Wartość, Jak mówić o tym, co się robi, żeby ludzie chcieli to kupić, Robyn Haydon

Australijska konsultantka ds. rozwoju biznesu Robyn Haydon wyjaśnia, dlaczego klienci powinni skupiać się na „wartości” usług świadczonych przez dostawców, a nie tylko na cenie. Klienci powinni szukać zakupów, które niosą ze sobą ważne „atrybuty wartości”, takie jak „bezpieczniejsze, tańsze, prostsze, szybsze, mądrzejsze” lub „lepsze”. Ostrzega również sprzedawców, aby nie pozwalali …

Nie chodzi o to, co sprzedajesz, ale o to, za czym stoisz, Dlaczego każdy niezwykły biznes jest napędzany przez cel, Roy M. Spence, Jr. i Haley Rushing

Prezes agencji reklamowej Roy M. Spence Jr. może pochwalić się listą klientów prestiżowych organizacji, które promują nie tylko produkt, ale również cel, w tym Walmart, Amerykański Czerwony Krzyż, Norwegian Cruise Line, American Association of Retired Persons, PGA Tour i Southwest Airlines. Spence i współautorka, Haley Rushing z Purpose Institute, wyjaśniają, …

Transakcja na zawsze, Jak zbudować model subskrypcji tak atrakcyjny, że Państwa klienci nigdy nie będą chcieli z niego zrezygnować, Robbie Kellman Baxter

Indeks gospodarki subskrypcyjnej Zuory za czwarty kwartał 2018 r. wykazał, że przychody firm członkowskich rosną około pięć razy szybciej niż przychody firm z listy S&P 500. W samych Stanach Zjednoczonych w 2018 roku ludzie wydali średnio 237 dolarów miesięcznie na subskrypcje – i to jeszcze przed COVID-19. Kupujący subskrybują wiele …

INKED, Ostateczny przewodnik po skutecznych taktykach zamykania i negocjowania sprzedaży, które odblokowują TAK i przypieczętowują transakcję, Jeb Blount

W języku sprzedaży handlowcy chcą „zdobyć atrament”, czyli uzyskać podpisy potencjalnych klientów na umowach. Problem polega na tym, że podczas negocjacji sprzedawcy często znajdują się w niekorzystnej sytuacji. Kupujący mają więcej władzy, więcej alternatyw i, prawie zawsze, lepsze wyszkolenie i umiejętności negocjacyjne. W związku z tym sprzedawcy mogą mieć problemy …

Sprzedawaj więcej i szybciej, The Ultimate Sales Playbook for Startups (Techstars), Amos Schwartzfarb

Nowo powstałe firmy muszą zdobyć pozycję w warunkach ostrej konkurencji, ale mają przy tym sprzeczne priorytety. Aby osiągnąć zysk, muszą szybko sprzedawać, ale muszą też rozumieć swoje sektory rynku. Wielu nowych przedsiębiorców wkracza do akcji, zanim zdobędzie tę wiedzę – to recepta na kłopoty, a nawet porażkę. Ekspert w dziedzinie …

Sprzedaż w szlachetnym celu, wydanie drugie, Jak zwiększyć dochody i wykonywać pracę, z której jest się dumnym, Lisa Earle McLeod

Blackbaud, firma z Charleston w Południowej Karolinie, jest jedną z najlepiej prosperujących firm na świecie zajmujących się oprogramowaniem w chmurze. Ale w 2014 roku sprzedaż i cena akcji Blackbaud spadały. Firma powołała Mike’a Gianoni na stanowisko Dyrektora Generalnego i powierzyła mu zadanie odwrócenia sytuacji. Skupił się na „Szlachetnym celu” Blackbaud, …

Najwspanialszy Sales Deck, jaki kiedykolwiek widziałem, Należy do firmy Zuora i jest genialny. Oto dlaczego., Andy Raskin

Proszę sobie wyobrazić taką sytuację: Mają Państwo do sprzedania wspaniały produkt lub usługę, ale kiedy przychodzi czas na prezentację, okazuje się, że klienci odchodzą w połowie prezentacji. Dlaczego? Konsultant ds. marketingu Andy Raskin zna odpowiedź. Raskin na przykładzie prezentacji handlowej firmy Zuora wyjaśnia pięć głównych elementów, które składają się na …

„Myślałem, że przegapiłem imprezę”: Graham Hawkins o sprzedaży społecznej, Podcast. „The Wingman Brad Barker i Graham Hawkins

Graham Hawkins, dyrektor generalny SalesTribe i autor książki „The Future of the Sales Profession” (Przyszłość zawodu sprzedawcy), udał się na poszukiwanie perspektyw od kupujących. Ich wkład pomógł mu opracować radykalnie nowe podejście do sprzedaży, które pasuje do dzisiejszego wszechobecnego zakłócenia. W sytuacji, gdy informacje są dostępne dla kupującego na wyciągnięcie …

60 sekundowa sprzedaż, Ostateczny system budowania relacji z klientami na całe życie w mgnieniu oka, David V. Lorenzo

Wielu handlowców, szczególnie tych początkujących, nie zawsze wie, jak postępować z potencjalnymi klientami. Wielu przyjmuje zbyt znane podejście „chłopaka z bractwa”. Mimo że nie znają jeszcze dobrze problemów, celów i potrzeb prospektu, proszą o poważne zobowiązania. Nic dziwnego, że to rzadko się udaje. W tym żywym, obszernym podręczniku trener i …

Bądźmy realistami albo nie grajmy, Przekształcanie relacji między kupującym a sprzedającym, Mahan Khalsa i Randy Illig

Instruktorzy sprzedaży FranklinCovey, Mahan Khalsa i Randy Illig, proponują bezsensowne, emocjonalnie inteligentne podejście, dzięki któremu sprzedaż stanie się łatwiejsza, bardziej profesjonalna i bardziej satysfakcjonująca. Korzystając z dziesięcioleci doświadczeń w sprzedaży i szkoleniach z zakresu sprzedaży, wyjaśniają, jak uniknąć podstawowych upokorzeń w sprzedaży – niezliczonych zimnych rozmów i ciągłego odrzucania – …