Przewidywalny Prospecting, Jak radykalnie zwiększyć sprzedaż w sektorze B2B, Marylou Tyler i Jeremey Donovan

Ten znakomity poradnik dotyczący prospectingu autorstwa ekspertów w dziedzinie sprzedaży Marylou Tyler i Jeremey Donovan łączy filozofię sprzedaży z codziennymi podstawami sprzedaży B2B. Autorzy omawiają, jak dotrzeć do najbardziej obiecujących prospektów, zapewnić sobie spotkania i skutecznie się komunikować – wszystko po to, aby osiągnąć „przewidywalne prospektowanie”, a tym samym bardziej …

Przejrzysta sprzedaż, Jak nieoczekiwana szczerość i zrozumienie mózgu kupującego może zmienić Państwa wyniki, Todd Caponi

W dzieciństwie nauczyli się Państwo, że uczciwość jest najlepszą polityką. Niestety, ta etyka często nie sprawdza się w twardym świecie biznesu. Wielu handlowców uważa, że mówienie szczerej prawdy zniweczy ich szanse. Wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży Todd Caponi twierdzi, że są oni w wielkim błędzie i oferuje naukę, która to potwierdza. …

Skuteczne wsparcie sprzedaży, Osiągnij wzrost sprzedaży dzięki współpracy sprzedaży i marketingu, Pam Didner

Konsultantka ds. marketingu Pam Didner przedstawia „sales enablement” jako rozwiązanie pomagające zapracowanym handlowcom w opracowaniu skutecznych strategii i wykorzystaniu najnowszych technologii. Namawiając do współpracy marketingu i sprzedaży, bada aktualne metodologie sprzedaży, media społecznościowe i pytania, które każda firma musi zadać, aby udoskonalić swoją strategię, metody i taktyki sprzedaży. Jej obszerna, …

The Outcome Generation, Jak nowa generacja sprzedawców technologii rozwija się dzięki prawdziwemu sukcesowi klienta, Paul J. Henderson

Do głodnego człowieka podchodzi trzech przedsiębiorców. Pierwszy z nich pyta, czego chce mężczyzna. Człowiek odpowiada: „kanapkę”, więc przedsiębiorca otwiera sklep z kanapkami. Drugi przedsiębiorca pyta mężczyznę, jaki jest jego problem. On mówi, że jest głodny. Przedsiębiorca otwiera więc sklep spożywczy. Trzeci przedsiębiorca pyta mężczyznę, jaki jest jego cel; ten odpowiada, …

Combo Prospecting, Potężny podwójny cios, który wypełni Państwa linię i wygra sprzedaż, Tony J. Hughes

Ten „praktyczny podręcznik” dotyczący poszukiwania klientów w sprzedaży, napisany przez autora bestsellerów Tony’ego Hughesa, aż kipi od emocji i zapału. Książka przedstawia czytelnikom podejście Hughesa do poszukiwania klientów „COMBO Prospecting”: zadzwonić, zostawić wiadomość i wysłać e-mail. Nie można przegapić żadnej okazji. Hughes oferuje przydatne informacje o tym, jak wejść do …

Legoman – Lego Game

Gra integracyjno – komunikacyjna Legoman (Lego Man) to innowacyjna forma szkolenia dla pracowników, która wykorzystuje klocki Lego do stymulowania współpracy, kreatywności i rozwoju umiejętności zespołowych. Ta unikalna metoda nie tylko angażuje uczestników, ale również integruje ich w sposób dynamiczny i efektywny. Nasz wariant gry powstał w duńskiej Copenhagen Business School. …

Mała czerwona księga sprzedaży Jeffreya Gitomera, 12,5 zasad doskonałości sprzedaży: Jak wiecznie sprzedawać, Jeffrey Gitomer

W 1966 r. Mao Tse-Tung wydał „Małą czerwoną książeczkę”, w której zawarł swoje cytaty. Teraz Jeffrey Gitomer oferuje swoją imienniczkę: Małą czerwoną książeczkę sprzedaży. Podobnie jak w przypadku książki Mao o orientacji politycznej, Gitomer zaleca wielokrotne czytanie jego książki z instrukcjami dotyczącymi sprzedaży. A jednak większość jej zaleceń może nie …

Innowacyjna sprzedaż, Uwolnij swoją kreatywność, aby uzyskać lepsze rozwiązania dla klientów i nadzwyczajne wyniki, Mark Donnolo

Opierając się na swoim doświadczeniu w dziedzinie sztuki i projektowania, konsultant ds. sprzedaży Mark Donnolo wyjaśnia, na czym polega kreatywność i jak ją opanować. Przedstawia kompleksowy, szczegółowy program „Innowacyjna sprzedaż”, który handlowcy mogą wdrożyć, aby opracować unikalne, odpowiednie rozwiązania sprzedażowe dla swoich klientów. System Donnolo – z jego wzajemnie powiązanymi …

Jak zostać Rainmakerem, Zasady pozyskiwania i utrzymywania klientów, Jeffrey J. Fox

Jeffrey J. Fox wniósł dowcip i zdrowy rozsądek do swojej prosto napisanej książki How to Become CEO. Jego równie popularna książka How to Become a Rainmaker jest napisana w tym samym przyjemnym stylu, ale w końcu rozczarowuje, brakuje jej praktycznych spostrzeżeń z pierwszego tytułu. Łatwo zrozumieć atrakcyjność, która sprawiła, że …

Nowe zasady sprzedaży i obsługi, Jak wykorzystać Agile Selling, zaangażowanie klientów w czasie rzeczywistym, Big Data, treści i opowiadanie historii, aby rozwijać swój biznes, David Meerman Scott

Postępy w komunikacji internetowej zmieniają sprzedaż na zewnątrz i do góry nogami, przenosząc dynamiczną siłę sprzedaży z handlowców na kupujących. David Meerman Scott, strateg sprzedaży i marketingu, wyjaśnia, jak wymagający sprzedawcy mogą wykorzystać dzisiejszą technologię, aby stać się gwiazdami. Bardzo szczegółowy spis treści, ciekawe historie, podkreślone główne punkty i wypunktowane …