & Company Inc, Thomas Baumgartner, Homayoun Hatami i Maria Valdivieso de Uster
  • Bestseler nr 1, Wyjątkowy wgląd w umysł, strategię i procesy najlepszego sprzedawcy, Lee Bartlett
  • Czego nie uczą w Harvard Business School, Mark H. McCormack
  • Sprzedaż Zebrom, Jak szybciej, łatwiej i bardziej zyskownie zamknąć 90% spraw, które Państwo prowadzą, Chad Koser i Jeff Koser
  • Prawda o sprzedaży, Obalić mity. Zastosuj potężne zasady. Wygraj więcej nowych sprzedaży., Mike Weinberg
  • Sprzedawaj tak, jak kupujesz, Nowoczesne podejście do sprzedaży, które naprawdę działa (nawet na Pana!), David Priemer
  • Agile Selling, Szybko się rozpędzić w dzisiejszym ciągle zmieniającym się świecie sprzedaży, Jill Konrath
  • Wyróżnij się w marketingu, Jak wyróżnić swoją organizację w morzu bylejakości, Stacey Danheiser, dr Simon Kelly i dr Paul Johnston
  • 17 prostych porad dotyczących zamknięcia, Marc Wayshak
  • run_frictionless, Jak uwolnić założyciela od roli sprzedawcy, Anthony Coundouris
  • Nowa sprzedaż. Uproszczone., Niezbędny podręcznik do prospectingu i rozwoju nowych firm, Mike Weinberg
  • To, co Cię tu przywiodło, nie przywiodło Cię tam w sprzedaży, Jak skuteczni handlowcy przechodzą na wyższy poziom, Marshall Goldsmith, Bill Hawkins i Don Brown
  • Jak przeszedłem od porażki do sukcesu w sprzedaży, Frank Bettger
  • Więcej sprzedaży, mniej czasu, Zaskakująco proste strategie dla dzisiejszych szalonych, zapracowanych sprzedawców, Jill Konrath
  • Przełomowa sprzedaż, Nowe strategiczne podejście do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Patrick Maes
  • Formuła przyspieszenia sprzedaży, Wykorzystanie danych, technologii i sprzedaży przychodzącej, aby przejść od 0 do 100 milionów dolarów, Mark Roberge
  • Ostateczna maszyna sprzedaży, Doładuj swój biznes dzięki nieustannej koncentracji na 12 kluczowych strategiach, Chet Holmes
  • Sprzedawaj inaczej!, Wszystkie nowe strategie różnicowania sprzedaży, aby przechytrzyć, wymanewrować i prześcignąć konkurencję, Lee B. Salz
  • Zaczyna się od proszę, a nie kończy na dziękuję, Przekształcenie etykiety biznesowej w efektywność sprzedaży, Edwin P. Baldry
  • Sprzedaż z luką, Getting the Customer to Yes: How Problem-Centric Selling Increases Sales by Changing Everything You Know About Relationships, Overcoming Objections, Closing and Price Keenan
  • Next Level Sales Coaching, Jak zbudować zespół sprzedaży, który się utrzyma, sprzeda i osiągnie sukces, Steve Johnson i Matthew Hawk
  • 5 rzeczy niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży, Lisa McCarthy, Megan Allen i Jenna Dunkle
  • Sprzedaż rozwiązań nie wystarcza, Firmy B2B muszą skupić się na pomaganiu każdemu klientowi w osiągnięciu lepszych wyników., Hannah Grove, Kevin Sellers, Richard Ettenson i Jonathan Knowles
  • ODNOWA dla liderów terenowyc, Prowadzenie zespołu sprzedaży bezpośredniej z powrotem do wzrostu, Brett Blake
  • Zastrzeżenia, Ostateczny przewodnik, jak opanować sztukę i naukę pokonywania sprzeciwu, Jeb Blount
  • Sprzedaż Ninja,Subtelne umiejętności. Wielkie wyniki., Larry Kendall
  • Pytania o władzę, Budowanie relacji, zdobywanie nowych klientów i wywieranie wpływu na innych, Andrew Sobel i Jerold Panas
