Mała czerwona księga sprzedaży Jeffreya Gitomera, 12,5 zasad doskonałości sprzedaży: Jak wiecznie sprzedawać, Jeffrey Gitomer

W 1966 r. Mao Tse-Tung wydał „Małą czerwoną książeczkę”, w której zawarł swoje cytaty. Teraz Jeffrey Gitomer oferuje swoją imienniczkę: Małą czerwoną książeczkę sprzedaży. Podobnie jak w przypadku książki Mao o orientacji politycznej, Gitomer zaleca wielokrotne czytanie jego książki z instrukcjami dotyczącymi sprzedaży. A jednak większość jej zaleceń może nie wymagać tak wielu powtórzeń, ponieważ są one znane i nietrudne do zrozumienia: „Pracuj …

Innowacyjna sprzedaż, Uwolnij swoją kreatywność, aby uzyskać lepsze rozwiązania dla klientów i nadzwyczajne wyniki, Mark Donnolo

Opierając się na swoim doświadczeniu w dziedzinie sztuki i projektowania, konsultant ds. sprzedaży Mark Donnolo wyjaśnia, na czym polega kreatywność i jak ją opanować. Przedstawia kompleksowy, szczegółowy program „Innowacyjna sprzedaż”, który handlowcy mogą wdrożyć, aby opracować unikalne, odpowiednie rozwiązania sprzedażowe dla swoich klientów. System Donnolo – z jego wzajemnie powiązanymi zasadami i imperatywami – ma pewien stopień złożoności, ale oferuje on wszechstronne, starannie …

Jak zostać Rainmakerem, Zasady pozyskiwania i utrzymywania klientów, Jeffrey J. Fox

Jeffrey J. Fox wniósł dowcip i zdrowy rozsądek do swojej prosto napisanej książki How to Become CEO. Jego równie popularna książka How to Become a Rainmaker jest napisana w tym samym przyjemnym stylu, ale w końcu rozczarowuje, brakuje jej praktycznych spostrzeżeń z pierwszego tytułu. Łatwo zrozumieć atrakcyjność, która sprawiła, że książka ta znalazła się na listach bestsellerów. Jest to szybka i bezbolesna lektura, która porusza wszystkie …

Nowe zasady sprzedaży i obsługi, Jak wykorzystać Agile Selling, zaangażowanie klientów w czasie rzeczywistym, Big Data, treści i opowiadanie historii, aby rozwijać swój biznes, David Meerman Scott

Postępy w komunikacji internetowej zmieniają sprzedaż na zewnątrz i do góry nogami, przenosząc dynamiczną siłę sprzedaży z handlowców na kupujących. David Meerman Scott, strateg sprzedaży i marketingu, wyjaśnia, jak wymagający sprzedawcy mogą wykorzystać dzisiejszą technologię, aby stać się gwiazdami. Bardzo szczegółowy spis treści, ciekawe historie, podkreślone główne punkty i wypunktowane listy sprawiają, że instrukcje Scotta są przystępne i przydatne. getAbstract poleca …

Błyskawiczny profesjonalista w sprzedaży, Ponad 600 porad i technik, które przyspieszą Państwa sukces w sprzedaży, Cy Charney

Trudno jest znaleźć książkę, która nie kładzie nacisku na jedną fazę procesu sprzedaży, taką jak poszukiwanie, kosztem innej fazy, takiej jak prezentacja. Autorytatywny podręcznik Cy Charneya spełnia swoją nazwę i dokładnie omawia wszystkie obszary. Porady stanowią obszerne kompendium wiedzy o tym, jak sprzedawać. Jest to w zasadzie książka z listami – listami porad dotyczących prospectingu, jak prowadzić prezentacje, …

Sekrety wielkich twórców deszczu, Klucze do sukcesu i bogactwa, Jeffrey J. Fox

Książka Jeffreya J. Foxa, profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży, jest pouczająca, inspirująca, krótka i łatwa w czytaniu – stanowi potężny pakiet dla profesjonalistów i menedżerów sprzedaży, szczególnie tych, którzy muszą zdobywać wiedzę i doświadczenie. Fox koncentruje się na tym, w jaki sposób zdeterminowany przedstawiciel handlowy może przekształcić się w „Rainmakera”, czyli niezrównanego, odnoszącego sukcesy sprzedawcę. Każdy rozdział zawiera główną myśl, …

Nieodparta oferta, Jak sprzedać swój produkt lub usługę w 3 sekundy lub mniej, Mark Joyner

Specjaliści od marketingu i sprzedaży znają takie koncepcje, jak opracowanie unikalnej propozycji sprzedaży, stosowanie technik redukcji ryzyka, zachęcanie do marketingu szeptanego i stosowanie reklamy w celu przedstawienia „korzyści”, a nie sprzedaży „cech”. Autor i ekspert w dziedzinie marketingu internetowego Mark Joyner ujednolica te zasady i czyni je drugorzędnymi w konstruowaniu „Nieodpartej oferty” – zdefiniowanej jako oferta sprzedaży tak zwięzła i potężna, że natychmiast osiąga każdy cel …

Sprzedaż do dużych firm, Jill Konrath

Ten zwięzły, konkretny, jasno napisany przewodnik pomoże każdemu, kto zamierza sprzedawać dużym firmom. Autorka Jill Konrath jest praktyczna, skoncentrowana i bezstronna. Nie ma w nim zbyt wielu osobistych wątków, które pojawiają się w większości tego typu poradników, ale wystarczająco dużo, aby czytelnicy wiedzieli, że pisze z doświadczenia. Wiele z tego, co mówi, jest zdroworozsądkowe i powinno być powszechnie znane. Na przykład, trudno …

Co kochają klienci, Przewodnik terenowy jak rozwijać swój biznes, Harry Beckwith

Jest to przyjemna, współczesna książka o sprzedaży i budowaniu marki na rynku, na którym przeciętny konsument jest zalewany 3.200 komunikatami reklamowymi dziennie. W formacie, który sprawia, że książkę można doskonale czytać podczas podróży, książka składa się z krótkich, kolorowych 300-1000 słów na różne tematy, takie jak sprzedaż, budowanie marki i obsługa klienta. Czasami podejście autora Harry’ego Beckwitha wydaje się epizodyczne. Nie zawsze jest …

Więcej Build It Big, 101 sekretów od najlepszych ekspertów sprzedaży bezpośredniej, Sojusz Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej

Jeżeli kiedykolwiek uczestniczyli Państwo w przyjęciu Tupperware lub rozmawiali z przedstawicielem Mary Kay lub Avon, to pojęcie sprzedaży bezpośredniej jest Państwu znane. Ponad 49 milionów ludzi na całym świecie sprzedaje wszystko, od zabawek po ubezpieczenia na życie, jako niezależni wykonawcy. Wielu z tych profesjonalistów znalazło wspaniałe źródło informacji w książce Build it Big, wydanej przez Direct Selling Women’s Alliance (DSWA). …