Sprzedawca w karierze, Naładuj swój napęd i ambicję, niezależnie od wieku, Stephan Schiffman

Niektórzy specjaliści od biznesu twierdzą, że sprzedaż to gra dla młodych, ale nie Stephan Schiffman. Oferuje on doskonałe rady dla starszych handlowców, którzy chcą zachować swoją przewagę konkurencyjną. W ciągu trzech dekad Schiffman osobiście wyszkolił setki tysięcy sprzedawców, więc wnosi do tematu ogromną wiedzę. Niektórzy czytelnicy mogą uznać jego okresowe …

Psychologia sukcesu w sprzedaży, Naucz się myśleć jak Twój klient, aby zamknąć każdą sprzedaż, Gerhard Gschwandtner

Jako wydawca magazynu Selling Power, Gerhard Gschwandtner przeprowadził wywiady z wieloma ekspertami w dziedzinie human-psyche, a następnie odniósł ich spostrzeżenia do zawodu sprzedawcy. Teraz dzieli się swoimi spostrzeżeniami, aby wyjaśnić, co sprawia, że Państwo i Państwa klienci są tak samo podekscytowani. Proponuje techniki, które pozwolą Państwu poprawić umiejętności pracy z …

Sprzedaż do kadry zarządzającej, Co każdy członek kadry kierowniczej chciałby wiedzieć o skutecznej sprzedaży na szczyt, Nicholas A.C. Read i Stephen J. Bistritz

Jeśli zajmują się Państwo sprzedażą, getAbstract uważa, że spodoba się Państwu książka Nicholasa A.C. Reada i Stephena J. Bistritza, którzy oferują solidne porady, jak sprzedawać kierownictwu wyższego szczebla. Zaczynają od pomocy w zidentyfikowaniu i uzyskaniu dostępu do osób z „C-Suite”, czyli dyrektora generalnego, dyrektora finansowego, dyrektora ds. informacji lub innych …

Jak opanować sztukę sprzedaży, Tom Hopkins

Liczne strategie, jak zostać mistrzem sprzedaży, wypełniają strony książki Toma Hopkinsa. Jest to podręcznik dla tych, którzy chcą zostać mistrzami sprzedaży, ale zadają sobie pytanie: „Co robić dalej?”. „Jak poradzić sobie z odwlekającym klientem?” lub „Jak skutecznie zaprezentować swój produkt?”. Hopkins przekazuje wskazówki i sugestie poprzez różne rozmowy sprzedażowe. Autor, …

Capturing Customers.com, Radykalne strategie sprzedaży i marketingu w przewodowym świecie, George Colombo

Czytali Państwo manifesty, przepowiednie i ultimatum „change-or-die”. Teraz proszę zapoznać się z sekcją zwłok. George Colombo rozpoczyna swoją sekcję zwłok dotcomów od stwierdzenia rzeczy oczywistych: wiele firm internetowych nie miało realnych biznesplanów, boom na akcje internetowe był w większości histerią, a przeciętny start-up internetowy nie miał pojęcia, jak pozyskiwać i …

Zawsze bądźcie zamknięci nie żyje, Jak zawsze być pomocnym w 2018 roku, Dan Tyre

W 1983 roku Alec Baldwin, grający rolę Blake’a w filmie „Glengarry Glen Ross”, nawoływał sprzedawców w kotłowni, aby „zawsze zamykali”. Ta taktyka wywierania presji zjednała sobie całe pokolenia sprzedawców. Jednak w 2018 roku techniki te stały się równie przestarzałe jak garnitur Blake’a. Być może były skuteczne w latach 80-tych, ale …

Budowanie zwycięskich sił sprzedaży, Potężne strategie dla osiągnięcia wysokiej wydajności, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer

Aby ujawnić potencjał Państwa zespołu sprzedaży, należy przeanalizować i ocenić 12 czynników wpływających na efektywność sprzedaży. Maksymalne wykorzystanie korzyści płynących z tych czynników pozwoli Państwu często zmaksymalizować sprzedaż. Eksperci ds. sprzedaży Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer wyjaśniają, jak działają te czynniki. Ich obszerna książka jest wypełniona …

Promocja sprzedaży, Jak tworzyć, realizować i integrować kampanie, które naprawdę działają, Roddy Mullin i Julian Cummins

Gubernator Luizjany Huey Long, populista i demagog, powiedział kiedyś: „Połóżmy słoik z dżemem na niższej półce, gdzie mały człowiek może go dosięgnąć”. Promocja sprzedaży właśnie to robi dla zwykłych kupujących. Pozwala ludziom zaoszczędzić pieniądze i pokazuje Państwa produkt. Roddy Mullin i Julian Cummins znają się na promocji sprzedaży jak Madonna …

Zarządzanie leadami sprzedażowymi, Przekształcanie zimnych prospektów w gorących klientów, Jakub Obermayer

James Obermayer, guru sprzedaży, uważa, że firmy powinny rozliczać działy marketingu z generowania leadów sprzedażowych i w tej książce wyjaśnia, jak marketerzy mogą sprostać temu wyzwaniu. W tej książce wyjaśnia, w jaki sposób marketerzy mogą sprostać temu zadaniu. Omawia, w jaki sposób wyznaczyć cele dotyczące zwrotu z inwestycji (ROI) dla …

Podręcznik sukcesu menedżera sprzedaży, Wayne M. Thomas

Dyrektorzy sprzedaży (CSO) pracują krócej – średnio o rok – niż inne osoby na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach i nie jest to zaskoczeniem. Z niesłabnącą szczerością i ogromną wnikliwością Wayne M. Thomas wyjaśnia, że menedżerowie sprzedaży zawsze poruszają się po cienkiej linie między odurzającym sukcesem a miażdżącą porażką. Thomas, który …