  • Wysoki zysk z poszukiwań, Skuteczne strategie wyszukiwania najlepszych kandydatów i osiągania przełomowych wyników sprzedaży, Mark Hunter
  • Perfekcyjne zamknięcie, Sekret zamykania sprzedaży – najlepsze praktyki i techniki sprzedaży pozwalające zamknąć transakcję, James Muir i Lesley Kontowicz
  • Klient Challenger, Sprzedaż do ukrytego wpływowca, który może zwielokrotnić Państwa wyniki, Brent Adamson, Matthew Dixon, Pat Spenner i Nick Toman
  • Przypadkowy menedżer sprzedaży, Jak przejąć kontrolę i poprowadzić swój zespół sprzedaży do rekordowych zysków, Chris Lytle
  • Coaching handlowców jako mistrzów sprzedaży, Taktyczny podręcznik dla menedżerów i kadry kierowniczej, Keith Rosen
  • Fanatyczny Prospecting, The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling, Jeb Blount
  • Jedyny przewodnik po sprzedaży, jakiego kiedykolwiek będzie Pan potrzebował, Anthony Iannarino
  • Jak sprzedać wszystko komukolwiek, Joe Girard i Stanley H. Brown
  • Zapakuj słonia!, Jak zdobyć i utrzymać dużych klientów, Steve Kaplan
  • Tworzenie deszczu, Pozyskiwanie nowych klientów bez względu na dziedzinę, Ford Harding
  • Sprzedaż Rozwiązań, Tworzenie nabywców na trudnych rynkach sprzedaży, Michael T. Bosworth
  • Każda praca to praca w sprzedaży, Jak wykorzystać sztukę sprzedaży, aby wygrać w pracy, Cindy McGovern
  • Droga wilka: Sprzedaż po linii prostej, Opanuj sztukę przekonywania, wywierania wpływu i osiągania sukcesów, Jordan Belfort
  • Umysł dla sprzedaży, Codzienne nawyki i praktyczne strategie dla sukcesu w sprzedaży, Mark Hunter CSP
  • Artykuł  przetłumaczony z wersji oryginalnej algorytmicznie (przepraszamy za niedoskonałości) jako materiał poszkoleniowy na nasze szkolenia team building.
  • Outbounding, Zdobądź nowych klientów dzięki sprzedaży zewnętrznej i zakończ swoją zależność od przychodzących leadów, William (Skip) Miller
  • Jak sprzedawać na miejscu, Zamykanie transakcji w nowych warunkach, Tom Searcy i Carajane Moore
  • Sprzedaż przekształcona, Rozwiń wartości sprzedaży, które zapewnią przewagę konkurencyjną, Philip Squire
  • Wszystko staje się abonamentem, a winę za to ponosi częściowo pandemia, Usługi dostawcze, skarpetki, maszynki do golenia, siłownie, serwisy streamingowe, a nawet restauracje i myjnie samochodowe. Niektórzy Amerykanie podpisali już 10 lub więcej umów. Przynosi to wygodę – i wiele miesięcznych opłat., Heather Long i Andrew Van Dam
  • Dlaczego kupujemy, Nauka o zakupach, Paco Underhill
  • Miękka sprzedaż, Nowa sztuka sprzedaży, samowzmacniania i przekonywania, wydanie trzecie, Tim Connor
  • Największy sprzedawca na świecie, Og Mandino
  • Duchy w maszynie, Przezwyciężenie błędów decyzyjnych w cyklu sprzedaży dzięki nauce behawioralnej, Ryan Voeltz
  • Wirtualna sprzedaż, Szybki przewodnik po wykorzystaniu wideo, technologii i wirtualnych kanałów komunikacji w celu zaangażowania zdalnych nabywców i szybkiego zamknięcia transakcji, Jeb Blount
  • Naprawdę o nich dbać, Jak każdy może wykorzystać siłę troski, aby zdobyć zaufanie, zwiększyć sprzedaż i dochody. Bez względu na to, co Państwo sprzedają i komu sprzedają, Mareo McCracken
  • nie do przyjęcia, Lepszy sposób na sprzedawanie, przewodzenie i wywieranie wpływu, Tom Stanfill
