Red-Hot Cold Call Selling, Techniki prospectingu, które naprawdę się opłacają, Paul S. Goldner

Podniesienie ręki i zadzwonienie do potencjalnego klienta wydaje się być czymś naturalnym dla handlowca. Jednak nawet najlepsi, najbardziej doświadczeni handlowcy unikają zimnych rozmów, aby uniknąć odrzucenia. Paul S. Goldner uczy, jak pokonać strach i pokazuje, że zimna rozmowa to tak naprawdę tylko gra liczb: Pewna liczba rozmów może przynieść względną …

Zamknięcie konsultacyjne, Proste kroki, które budują relacje i pozwalają wygrać nawet najtrudniejszą sprzedaż, Greg Bennett

Często handlowcy – nawet ci, którzy już praktykują sprzedaż „konsultacyjną” – niechętnie proszą o sprzedaż, ponieważ nie chcą narażać na szwank relacji z klientem, nad którą ciężko pracowali. A przecież celem budowania relacji jest generowanie sprzedaży. Trener sprzedaży Greg Bennett oferuje rozwiązanie tego problemu w postaci swojego podejścia do sprzedaży …

Podstawy zarządzania sprzedażą, Dla nowo mianowanego menedżera sprzedaży, Matthew Schwartz

Kierownicy sprzedaży potrzebują znacznie więcej niż tylko umiejętności sprzedażowych, aby zarządzać zespołem sprzedawców, zwłaszcza w środowisku korporacyjnym. Kiedy awansuje Pan z handlowca na kierownika sprzedaży, musi Pan opracowywać plany sprzedaży, rekrutować i zatrudniać utalentowanych ludzi oraz sprostać wielu nowym wymaganiom, motywując, mentorując i szkoląc swoich pracowników. Matthew Schwartz, konsultant ds. …

Zespół sprzedaży nr 1, Doskonałe techniki dla maksymalnej wydajności, Stephan Schiffman

Tradycyjne zarządzanie sprzedażą odeszło do lamusa wraz z telefonem i czarno-białym telewizorem. Dzisiejszy personel sprzedaży potrzebuje czegoś więcej niż administratora. Kierownicy sprzedaży muszą być mentorami, trenerami i nauczycielami – i nadal osiągać swoje kwoty. Autor Stephan Schiffman omawia podstawy sprzedaży w oparciu o swój proces sprzedaży „cztery i pół kroku”. …

Human Sigma, Zarządzanie spotkaniem pracownik-klientm John H. Fleming i Jim Asplund

John H. Fleming i Jim Asplund przedstawiają przekonujące argumenty przemawiające za wbudowaniem jakości w relacje pracownik-klient. Ich metoda przypomina sposób, w jaki Six Sigma kładzie nacisk na podnoszenie jakości poprzez kontrolę wad w procesie produkcyjnym. Autorzy – którzy hojnie wyjaśniają wiele na temat swojego programu, ale także jasno przedstawiają wartość …

Techniki prezentacji handlowej, (That Really Work!), Stephan Schiffman

Sprzedaż jest podstawową czynnością człowieka, tak samo jak oddychanie i jedzenie. Ludzie zaczynają sprzedawać (siebie, swoje pomysły, swoje pragnienia) już od niemowlęctwa. Skuteczne techniki sprzedaży są uniwersalne. Są sprawdzone w czasie. Działają. Można się ich nauczyć i stać się lepszym sprzedawcą. Stephan Schiffman, trener sprzedaży korporacyjnej, w ciągu swojej kariery …

Zdobywanie kontraktów rządowych, Jak Państwa mała firma może znaleźć i zabezpieczyć kontrakty rządu federalnego do 100 000 USD, Malcolm Parvey i Deborah Alston

Napisany przez konsultanta z trzydziestoletnim doświadczeniem w pomaganiu małym firmom w zdobywaniu kontraktów na dostawy produktów i usług dla rządu USA, ten wyjątkowy podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla nowicjuszy, którzy nie wiedzą, jak szukać okazji i korzystać z systemu. Nie jest to lektura dla przyjemności, a każdy, kto nieopatrznie …

Maksymalny wpływ, 12 uniwersalnych praw perswazji siłowej, Kurt W. Mortensen

Kiedy książka o perswazji pozostawia Państwa w zakłopotaniu z powodu tego, jak łatwo jest manipulować ludźmi, prawdopodobnie wykonała dobrą robotę. Autor Kurt W. Mortensen, który ostrzega, że perswazja, podobnie jak inne narzędzia, może być wykorzystywana w dobrym lub złym celu, prawdopodobnie podniesie Państwu poprzeczkę, gdy zabierze Państwa w głąb świata …

Potężne propozycje, Jak zapewnić swojej firmie przewagę nad konkurencją, David G. Pugh i Terry R. Bacon

Pisanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe (RFP) może wydawać się jak każdy inny projekt pisarski, chyba że wiedzą Państwo, jak bardzo techniczny i wymagający może być ten proces. Udane propozycje wymagają świadomego, skoncentrowanego wysiłku, zwłaszcza gdy wygrana lub przegrana może oznaczać sukces lub finansową zagładę firmy. David G. Pugh i Terry …

Przewodzić z klientem, Przekształcenie kultury i marki w doskonałość klasy światowej, Mark David Jones i J. Jeff Kober

Wielu liderów biznesu postrzega kulturę korporacyjną i wizerunek marki jako dwa odrębne byty. Aby osiągnąć „doskonałość klasy światowej”, kadra kierownicza powinna traktować je jako dwie strony tego samego medalu. Byli dyrektorzy Walt Disney Company Mark David Jones i J. Jeff Kober przedstawiają swój „Model doskonałości światowej klasy”, który obejmuje koncepcje …