Proaktywne zarządzanie sprzedażą,Jak przewodzić, motywować i być na czele gry, William „Skip” Miller

Książka Williama „Skipa” Millera, weterana sprzedaży i doświadczonego trenera menedżerów sprzedaży, zawiera wiele informacji i wskazówek. Przyda się doświadczonym menedżerom sprzedaży, a dla nowych menedżerów sprzedaży będzie niezbędna. Miller omawia zmiany kulturowe, wyznaczanie celów, rekrutację, zatrudnianie, zwalnianie i wiele innych. Dużo uwagi poświęca codziennemu zarządzaniu, ale w kontekście swojego programu …

Przekraczając przepaść, Marketing i sprzedaż produktów technologicznych klientom głównego nurtu, Geoffrey A. Moore

Ta poważna, szczegółowa książka oferuje niekonwencjonalne podejście do marketingu dla promotorów i inwestorów z branży high-tech. Konsultant Geoffrey Moore długo zastanawiał się nad tym, jak wprowadzić na rynek nową technologię, dlatego książkę czyta się czasami jak intrygujący osobisty esej. Przedstawia on rozbudowane argumenty na temat różnych użytkowników technologii, przytaczając przykłady …

G.R.O.W.T.H.S. U.P., Generowanie przychodów bez kłopotów ze sprzedażą przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, Bruce Lawson

Trener sprzedaży Bruce Lawson uważa, że tradycyjna sprzedaż nastawia handlowców przeciwko ich klientom. W takim „starym stylu” rywalizacji o sumie zerowej kupujący są znakami, a sprzedawcy nimi manipulują. Dlatego też, nawet gdy zamykają transakcje, sprzedawcy ponoszą koszty psychologiczne. Wykorzystując w dużym stopniu strategie programowania neurolingwistycznego i niefortunnie stosując mnóstwo wielkich …

Niekończące się polecenia, Zrób z kontaktów codziennych sieć sprzedaży, Bob Burg

Ludzie myślą, że nawiązują kontakty, gdy wręczają wizytówkę i klepią nowego znajomego po plecach. Jednak prawdziwy networking polega na tym, aby ludzie „znali, lubili i ufali” Panu. W końcu, mówi Bob Burg, to właśnie dlatego ludzie będą od Pana kupować. Jak można stać się jedną z tych cenionych osób? Zachęcając …

Odwróć lejek, Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych, Joseph Jaffe

Firmy tradycyjnie wykorzystują środki masowego przekazu do sprzedaży swoich produktów i usług, wydając większość swoich budżetów na komunikację typu „hit-or-miss”. Mają nadzieję, że ich wiadomości jakoś przebiją się przez medialny gwar i dotrą do wystarczającej liczby potencjalnych klientów, którzy kupią ich towary. Bez strategii utrzymania klientów, firmy powtarzają ten kosztowny …

Storyselling dla doradców finansowych, Jak sprzedają najlepsi producenci, Scott West i Mitch Anthony

Przyda się prawie każdemu doradcy finansowemu. Autorzy Scott West i Mitch Anthony podsumowują wiele ważnych faktów z życia w sprzedaży i robią to w zwięzłym, bardzo czytelnym stylu, pozbawionym żargonu. Radzą doradcom finansowym, aby komunikowali się z klientami zrozumiałym językiem, używając przy tym autoironicznego dowcipu, opowieści i żywych metafor. Słusznie …

Nowa sprzedaż rozwiązań, Rewolucyjny proces sprzedaży, który zmienia sposób, w jaki ludzie sprzedają, Keith M. Eades

Jest to przydatny przewodnik po jednym z najgorętszych tematów w sprzedaży: sprzedaży rozwiązań, a nie produktów. Autor Keith M. Eades oferuje metodyczne podejście krok po kroku do realizacji konwersacyjnego podejścia do sprzedaży. Zasady, na których opiera się „sprzedaż rozwiązań”, są proste i nieskomplikowane, a sam proces jest trudny do pomylenia, …

Przewaga w sprzedaży, Jak ją zdobyć, utrzymać i sprzedawać więcej niż kiedykolwiek, J. Oliver Crom i Michael Crom

J. Oliver Crom i Michael Crom napisali bardzo dobrą książkę dla profesjonalistów zajmujących się sprzedażą, którzy dopiero się uczą, szczególnie dla nowicjuszy i osób ze średnim doświadczeniem w sprzedaży. Chociaż weterani mogą znać większość nowych pomysłów, autorzy przedstawiają wartościowe koncepcje w doskonałej części poświęconej poszukiwaniom oraz w przeglądzie sposobów zamykania …

Poza procesem sprzedaży, 12 sprawdzonych strategii w świecie zorientowanym na klienta, Steve Andersen i Dave Stein

Specjaliści od sprzedaży Steve Andersen i Dave Stein zauważają, że klienci rzadko mają do czynienia ze sprzedawcami, chyba że w aktywnym momencie zakupu. Ponieważ klienci są mało zainteresowani swoimi dostawcami, mają tendencję do utowarowienia swoich zakupów. To utrudnia pracę sprzedawców. Mądrzy sprzedawcy uczą się o swoich klientach, kim są i …

Długi ogon, Dlaczego przyszłość biznesu to sprzedaż mniejszej ilości produktów z większej ilości, Chris Anderson

Czy współczesny świat rynków internetowych sprawia, że czuje się Pan jak Rip Van Winkle, który obudził się z 20-letniej drzemki i zastał zmienione społeczeństwo? Autor Chris Anderson ma dla Państwa sygnał ostrzegawczy. Za pomocą twardych faktów, wykresów i liczb, a także futurystycznych spostrzeżeń, Anderson rozszyfrowuje tajemnice marketingu online, handlu internetowego …