  • Szansa na 300 miliardów dolarów: Obsługa wschodzącego czarnego konsumenta amerykańskiego, Istnieje duży rynek do odkrycia, jeżeli firmy będą zaspokajać rzeczywiste potrzeby czarnych konsumentów., Michael Chui, Sajal Kohli, Brian Gregg i Shelley Stewart III
  • Holistyczny przewodnik po Cold-Callingu, Przewodnik krok po kroku, który pomoże Państwu stworzyć nowe możliwości biznesowe (The Vocal Bureau – Co mówić, jak mówić i komu mówić), Simone Laraway
  • Cracked It!, Jak rozwiązywać wielkie problemy i sprzedawać rozwiązania jak najlepsi konsultanci strategiczni, Bernard Garrette, Corey C. Phelps i Olivier Sibony
  • Sprzedawaj więcej dzięki nauce, Sposoby myślenia, cechy i zachowania, które tworzą sukces w sprzedaży, David Hoffeld
  • Sprzedaż napędzana technologią, Osiągnij nadludzkie umiejętności sprzedaży, Justin Michael i Tony Hughes
  • Kultowy, Język fanatyzmu, Amanda Montell
  • Sprzedaż powyżej i poniżej linii,Przekonaj C-Suite. Przekonać kierownictwo. Zapewnij sobie sprzedaż., William „Skip” Miller
  • Gościniec Jurajski, Podlesice, śląskie – nasza recenzja
  • Zajazd Jurajski, Podlesice, Śląskie – nasza recenzja
  • Winnice Jaworek, Miękinia, dolnośląskie – nasza recenzja
  • Sheraton Four Points, Warszawa, mazowieckie – nasza recenzja
  • Różany Dwór, Skrzeszew, woj. mazowieckie – nasza recenzja
  • Papuga Park Hotel, Bielsko- Biała, śląskie – nasza recenzja
  • Pałac Wojanów, k. Jeleniej Góry, dolnośląskie – nasza recenzja
  • Pałac Mała Wieś, okolice Grójca, mazowieckie – nasza recenzja
  • Hotel&RESTAURACJA MARKUS, Kolonowskie, opolskie – nasza recenzja
  • Hotel Ruben, Zielona Góra, lubuskie – nasza recenzja
  • Hotel Prezydent Spała, Spała, łódzkie – Nasza recenzja
  • Hotel Mercure Gdańsk Posejdon, Gdańsk, pomorskie – Nasza recenzja
  • Hotel Las, Piechowice, dolnośląskie – Nasza recenzja
  • Prognoza pogody na wyjazd integracyjny
  • 9 dobrych praktyk
  • Stres – oddech – joga
  • Szkolenie integracyjne w lesie
  • Baza najlepszych polskich hoteli na szkolenia
  • Recenzja hotelu Gościniec Jurajski, Podlesice, śląskie
  • Recenzja hotelu Zajazd Jurajski, Podlesice, Śląskie
  • Trening na worku z piaskiem, doświadczalne uczenie cz. III
  • Trening na worku z piaskiem, matematyk potrzebny cz. II
  • Trening na worku z piaskiem cz. I
  • Zaufaj na linie…
  • Recenzja hotelu Sheraton Four Points, Warszawa, mazowieckie
  • Recenzja hotelu Hilton Garden Inn, Kraków, małopolskie
  • Recenzja hotelu Pałac Wojanów, k. Jeleniej Góry, dolnośląskie
  • Scenariusz sportowo – przygodowy: Śnieżne tratwy. Integracja zimą
  • Team building zimą? Cz. II
  • Team building zimą? Cz. I
  • Mądre myślenie dla inteligentnych bystrzaków
  • Quiz tematyczny w grach szkoleniowych
  • Debata problemowa w szkoleniach integracyjnych
  • Aktywizacja wnioskowania w grach team building
  • Aktywizacja dyskusji na szkoleniach integracyjnych
  • Testy osobowościowe – taniej i od ręki?
  • Psychometria a relacje z igrzysk sportowych
  • Nos psychologa – czy raczej komputer i baza danych?
  • Algorytm zamiast psychologa
  • Sztuczna inteligencja w HR
  • Nielubiany członek zespołu – największa wartość zespołu
  • Jak podnieść skuteczność wdrażania efektów szkoleń?
