Dyscyplina dolaryzacji, Jak inteligentne firmy tworzą wartość dla klienta… i czerpią z niej zyski, Jeffrey J. Fox i Richard C. Gregory

Dolaryzacja to prosta, ale użyteczna koncepcja, według której można określić korzyści płynące z każdego produktu lub usługi i wyrazić je w dolarach. Następnie można wykorzystać te wartości do zwiększenia sprzedaży, wzmocnienia relacji z klientami i dostawcami, skoncentrowania działań marketingowych i ustalenia konkurencyjnych cen. Konsultanci i autorzy Jeffrey J. Fox i …

Outsourcing funkcji sprzedaży, Prawdziwe koszty sprzedaży w terenie, Erin Anderson i Bob Trinkle

Outsourcing stał się akceptowaną praktyką biznesową, ponieważ może przynieść wyraźne oszczędności i poprawić jakość usług. Jednakże, mimo że outsourcing sprzedaży jest powszechny, nie został on powszechnie przyjęty przez firmy przyzwyczajone do posiadania dedykowanych wewnętrznych pracowników sprzedaży. Autorzy Erin Anderson i Bob Trinkle przedstawiają mocne argumenty przemawiające za korzyściami płynącymi z …

Power Selling, Siedem strategii łamania kodu sprzedaży, George Ludwig

Sprzedawcy z natury są nieskrępowani, a gdy stają się poszukiwanymi trenerami i mówcami, publiczność wzmacnia tę tendencję, reagując ciepło na czarujące, dziwne wstępy i anegdoty. W tym przypadku jednak, mimo że autor George Ludwig udziela istotnych rad, pokazuje, że osobiste historie, które rozruszają publiczność podczas przemówienia, nie zawsze przekładają się …

Sprzedaż z inteligencją emocjonalną, 5 umiejętności budowania silniejszych relacji z klientami, Mitch Anthony

Odkąd Daniel Goleman z Harvardu opublikował w połowie lat 90. książkę „Inteligencja emocjonalna”, eksperci z wielu dziedzin przyjęli jego pojęcie E.Q. – inteligencji emocjonalnej – w przeciwieństwie do I.Q. – inteligencji intelektualnej. Chociaż E.Q. jest najczęściej stosowana w dziedzinie zarządzania i przywództwa, jej najsilniejsze naturalne powiązanie może dotyczyć sprzedaży. Niektórzy …

20 dni na szczyt, Jak Formuła Precyzyjnej Sprzedaży sprawi, że w ciągu dwudziestu dni staną się Państwo najlepszymi sprzedawcami w Państwa firmie, Brian Sullivan

Ten krótki przewodnik po sprzedaży oferuje solidne sugestie dotyczące takich skutecznych technik, jak zadawanie pytań, słuchanie klientów, robienie notatek, korzystanie z arkuszy rozmów i przeprowadzanie badań, aby przekształcić sprzedaż w znormalizowany, mierzalny i powtarzalny proces. Jeżeli żadna z tych rzeczy nie brzmi dla Pana nowocześnie, to problem nie leży po …

Najlepsza cholerna książka o sprzedaży, 16 solidnych jak skała zasad osiągania sukcesu w sprzedaży! Warren Greshes

Warren Greshes jest „twardy jak skała”, jeśli chodzi o podstawy sprzedaży. Inni zgłębiali ten temat bardziej szczegółowo, ale zasady Greshesa przypominają Państwu o wszystkich rzeczach, które wiedzą Państwo o sprzedaży, ale zapomnieli lub byli zbyt zajęci, aby je praktykować. Greshes omawia wyznaczanie celów, dzielenie ich na łatwe do wykonania kroki …

Transy kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale

„Czy chcą Państwo dokonywać sprzedaży jak zaczarowani? Proszę przeczytać tę książkę.” Według Joe Vitale’a, można przyciągnąć uwagę czytelników, umieszczając w nagłówku słowo „magia”, ponieważ odwołuje się ono do ich wewnętrznych myśli i przenika do ich nawykowego transu lub zaabsorbowania. Kiedy już uda się Państwu przebić przez ten stan, mogą Państwo …

Tworzenie milionowego dochodu ze sprzedaży w ciągu roku, Sukces w sprzedaży dzięki poleceniom klientów, Paul M. McCord

Tradycyjna metoda sprzedaży cold-calling jest równie trudna, co znana. Paul McCord ma wieloletnie doświadczenie w pomaganiu sprzedawcom w osiąganiu sukcesów poprzez pracę z wykwalifikowanymi poleconymi, a nie poprzez poszukiwanie przypadkowych nieznajomych. Jego metoda daje Państwu lepszy współczynnik zamknięcia sprzedaży i sprawia, że każdego dnia mają Państwo ochotę na sprzedaż. McCord …

Trudne rozmowy, Strategie sprzedaży, dzięki którym można pozyskać najtrudniejszych klientów, Josh Gordon

Podczas gdy większość książek o sprzedaży skupia się na zachowaniu sprzedawcy, ta książka skupia się na zachowaniu klienta i na tym, jakie podejście do sprzedaży należy zastosować w zależności od tego, jak dziwny lub irytujący – przepraszam, powinno być „wymagający”, a może „ekscentryczny” – staje się klient. Josh Gordon w …

Mała zielona książeczka o tym, jak się dogadać, Jak mówić, pisać, prezentować, przekonywać, wywierać wpływ i sprzedawać innym swój punkt widzenia, Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer napisał wiele „małych” książek o technikach sprzedaży i motywacji, wszystkie zatytułowane są w charakterystycznych kolorach. Książki te zawierają prostą zachętę w żartobliwym tonie. Gitomer oferuje Państwu informacje i pewność siebie; nie jest zainteresowany głębią. Jego misją jest nauczyć osoby nieświadome, niewykwalifikowane, nieśmiałe i ostrożne, jak być przekonującym dla …