Sprzedawaj tak, jak kupujesz, Nowoczesne podejście do sprzedaży, które naprawdę działa (nawet na Pana!), David Priemer

Musi Pan wybrać pomiędzy dwoma maszynami, które kosztują mniej więcej tyle samo. Sprzedawca jednej firmy dzwoni i wysyła maile, ale widać, że jest Pan tylko celem. Sprzedawca innej firmy jest troskliwy, pełen szacunku, empatii i skupia się na Państwa potrzebach. Kto zyskuje na sprzedaży? To oczywiste, ale dlaczego handlowcy wybierają …

Agile Selling, Szybko się rozpędzić w dzisiejszym ciągle zmieniającym się świecie sprzedaży, Jill Konrath

Firmy dają większości biznesmenów czas, który jest im potrzebny do nauczenia się swojej pracy. Jednak specjaliści ds. sprzedaży rzadko mają taką możliwość i często muszą uczyć się wszystkiego na bieżąco. Firmy często oczekują od handlowców, że będą od razu osiągać wyniki, ale nie zawsze jest to możliwe lub rozsądne. Jill …

Wyróżnij się w marketingu, Jak wyróżnić swoją organizację w morzu bylejakości, Stacey Danheiser, dr Simon Kelly i dr Paul Johnston

Nabywcy B2B stoją przed ogromną liczbą wyborów i, co mylące, wszystkie wyglądają i brzmią tak samo. Wielu nabywców nie ma czasu, energii ani chęci, aby dokonać świadomego wyboru, dlatego jako czynnik różnicujący wybierają cenę. Eksperci branży B2B, dr Simon Kelly, dr Paul Johnston i Stacey Danheiser, na podstawie badań, studiów …

17 prostych porad dotyczących zamknięcia, Marc Wayshak

Jedni sprzedawcy konsekwentnie wybijają piłkę z parku, podczas gdy inni z trudem osiągają minimalne liczby. Ekspert ds. sprzedaży Marc Wayshak z Sales Insights Lab namawia do tego, aby byli Państwo charakterystyczni. Kontrahenci zauważają, że każdy sprzedawca ma taki sam styl. Proszę zaangażować potencjalnego klienta w prawdziwą rozmowę. Im więcej rozmów …

run_frictionless, Jak uwolnić założyciela od roli sprzedawcy, Anthony Coundouris

Kiedy przedsiębiorcy i założyciele firm podejmują się roli sprzedawców, autor Anthony Coundouris twierdzi, że tracą cenny czas i ryzykują utratę klientów na rzecz tarcia. Zachęca on założycieli start-upów, aby stali się liderami rynku i znaleźli dopasowanie produkt-rynek poprzez wyrafinowane zrozumienie tożsamości swojej marki oraz tego, komu, co i jak służą. …

Nowa sprzedaż. Uproszczone., Niezbędny podręcznik do prospectingu i rozwoju nowych firm, Mike Weinberg

Tylko 10% do 15% handlowców sprzedaje. Reszta zajmuje się obowiązkami, które nie generują nowych dochodów. Firmy powinny zadbać o to, aby produktywni handlowcy mogli poświęcić swój czas na rozwój nowych przedsięwzięć. Zamiast tego większość firm obciąża ich zarządzaniem kontami i obsługą klienta. Doświadczony sprzedawca Mike Weinberg opisuje sytuacje, które osłabiają …

To, co Cię tu przywiodło, nie przywiodło Cię tam w sprzedaży, Jak skuteczni handlowcy przechodzą na wyższy poziom, Marshall Goldsmith, Bill Hawkins i Don Brown

Sukces w sprzedaży zależy dziś bardziej od empatycznego zrozumienia potrzeb klientów niż od pewności siebie i samooceny sprzedawcy. Eksperci od motywacji Marshall Goldsmith (autor bestsellera „Triggers”), Don Brown i Bill Hawkins wyjaśniają, co sprzedawcy muszą robić, aby zdobyć przychylność klientów, a czego nie powinni robić, aby ich stracić. getAbstract poleca …

Jak przeszedłem od porażki do sukcesu w sprzedaży, Frank Bettger

Każda książka o sprzedaży wykorzystuje podstawowe zasady, które Frank Bettger przedstawił w tym klasycznym podręczniku w 1947 roku. Zasady te pozostają skuteczną częścią repertuaru większości odnoszących sukcesy profesjonalistów w dziedzinie sprzedaży. Bettger pokazuje swoją wiarę w taktykę Dale’a Carnegie’go „Put-people-first” poprzez inspirujący język, umiejętne opowiadanie i podstawowe zasady. Chociaż niektóre …

Więcej sprzedaży, mniej czasu, Zaskakująco proste strategie dla dzisiejszych szalonych, zapracowanych sprzedawców, Jill Konrath

Sprzedawcy są poddawani intensywnej, nieustającej presji psychologicznej. Jeśli nie sprzedają, nie jedzą. Jill Konrath, autorka Agile Selling i innych cenionych podręczników sprzedaży, przeprowadziła szeroko zakrojone badania wtórne na temat najskuteczniejszych technik zarządzania czasem i produktywności dla handlowców. Przejrzała i przeanalizowała prace neurobiologów, psychologów, ekspertów od zarządzania czasem, specjalistów od zachowań …

Przełomowa sprzedaż, Nowe strategiczne podejście do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Patrick Maes

W niedalekiej przyszłości tradycyjni sprzedawcy mogą wyginąć jak ptak dodo. Oznaki niezwykłej rewolucji „disruptive selling” są już widoczne w Internecie. Tradycyjna sprzedaż opiera się na interakcji człowieka z człowiekiem, ale automatyzacja zmienia tę dynamikę. Wiele sprzedaży jest obecnie wynikiem interakcji człowieka z maszyną, jak np. zamówienia składane na Amazon. Dzięki …