17 prostych porad dotyczących zamknięcia, Marc Wayshak

Jedni sprzedawcy konsekwentnie wybijają piłkę z parku, podczas gdy inni z trudem osiągają minimalne liczby. Ekspert ds. sprzedaży Marc Wayshak z Sales Insights Lab namawia do tego, aby byli Państwo charakterystyczni. Kontrahenci zauważają, że każdy sprzedawca ma taki sam styl. Proszę zaangażować potencjalnego klienta w prawdziwą rozmowę. Im więcej rozmów …

run_frictionless, Jak uwolnić założyciela od roli sprzedawcy, Anthony Coundouris

Kiedy przedsiębiorcy i założyciele firm podejmują się roli sprzedawców, autor Anthony Coundouris twierdzi, że tracą cenny czas i ryzykują utratę klientów na rzecz tarcia. Zachęca on założycieli start-upów, aby stali się liderami rynku i znaleźli dopasowanie produkt-rynek poprzez wyrafinowane zrozumienie tożsamości swojej marki oraz tego, komu, co i jak służą. …

Nowa sprzedaż. Uproszczone., Niezbędny podręcznik do prospectingu i rozwoju nowych firm, Mike Weinberg

Tylko 10% do 15% handlowców sprzedaje. Reszta zajmuje się obowiązkami, które nie generują nowych dochodów. Firmy powinny zadbać o to, aby produktywni handlowcy mogli poświęcić swój czas na rozwój nowych przedsięwzięć. Zamiast tego większość firm obciąża ich zarządzaniem kontami i obsługą klienta. Doświadczony sprzedawca Mike Weinberg opisuje sytuacje, które osłabiają …

To, co Cię tu przywiodło, nie przywiodło Cię tam w sprzedaży, Jak skuteczni handlowcy przechodzą na wyższy poziom, Marshall Goldsmith, Bill Hawkins i Don Brown

Sukces w sprzedaży zależy dziś bardziej od empatycznego zrozumienia potrzeb klientów niż od pewności siebie i samooceny sprzedawcy. Eksperci od motywacji Marshall Goldsmith (autor bestsellera „Triggers”), Don Brown i Bill Hawkins wyjaśniają, co sprzedawcy muszą robić, aby zdobyć przychylność klientów, a czego nie powinni robić, aby ich stracić. getAbstract poleca …

Jak przeszedłem od porażki do sukcesu w sprzedaży, Frank Bettger

Każda książka o sprzedaży wykorzystuje podstawowe zasady, które Frank Bettger przedstawił w tym klasycznym podręczniku w 1947 roku. Zasady te pozostają skuteczną częścią repertuaru większości odnoszących sukcesy profesjonalistów w dziedzinie sprzedaży. Bettger pokazuje swoją wiarę w taktykę Dale’a Carnegie’go „Put-people-first” poprzez inspirujący język, umiejętne opowiadanie i podstawowe zasady. Chociaż niektóre …

Więcej sprzedaży, mniej czasu, Zaskakująco proste strategie dla dzisiejszych szalonych, zapracowanych sprzedawców, Jill Konrath

Sprzedawcy są poddawani intensywnej, nieustającej presji psychologicznej. Jeśli nie sprzedają, nie jedzą. Jill Konrath, autorka Agile Selling i innych cenionych podręczników sprzedaży, przeprowadziła szeroko zakrojone badania wtórne na temat najskuteczniejszych technik zarządzania czasem i produktywności dla handlowców. Przejrzała i przeanalizowała prace neurobiologów, psychologów, ekspertów od zarządzania czasem, specjalistów od zachowań …

Przełomowa sprzedaż, Nowe strategiczne podejście do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Patrick Maes

W niedalekiej przyszłości tradycyjni sprzedawcy mogą wyginąć jak ptak dodo. Oznaki niezwykłej rewolucji „disruptive selling” są już widoczne w Internecie. Tradycyjna sprzedaż opiera się na interakcji człowieka z człowiekiem, ale automatyzacja zmienia tę dynamikę. Wiele sprzedaży jest obecnie wynikiem interakcji człowieka z maszyną, jak np. zamówienia składane na Amazon. Dzięki …

Formuła przyspieszenia sprzedaży, Wykorzystanie danych, technologii i sprzedaży przychodzącej, aby przejść od 0 do 100 milionów dolarów, Mark Roberge

Aby konkurować i zwyciężać, firmy mogą wyprzedzać innowacje lub wyprzedawać rywali. Jednak opcja innowacji daje tylko kilkumiesięczną przewagę, zanim reszta branży nadrobi zaległości, a sprzedawać więcej niż konkurencja jest trudno. Przeciętna współczesna firma ma do czynienia z dwukrotnie większą liczbą konkurentów niż w latach ubiegłych – mówi Mark Roberge, który …

Ostateczna maszyna sprzedaży, Doładuj swój biznes dzięki nieustannej koncentracji na 12 kluczowych strategiach, Chet Holmes

Chet Holmes przedstawia program oparty na 12 podstawowych umiejętnościach, które według niego mogą podwoić Państwa sprzedaż. Kroki są praktyczne, rozsądne i nastawione na działanie. Holmes kieruje swoje wskazówki do handlowców, którzy biorą na siebie odpowiedzialność, ćwiczą swoje umiejętności i pracują inteligentnie. Jeśli zalicza się Pan do tej kategorii, jego metoda …

Sprzedawaj inaczej!, Wszystkie nowe strategie różnicowania sprzedaży, aby przechytrzyć, wymanewrować i prześcignąć konkurencję, Lee B. Salz

Lee B. Salz, ekspert w dziedzinie różnicowania sprzedaży, przedstawia strategie i taktyki, które handlowcy mogą wykorzystać, aby ich towary i usługi wyróżniały się z tłumu. Wiele z jego metod różnicowania sprzedaży sprawdzi się w różnych miejscach sprzedaży, w tym w relacjach między przedsiębiorstwami (B2B), między przedsiębiorstwami a konsumentami (B2C) oraz …