  • Analiza potrzeb przed zmianą organizacyjną
  • Mapa Zaufania – 6 wymiarów zaufania w zespole
  • Promotor Innowacyjności
  • Networking integracyjny dla introwertyków
  • Strategia dla zespołu – nie tylko firmy
  • Rywalizacja – problem w grach team building
  • Wyjazdy integracyjne – współpraca z hotelem
  • Regulamin zajęć outdoor
  • Pomoc w organizacji wyjazdu integracyjnego od A do Z
  • Dekalog pracy wewnętrznego moderatora
  • Pytania w moderacji gier integracyjnych
  • Nauka pierwszej pomocy na szkoleniu team building
  • Product placement i promocja marki w szkoleniu team building.
  • Finanse dla niefinansistów na szkoleniu team building
  • Szkolenie z zarządzania projektami a team building
  • Jak połączyć team building ze szkoleniem BHP?
  • Komunikacja międzykulturowa łączona ze szkoleniem team building
  • Zimowy team building – wspinaczka i zabawy linowe w upalnym słońcu
  • Narty dla coachów, instruktorów stanowiskowych i trenerów wewnętrznych
  • Domowe eko-eksperymenty
  • Kajakiem do zarządzania zmianą
  • Integracyjne eksperymenty kreatywne
  • Gra szkoleniowa – Scenariusz ratowniczy
  • Gra szkoleniowa – Scenariusz 5 kluczy
  • Akcja na skale – symulacja decyzyjna na szkolenia firmowe
  • Szkolenie outdoor dla dużej grupy – ocena klienta
  • Ubiór i sprzęt na zajęcia w plenerze
  • Pieczara – symulacja fabularna na spotkania team building
  • List referencyjny
  • Górski obóz – symulacja strategiczna na szkolenia team building
  • Górska mapa – symulacja fabularna na szkolenia firmowe
  • Akcja ratownicza na jurze – symulacja strategiczna na szkolenia team building
  • Akcja odbicia zakładników – ciekawa symulacja na szkolenia
  • Jumanji project – symulacja strategiczna na spotkania team building
  • Wyjazdy integracyjne dopasowane do potrzeb
  • Opowiedz swoją historię innowacyjności i wygraj szkolenie
  • Czternaście fundamentów motywowania przedstawicieli handlowych
  • Rekordowa gra szkoleniowa
  • Funpage
  • Bezpłatna gra dla uczcniów i szkół
  • Pomoc dla dzieci z domów dziecka
  • Kodeks Outdoor’u
  • Wyjazd integracyjne i team building – statystyka z badań
  • Jak zorganizować wyjazd integracyjny dla dużej grupy
  • Jak wybrać firmę na szkolenia team building
  • Lina, tratwa czy hotel krasnoludków?
  • Plenery na szkolenia team building
  • Kompetencje trenerów team building
  • Team building pod dachem
  • Szkolenia team building
  • Techniki poznawania potrzeb
  • Badanie potencjału klienta
  • Otwarcie rozmowy handlowej
  • Konflikt handlowców z przełożonymi – cz. 2.
  • Konflikt handlowców z przełożonymi – cz. 1.
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 12
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 11
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 10
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 9
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 8
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 7
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 6
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 5
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 4
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 3
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 2
  • Największe błędy menedżerów HR – błąd 1
  • Jak handlowiec powinien słuchać?
  • Jak prezentować ofertę handlową?
  • Jakim językiem mówić podczas prezentacji handlowej?
  • Błędy podczas prezentowania oferty handlowej
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami
  • Zamknięcie sprzedaży
  • Symulowany biznes – cz. 2
  • Symulowany biznes – cz. 1
  • Style i role kierownicze polskich szefów cz.2
  • Style i role kierownicze polskich szefów cz.1
  • 8 kroków do udanego szkolenia outdoor
  • Jak wybrać szkolenie
  • Wyprawy incentive – cz.3
  • Wyprawy incentive – cz.2
  • Wyprawy incentive – cz.1
  • Fajna firma
  • Facilitowanie – czyli szkolenia doradcze
  • Kowalski w Unii
©2018 Wyjazdy i gry integracyjne, szkolenia team building
  • Dane osobowe, polityka prywatności i zasady organizacji szkoleń-
  • FunPage-