Rozwiązanie problemów lidera sprzedaży, Praktyczne rozwiązania, jak pokonać bałagan w zarządzaniu, poradzić sobie z trudnymi przedstawicielami handlowymi i wykorzystać każdą okazję, Suzanne M. Paling

Ekspert w dziedzinie zarządzania sprzedażą Suzanne M. Paling proponuje rozwiązania 15 najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się menedżerowie prowadzący handlowców. Opisuje, w jaki sposób kierownicy sprzedaży powinni rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą, aby zarówno kierownicy, jak i przedstawiciele handlowi mogli skupić się na sprzedaży. Paling dołącza bonusowe arkusze robocze, szablony …

Księga mediów społecznościowych B2B, Zostań marketingową supergwiazdą, generując leady za pomocą blogów, LinkedIn, Twittera, Facebooka, poczty elektronicznej i wielu innych narzędzi, Kipp Bodnar i Jeffrey L. Cohen

Firmy z sektora Business-to-Business (B2B) powinny stworzyć platformę w mediach społecznościowych. Są one idealne do wzmocnienia dwóch istotnych elementów składowych B2B: definiowania perspektyw i nawiązywania relacji. Wiele firm B2B nie rozumie i nie korzysta z mediów społecznościowych, a ich liderzy pozostają nieświadomi wielu korzyści, jakie mogą osiągnąć. Proszę nie być …

Zburzyć skarpetki sprzedając, Jeffrey Gitomer i Ron Zemke

Wraz z upowszechnieniem się zautomatyzowanych i elektronicznych transakcji oraz sprzedaży produktów, perspektywy kariery w sprzedaży uległy pogorszeniu. Jak zatem nowoczesny sprzedawca może odnieść sukces? Przyjmując podejście sprzedaży konsultacyjnej, sprzedawca może budować indywidualne relacje z klientami i stać się ich ekspertem w zakresie informacji o produktach. Zaczynając od podstaw w postaci …

Smart Calling, Wyeliminuj strach, porażkę i odrzucenie z Cold Calling, Art. Sobczak

Art Sobczak od 14 roku życia z powodzeniem sprzedaje przez telefon. Teraz, po pięćdziesiątce, wydaje się, że wie praktycznie wszystko o cold call – czyli telefonicznym poszukiwaniu klientów – i sprzedaży. W drugim wydaniu swojego podręcznika Sobczak dzieli się swoimi sekretami handlowymi. Jego oryginalna książka już pierwszego dnia znalazła się …

Marketing i sprzedaż usług profesjonalnych, Praktyczne podejście do rozwoju praktyki, Patrick Forsyth

Patrick Forsyth szczegółowo omawia elementarne taktyki marketingowe, zaczynając od tego, jak przebiega proces wydawniczy. Kolejne rozdziały dotyczą profesjonalnych praktyk w sprzedaży usług niematerialnych. Forsyth oferuje obfite, wręcz oszałamiające szczegóły. Pomocne są listy kontrolne i diagramy przepływu, które ilustrują niektóre z jego podstawowych pomysłów, a w razie potrzeby powtarza on kluczowe …

Moc telefonu, Zwiększanie efektywności za każdym razem, gdy rozmawiają Państwo przez telefon, Doc Morey

Niedroga, praktyczna książka Doca Morey’a przedstawia bezsensowne podejście do skutecznego działania przez telefon. Szczególną uwagę poświęca osobom, które zajmują się obsługą klienta i sprzedażą. Książka krótko opisuje typowe problemy, z którymi borykają się pracownicy przez telefon, i oferuje szybkie informacje, jak je pokonać. Dzięki zwięzłemu formatowi jest to poręczny przewodnik …

Sprzedawanie marzeń, Jak sprawić, by każdy produkt był nie do odparcia, Gian Luigi Longinotti-Buitoni

Gian Luigi Longinotti-Buitoni wychodzi z założenia, że najlepszym sposobem sprzedaży produktów jest wykorzystanie impulsów emocjonalnych klientów, które mogą przeważyć nad ich racjonalnym myśleniem. To dobra teoria, czego dowodem jest to, jak skutecznie prezes Ferrari North America wykorzystał ją przy pisaniu tej książki. Jako czytelnik, nie może Pan nie dać się …

Mała Platynowa Księga Cha-Ching Jeffrey’a Gitomera!, 32,5 Strategii, które pozwolą Ci uruchomić Twoją własną kasę w biznesie i sukcesie osobistym, Jeffrey Gitomer

John Patterson, założyciel i właściciel National Cash Register Company, był geniuszem biznesu. Wprowadził wiele koncepcji sprzedaży, programów szkoleniowych i planów motywacyjnych, które dziś są dla firm oczywistością. W tej książce znany autor i trener sprzedaży Jeffrey Gitomer przedstawia niektóre z najbardziej znanych koncepcji sprzedaży Pattersona. Jest to rozszerzenie książki Gitomera …

10 sekretów zarządzania czasem dla handlowców, Zdobądź przewagę nad konkurencją i spraw, by liczyła się każda sekunda, Dave Kahle

Dave Kahle dostosowuje wiele obecnie powszechnie stosowanych procesów zarządzania czasem do specyficznego użytku handlowców w terenie. Jego podstawowym założeniem jest to, że handlowcom zewnętrznym o wiele trudniej jest stosować zwykłe techniki, ponieważ ich życie jest tak pełne niepewności. Ponadto sprzedawcy są zwykle nastawieni na działanie, więc nie chcą poświęcać czasu …

Kompletny przewodnik po przyspieszeniu wydajności sił sprzedaży, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Greggor A. Zoltners

Aby zwiększyć wydajność grupy sprzedażowej, należy dać sprzedawcom bardzo szczegółowe oceny i instrukcje, jak twierdzą autorzy Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Greggor A. Zoltners. Problem polega na tym, że instrukcje są nie tylko szczegółowe, ale i bardzo techniczne. Trzeba postrzegać sprzedaż jako naukę, aby jak najlepiej wykorzystać wykresy, diagramy, …