Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje, (i jak sprzedawać jeszcze więcej, gdy nikt nie kupuje), Dave Lakhani Wiley, 2009

Desperackie czasy wymagają desperackich działań, a jeśli chodzi o sprzedaż w czasie spowolnienia gospodarczego, przetrwanie Państwa firmy może zależeć od podjęcia radykalnych, asertywnych działań. Mówca, autor i trener Dave Lakhani twierdzi, że stare techniki sprzedaży nie są już odpowiednie. Zaleca alternatywne, innowacyjne podejścia do sprzedaży, w tym pewne odważne – …

Przewodnik menedżera sprzedaży po wspaniałości, Dziesięć podstawowych strategii, jak poprowadzić swój zespół na szczyt, Kevin F. Davis

Doskonała sprzedaż zależy od najwyższej wydajności Państwa zespołu sprzedaży, ale większość menedżerów sprzedaży, którzy nigdy nie nauczyli się być dobrymi trenerami lub nauczycielami, nie wie, jak sprawić, aby takie osiągnięcie stało się rzeczywistością. Konsultant ds. sprzedaży Kevin F. Davis oferuje tym menedżerom podstawowy kurs, jak pomóc swoim przedstawicielom w bardziej …

Przemyślenie sił sprzedaży, Redefiniowanie sprzedaży w celu tworzenia i przechwytywania wartości klienta, Neil Rackham i John R. DeVincentis

W tym nowym klasyku i bestsellerze Neil Rackham i John DeVincentis piszą w przekonujący sposób o potrzebie zmian w siłach sprzedaży w szybko zmieniających się czasach oraz o tym, jak można się do nich skutecznie dostosować. Pozbawiona ciętych chwytów, książka solidnie analizuje, co trzeba zrobić, aby sprzedawać na dzisiejszym rynku …

Gorący Prospekt, Sprawdzony system prospectingu, który przyspieszy Państwa karierę w sprzedaży, Bill Good

Jeżeli chce się Pan nauczyć gotować, niech Pan ogląda stare powtórki Julii Child w telewizji. Jeżeli chcą Państwo nauczyć się obsługiwać samochód wyścigowy, proszę zapisać się do szkoły jazdy mistrza NASCAR Dale’a Jarretta. A jeżeli chce się Pan nauczyć prawie wszystkiego o prospekcie sprzedaży, proszę przeczytać trwałą książkę Billa Gooda …

Zarządzanie sprzedażą, Modele opracowywania strategii sprzedaży, Robert J. Calvin

Firmy starej i nowej gospodarki często cierpią na tę samą dolegliwość: zespoły sprzedaży, które nie produkują. Pisarz Robert Calvin mówi menedżerom sprzedaży, co muszą zrobić, aby wyleczyć tę chorobę. Książka Calvina, która jest tak zwięzła jak skuteczny przekaz handlowy, daje Państwu dokładny plan budowy lub przebudowy zespołu sprzedaży. Książka jest …

Sprzedaż z wysoką wydajnością,Porady, taktyki i narzędzia: Kompletny przewodnik do sukcesu w sprzedaży, Terry Beck

Mądrość Terry Beck dotycząca sprzedaży jest praktyczna i oparta na zdrowym rozsądku. Wiele sugestii dotyczy najbardziej podstawowej ze wszystkich cech sprzedaży: wytrwałości. Odświeżające jest usłyszeć, jak guru sprzedaży mówi po prostu, że podstawowym zadaniem handlowca jest wykonanie telefonu, a jeżeli tego nie zrobi, to winien jest tylko on sam. Rady …

Sprzedaż do dużych klientów, Narzędzia, techniki i praktyczne rozwiązania, Terry R. Bacon, Ph.D.

Dlaczego mieliby Państwo marnować swoje cenne zasoby sprzedażowe, próbując zwabić potencjalnych kandydatów, skoro mogą Państwo wykorzystać strategiczne zarządzanie kontami, aby skupić się na kilku klientach, którzy odpowiadają za większość Państwa przychodów? W tym doskonałym przewodniku po strategicznym zarządzaniu relacjami z klientami Terry R. Bacon przedstawia wiele przydatnych narzędzi, które można …

Największe historie o sprzedaży, Od najlepszych sprzedawców świata, Robert L. Shook

Jedną z pierwszych mądrości Roberta Shooka dla handlowców jest to, że entuzjazm jest zaraźliwy. Udowadnia to w swojej najnowszej książce, która aż kipi od jego własnego podekscytowania tematem sprzedaży i anegdotami, które zebrał, aby zilustrować swoje uwagi. Swoje wstępy okrasza slangiem i komunałami. O dziwo, jest to zaleta, gdyż dzięki …

Jak pozyskiwać klientów, Skuteczne techniki dla skutecznych praktykówm, Alan Weiss

Jeśli chodzi o biznes konsultingowy, Alan Weiss był tam, robił to i prawdopodobnie konsultował dla firmy produkującej koszulki, która sprzedała Panu koszulkę. Co więc robi konsultant, gdy już opanuje biznes konsultingowy? Oczywiście staje się konsultantem dla konsultantów. Weiss udoskonalił swoje rzemiosło. Jego książka przenosi Państwa do biura kupca, do rarytasowej …

Sprzedaż nie dzieje się ot tak, 26 sprawdzonych strategii zwiększania sprzedaży na każdym rynku, Stephan Schiffman

W książce „Sprzedaż nie zdarza się sama” Stephan Schiffman, założyciel szybko rozwijającej się firmy szkoleniowej, rozszerza swoje podejście do sprzedaży, polegające na tworzeniu propozycji, która ma sens dla potencjalnego klienta. Swoją książkę wypełnia omówieniem tych samych podstawowych zasad, które przedstawił w kilku innych książkach, choć każda z nich ma swój …