25 najczęstszych błędów w sprzedaży, I jak ich unikać, Stephan Schiffman

Stephan Schiffman, słynny mistrz zimnych rozmów i technik sprzedaży, przedstawia w skrócie wskazówki dotyczące korygowania typowych problemów w sprzedaży. Wykorzystuje on ten sam format bryłek rady, co w wielu innych swoich książkach, takich jak The Most Common Sales Habits of Highly Successful Salespeople, i ta formuła jest dla niego zwycięska. …

Rozmowy o sprzedaży, Jak zwiększyć sprzedaż dzięki mistrzostwu werbalnemu, Len Serafino

Większość książek o sprzedaży jest pisana przez osoby, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat nie sprzedały niczego poza swoimi kursami sprzedaży i swoimi książkami o sprzedaży. Niewielu autorów książek o sprzedaży ma niedawne doświadczenie w sprzedaży czegoś konkretnego w realnym świecie. Ten podręcznik jest natomiast napisany jak przemówienie człowieka, który …

Wykiełkuj!, Wszystko, co muszę wiedzieć o sprzedaży, nauczyłem się z mojego ogrodu – Cztery kroki do, Greg Wright i Alan Vengel

Koncepcja rozwijania biznesu jak ogrodu może nie wydawać się szczególnie oryginalna, ale kierunek, w jakim autorzy podążają w swoich poradach dotyczących sprzedaży, jest całkiem świeży. W nietypowy i pożądany sposób skupiają się na jednym aspekcie życia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży: jak przedłużyć swoją karierę i wytrwać w niej, pomimo chwastów …

25 najbardziej niebezpiecznych mitów dotyczących sprzedaży, (i jak ich unikać), Stephan Schiffman

Ten doskonały, krótki podręcznik może przynieść korzyści każdemu sprzedawcy. Autor identyfikuje 25 szkodliwych błędów w sprzedaży i obala każdy z nich. Następnie zastępuje je zdrowymi, zdroworozsądkowymi radami. Książkę można streścić w kilku słowach: bądź uczciwy i szanuj swojego klienta, słuchaj więcej niż mówisz, ucz się wszystkiego, co możesz, i oferuj …

Pokonać wypalenie zawodowe w sprzedaży, Maksymalizacja sprzedaży, minimalizacja stresu, Stephan Schiffman

Stephan Schiffman jest uznanym weteranem w dziedzinie szkoleń z zakresu sprzedaży korporacyjnej. Jego książka oferuje wiele przydatnych narzędzi, w tym test pozwalający określić, czy cierpi Pan na wypalenie zawodowe, mnóstwo wskazówek dotyczących skuteczniejszej sprzedaży (Schiffman jest w tym zakresie ekspertem) oraz załącznik z poradami dotyczącymi działań w zakresie sprzedaży telemarketingowej. …

Zasady Pattersona dotyczące sprzedaży, Jeffrey Gitomer

Na okładce książki Jeffrey Gitomer jest określany jako „nowoczesny lider sprzedaży”. Biorąc pod uwagę ten efektowny wstęp, jego książka musi przyciągać uwagę – i tak jest. Treść jest przedstawiona za pomocą nowoczesnych, swobodnych dużych czcionek i grafik. Ilustracje przedstawiają intrygujące czarno-białe, porysowane zdjęcia założyciela NCR Johna Pattersona, który demonstruje swoje …

Szkolenie z zakresu sprzedaży, Jim Mikula

Dobrze wyszkoleni specjaliści ds. sprzedaży mają dużą przewagę nad konkurencją, która działa na zasadzie „fly-by-the-seat-of-the-pants”, więc jeżeli Państwa zadaniem jest ich szkolenie, oto narzędzie, które z pewnością Państwo docenią. Podręcznik autora Jima Makuli dla trenerów sprzedaży pokazuje dokładne, pełne zrozumienie procesu sprzedaży i sposobu myślenia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży. Jego …

Metaforycznie sprzedając, Anne Miller

Można powiedzieć, że autorka Anne Miller jest jak właściciel domu, który podczas kopania rowu na podwórku trafia na ropę. W tej książce dzieli się ona wiedzą, którą zdobyła w ciągu ponad 20 lat destylowania metafor. Jej książka nie pozostawia wątpliwości, że metafory mogą napędzać silniki Państwa sukcesu w sprzedaży. Jej …

22 Klucze do sukcesu w sprzedaży, Jak osiągnąć sukces w branży usług finansowych, James M. Benson i Paul Karasik

Sprzedaż nie polega już na wciskaniu produktów. Pitchy i sztuczki sprzedażowe nie przekonają współczesnego cynicznego, wytrawnego konsumenta. W dzisiejszym świecie profesjonaliści zajmujący się sprzedażą usług finansowych i produktów muszą budować wzajemnie korzystne relacje z klientami, oparte na zaufaniu i szacunku. Autorzy James M. Benson i Paul Karasik wykorzystują swoje doświadczenie …