Insight Selling, Sprzedaj wartość i wyróżnij swój produkt dzięki scenariuszom Insight, Michael Harris

Internet dostarcza tak obszernych informacji o produktach, że nabywcy B2B nie muszą mieć do czynienia ze sprzedawcami B2B aż do późnego etapu cyklu sprzedaży. Na tym etapie klienci nie potrzebują informacji o cechach i korzyściach; potrzebują konkretnych spostrzeżeń opowiedzianych w historiach dostosowanych do ich sytuacji. Michael Harris, ekspert w dziedzinie …

Mała czerwona księga odpowiedzi handlowych Jeffreya Gitomera, 99,5 prawdziwych odpowiedzi, które mają sens, zwiększają sprzedaż i zarabiają pieniądze, Jeffrey Gitomer

Ekspert w dziedzinie sprzedaży Jeffrey Gitomer nie wymyśla koła sprzedaży na nowo, tylko pokazuje, jak się ono kręci. Niezależnie od tego, czy pracują Państwo w sprzedaży od pięciu tygodni czy od pięciu lat, wiedzą Państwo, na jakie pytania chcą uzyskać odpowiedź: „Jak wykonać zimną rozmowę?”. „Kiedy poprosić o sprzedaż?”. „Jak …

Jak sprzedać wszystko każdemu i o każdej porze, Dave Kahle

Aby dowiedzieć się czegoś na dowolny temat, należy zwrócić się do ekspertów. Aby poznać strategię wojskową, należy sięgnąć po „Sztukę wojny” Sun-Tzu. Aby dowiedzieć się, jak trafić do domu, proszę przeczytać Sztukę trafienia Teda Williamsa. Aby nauczyć się inwestować, proszę przeczytać Inteligentnego inwestora Benjamina Grahama. Aby nauczyć się sprzedaży, proszę …

Opanowanie skomplikowanej sprzedaży, Jak konkurować i wygrywać, gdy stawka jest wysoka! Jeff Thull

Ten doskonały przewodnik wyjaśnia metodologię, która może pomóc każdemu w sprzedaży. To podejście do sprzedaży polega przede wszystkim na postrzeganiu sprzedaży oczami klienta i angażowaniu klienta w projektowanie rozwiązania jego własnych problemów. To podejście jest sprzeczne z niektórymi standardowymi praktykami w sprzedaży, ale te standardowe praktyki antagonizują klientów i budują …

Nadzieja to nie strategia, 6 kluczy do wygrania kompleksowej sprzedaży, Rick Page

Jest to doskonały podręcznik dla handlowców poszukujących prostego podsumowania zasad sprzedaży złożonych i kosztownych produktów i usług w trudnym środowisku. Autor Rick Page nie proponuje niczego nowego, ale dobrze zbiera i przedstawia najbardziej godne uwagi punkty zbiorowej konwencjonalnej mądrości na temat sprzedaży. Ilustruje te punkty zabawnymi, zapadającymi w pamięć anegdotami. …

Przestań opowiadać, zacznij sprzedawać, Jak wykorzystać dialog skoncentrowany na kliencie, aby zamknąć sprzedaż, Linda Richardson

Dzisiejsze metody sprzedaży wymagają położenia nacisku na konsultacyjny proces partnerski na wysokim poziomie. Takie podejście wymaga prawdziwego dialogu z klientami na temat produktów lub rozwiązań usługowych, które najlepiej spełniają ich potrzeby. W tej solidnej książce ekspertka w dziedzinie szkoleń sprzedażowych Linda Richardson uczy handlowców, jak przestać być dokuczliwymi promotorami produktów, …

Rozmowy o pozyskiwaniu klientów, Wywieraj wpływ, przekonuj i sprzedawaj w każdej sytuacji, Mike Schultz i John E. Doerr

Sprzedaż, szczególnie w środowisku business-to-business (B2B), zależy od zdolności przedstawiciela handlowego do wygenerowania przekonującej rozmowy. Trenerzy sprzedaży Mike Schultz i John E. Doerr w jasny i prosty sposób wyjaśniają metody i praktyki prowadzenia rozmów handlowych. Ich kompetentne wskazówki pomogą handlowcom, kierownikom sprzedaży i trenerom sprzedaży – a także profesjonalnym nabywcom, …

Dealstorming, Sekretna broń, która może rozwiązać Państwa najtrudniejsze wyzwania w sprzedaży, Tim Sanders

Dziś tylko 40% przedstawicieli handlowych osiąga swoje kwoty. Z pomocą przychodzi Tim Sanders, weteran sprzedaży, który przedstawia bezpośrednie podejście do pokonywania przeszkód w sprzedaży dużych przedsiębiorstw. W przejrzystych rozdziałach wypełnionych anegdotami wyjaśniającymi przedstawia swój siedmiostopniowy proces „burzy handlowej”. Proces burzy mózgów wymaga zebrania zespołu z różnych działów firmy. Sanders pozycjonuje …

Sprzedaż z Challengerem, Przejęcie kontroli nad rozmową z klientem, Matthew Dixon i Brent Adamson

W dziedzinie, w której rzadko spotyka się nowe podejścia i spostrzeżenia, ta książka jest wyjątkowa. Konsultanci Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają swoją konstrukcję sprzedaży B2B (Business-to-Business), „Challenger Sales Model”, obalają kilka starych założeń (jak to, że najlepiej sprzedają osoby budujące relacje) i wyznaczają nowy kierunek dla dobrze poinformowanych handlowców. …

Inteligentny Prospecting, który działa za każdym razem!, Zdobądź więcej klientów przy mniejszej liczbie zimnych rozmów, Michael D. Krause

W trakcie swojej kariery zawodowej Michael D. Krause sprzedał ponad 100 milionów dolarów w towarach i usługach. W wieku siedmiu lat zaczął sprzedawać lemoniadę, a na studiach zajmował się architekturą krajobrazu dla właścicieli domów. Został supergwiazdą sprzedaży w firmach z listy Fortune 500 i konsultantem sprzedaży. Jego poradnik pomaga sprzedawcom …