Nowoczesny, czterogwiazdkowy typowo biznesowy hotel na warszawskim Mokotowie, blisko lotniska i na skraju dzielnicy zwanej potocznie Mordorem. Praktyczne i profesjonalne miejsce na szkolenia lub konferencje, jeśli nie oczekujemy atrakcyjnej lokalizacji lub unikalnego klimatu.

Świeżo otwarty (w kwietniu 2019) hotel został zaprojektowany  jako praktyczna i dość komfortowa baza noclegowo – konferencyjna dla licznych znajdujących się na Mokotowie korporacji. Obiekt należy do sieci Sheraton, co jest dobrą gwarancją przyzwoitego choć nieco surowego standardu. Poza pokojami i salami konferencyjnymi, jest tu jeszcze tylko małe centrum fitness i restauracja na parterze. Brak jakiegokolwiek terenu czy klimatycznych knajpek albo eleganckiej restauracji.  Obiekt nadaje się tylko na szkolenia albo noclegi dla pracujących blisko biznesmenów.

Ocena pokoi

Na pięciu piętrach mieszkalnych mieści się ok 150 pokoi.  Dość spore, widne i ciepło urządzone, mają nowoczesny i typowy dla sieciowych hoteli styl. Dwa osobne wygodne łózka, ogromny telewizor plazmowy, biurko, lodówka, deska do prasowania i mały czajnik. Okien nie można otwierać ale w pokoju znajduje się klimatyzacja.  Łazienka jest nowoczesna, komfortowa i z duża kabiną prysznicową.

Ocena sal konferencyjnych

Na pierwszym piętrze znajduje się centrum konferencyjne z estetycznymi, nowoczesnymi i widnymi salami konferencyjnymi. Każda z czterech sal zmieści ok 30-40 osób w układzie w podkowę, ale można tez rozsunąć ściany by uzyskać dużą sale kongresową zdolną pomieścić, w układzie kinowym, ok. 200 osób. W salach mamy podwieszane w suficie projektory, opuszczone ekrany oraz rolety w oknach. Dodatkowo sale wyposażone są w system nagłośnieniowy. W każdej można samodzielnie sterować klimatyzacją i oświetleniem poprzez panel dotykowy znajdujący się w ścianie. Podczas naszego pobytu jeszcze nie wszystko dobrze działało – byliśmy jednak w hotelu w drugim dniu jego otwarcia, prowadząc szkolenie z zarządzania strategicznego.

Zaletą sal jest też wygodna wykładzina i elastyczne, przestawne stoliki oraz krzesła. Sale utrzymane w szaro-brązowej kolorystyce. Przed nimi mamy dość spore foyer, gdzie możemy spokojnie urządzić przerwy kawowe. W przypadku pełnego obłożenia szkoleniami (wykorzystania wszystkich sal) liczba toalet może być za mała.

Ocena obsługi

Obsługa jest  bardzo uczynna i stara się szybko odpowiadać na zadane życzenia przez gości. Widać jeszcze jednak dość nierówny standard – wśród wielu profesjonalnych pracowników spotkaliśmy też jednego niezainteresowanego naszymi potrzebami i dwóch, którzy nie potrafili zrealizować naszych próśb na sali konferencyjnej (obsługa pulpitu do sterowania projektorem). Pracownicy recepcji sympatyczni i uczynni, choć działający jak roboty wyuczone podręcznikowych formułek.

Minusy i zagrożenia

Hotel znajduje się  w dzielnicy, w której w dni robocze trzeba spodziewać się korków i ogromnych trudności z parkowaniem, co będzie oznaczało, że część grupy się spóźni szukając miejsc parkingowych (średni czas szukania miejsca parkingowego w tej dzielnicy może wynieść nawet 20min, a niektórzy będą musieli zaparkować w galerii Mokotów ok 1km od hotelu). Polecamy więc transport publiczny – hotel znajduje się 5 minut pieszo od stacji kolejki podmiejskiej  i 3 minuty od dużej pętli tramwajowej.


Wielkość: duży

Standard: komfortowy

Lokalizacja: w mieście