Tworzenie ewangelistów klienta, Jak lojalni klienci stają się ochotniczą siłą sprzedaży, Ben McConnell i Jackie Huba

Co trzeba zrobić, aby Państwa klienci przejrzeli na oczy, aby zachwalali Państwa produkt jak ewangelicy sprzedający swoje credo? Jak stworzyć ewangelistów klientów, których słowo ustne nawróci innych akolitów na Państwa produkt? Autorzy Ben McConnell i Jackie Huba podają rozdział i werset. Podpowiadają, jak zachęcić klientów do głoszenia Państwa przesłania. Jednak …

Sprzedawanie z uczciwością, Odnowienie sprzedaży poprzez współpracę, szacunek i służbę, Sharon Drew Morgen

Sharon Drew Morgen wprowadza nową koncepcję w sprzedaży – metodę Facylitacji Zakupu. Jej metoda sprzedaży skupia się na zrozumieniu wzorców zakupowych ludzi, a nie na tradycyjnym podejściu polegającym na badaniu wzorców skutecznych sprzedawców. Książka ta jest jedną z wielu podkreślających rosnący trend w kierunku włączania etyki i wartości do sposobu …

25 nawyków sprzedażowych skutecznych handlowców, 2. edycja, Stephan Schiffman

Znany trener sprzedaży – i główny geniusz cold callingu – Stephan Schiffman zwięźle opisuje 25 skutecznych technik sprzedaży. Każdej z nich poświęcony jest krótki rozdział, w którym znajduje się garść porad, przykład lub dwa, a także poklepanie po plecach, dzięki któremu wyjdą Państwo z domu naładowani i gotowi do działania. …

Potęga sprzedaży, Jak stworzyć i cieszyć się karierą handlową wartą wiele milionów dolarów, Donald Moine i Ken Lloyd

Niewielu handlowców może polegać na czystym instynkcie, aby skutecznie sprzedawać. Ci nieliczni, którzy stają się milionerami w sprzedaży bez pracy nad doskonaleniem swoich umiejętności, byli prawdopodobnie podtrzymywani w pierwszej kolejności przez troskliwą ciotkę. Ale ci, którzy patrzą na sprzedaż jak na biznes, którego można się nauczyć i który trzeba ćwiczyć …

Klienci jako partnerzy, Budowanie relacji, które trwają, Chip R. Bell

Chip R. Bell łączy to, co praktyczne, z tym, co płynie z serca, w doskonałym przewodniku do tworzenia partnerstwa z klientami. Skupia się na takich elementach jak obfitość, zaufanie, marzenia, prawda, równowaga i łaska. Książka wykorzystuje inteligentne i kreatywne historie przypadków i anegdoty, aby zilustrować te istotne elementy i dzięki …

Premierowe rozwiązanie, Zamknąć lukę wartości, zwiększyć marże i wygrać skomplikowaną sprzedaż, Jeff Thull

Jeff Thull jest wysoko cenionym konsultantem, którego lista klientów wygląda jak lista wielkich firm. Jest również autorem wnikliwej książki „Mastering the Complex Sale”. Czy ten nowy tom spełnia jego obietnicę? To zależy od tego, czego Państwo szukają. Biorąc pod uwagę, że tytuł „The Prime Solution” brzmi jak marka sosu do …

Sztuka sprzedaży dla zamożnych, Jak przyciągnąć, obsłużyć i zatrzymać zamożnych klientów i klientki na całe życie, Matt Oechsli

Chce Pan sprzedawać swoje produkty lub usługi zamożnym osobom, ale nie jest Pan pewien, jak to zrobić? Proszę się nie martwić. Pod wieloma względami sprzedaż bogatym jest taka sama jak sprzedaż każdemu innemu, kogo chce Pan przekształcić w lojalnego klienta, ale z kilkoma ważnymi zmianami, które mogą wymagać trochę praktyki. …

Techniki zwiększania sprzedaży (które naprawdę działają!), Zdobądź więcej zamówień, zwiększ swoją sprzedaż, zbuduj trwałe relacje, Stephan Schiffman

Jak wielu zapracowanych ludzi, którzy muszą szybko przyswoić lub przekazać informacje, Stephan Schiffman nigdy nie spotkał się z wypunktowaniem, które by mu się nie podobało. W istocie, jego staccato rozdziały są od nich uzależnione jak posiłek w fast foodzie od szybkich frytek. Prawdopodobnie nie mogliby Państwo przedstawić kompleksowego szkolenia z …

Zadawaj pytania, zdobywaj sprzedaż (2. edycja), Zamknij transakcję i stwórz długotrwałe relacje, Stephan Schiffman

W tym znakomitym, krótkim podręczniku, płodny autor Stephan Schiffman, powszechnie uznany za eksperta w dziedzinie sprzedaży, przedstawia swoje podejście do sprzedaży, które polega bardziej na pytaniu i słuchaniu niż na wywieraniu presji na potencjalnego klienta. Schiffman twierdzi, że nadszedł czas, aby zerwać z tradycyjnymi technikami sprzedaży. Podaje szereg pytań, które …