Jak opanować sztukę sprzedaży, Tom Hopkins

Liczne strategie, jak zostać mistrzem sprzedaży, wypełniają strony książki Toma Hopkinsa. Jest to podręcznik dla tych, którzy chcą zostać mistrzami sprzedaży, ale zadają sobie pytanie: „Co robić dalej?”. „Jak poradzić sobie z odwlekającym klientem?” lub „Jak skutecznie zaprezentować swój produkt?”. Hopkins przekazuje wskazówki i sugestie poprzez różne rozmowy sprzedażowe. Autor, mistrz sprzedaży, z oczywistym entuzjazmem pomaga innym …

Capturing Customers.com, Radykalne strategie sprzedaży i marketingu w przewodowym świecie, George Colombo

Czytali Państwo manifesty, przepowiednie i ultimatum „change-or-die”. Teraz proszę zapoznać się z sekcją zwłok. George Colombo rozpoczyna swoją sekcję zwłok dotcomów od stwierdzenia rzeczy oczywistych: wiele firm internetowych nie miało realnych biznesplanów, boom na akcje internetowe był w większości histerią, a przeciętny start-up internetowy nie miał pojęcia, jak pozyskiwać i obsługiwać klientów. Jednak przebijając się przez tę masakrę, autor identyfikuje elementy …

Zawsze bądźcie zamknięci nie żyje, Jak zawsze być pomocnym w 2018 roku, Dan Tyre

W 1983 roku Alec Baldwin, grający rolę Blake’a w filmie „Glengarry Glen Ross”, nawoływał sprzedawców w kotłowni, aby „zawsze zamykali”. Ta taktyka wywierania presji zjednała sobie całe pokolenia sprzedawców. Jednak w 2018 roku techniki te stały się równie przestarzałe jak garnitur Blake’a. Być może były skuteczne w latach 80-tych, ale teraz już nie – nie w przypadku dzisiejszych świadomych, pełnosprawnych nabywców. …

Budowanie zwycięskich sił sprzedaży, Potężne strategie dla osiągnięcia wysokiej wydajności, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer

Aby ujawnić potencjał Państwa zespołu sprzedaży, należy przeanalizować i ocenić 12 czynników wpływających na efektywność sprzedaży. Maksymalne wykorzystanie korzyści płynących z tych czynników pozwoli Państwu często zmaksymalizować sprzedaż. Eksperci ds. sprzedaży Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer wyjaśniają, jak działają te czynniki. Ich obszerna książka jest wypełniona wykresami przepływu, wykresami rozrzutu i innymi graficznymi …

Promocja sprzedaży, Jak tworzyć, realizować i integrować kampanie, które naprawdę działają, Roddy Mullin i Julian Cummins

Gubernator Luizjany Huey Long, populista i demagog, powiedział kiedyś: „Połóżmy słoik z dżemem na niższej półce, gdzie mały człowiek może go dosięgnąć”. Promocja sprzedaży właśnie to robi dla zwykłych kupujących. Pozwala ludziom zaoszczędzić pieniądze i pokazuje Państwa produkt. Roddy Mullin i Julian Cummins znają się na promocji sprzedaży jak Madonna na sławie. W swojej nowej książce fachowo wyjaśniają, jak działa …

Zarządzanie leadami sprzedażowymi, Przekształcanie zimnych prospektów w gorących klientów, Jakub Obermayer

James Obermayer, guru sprzedaży, uważa, że firmy powinny rozliczać działy marketingu z generowania leadów sprzedażowych i w tej książce wyjaśnia, jak marketerzy mogą sprostać temu wyzwaniu. W tej książce wyjaśnia, w jaki sposób marketerzy mogą sprostać temu zadaniu. Omawia, w jaki sposób wyznaczyć cele dotyczące zwrotu z inwestycji (ROI) dla programów marketingowych i leadów sprzedażowych. Szczegółowo opisuje, jak kierownicy marketingu mogą …

Podręcznik sukcesu menedżera sprzedaży, Wayne M. Thomas

Dyrektorzy sprzedaży (CSO) pracują krócej – średnio o rok – niż inne osoby na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach i nie jest to zaskoczeniem. Z niesłabnącą szczerością i ogromną wnikliwością Wayne M. Thomas wyjaśnia, że menedżerowie sprzedaży zawsze poruszają się po cienkiej linie między odurzającym sukcesem a miażdżącą porażką. Thomas, który ma doktorat z zarządzania biznesem, napisał wspaniałą, obowiązkową książkę dla menedżerów i kierowników sprzedaży, a także …

Zbuduj coś wielkiego, 101 sekretów najlepszych ekspertów sprzedaży bezpośredniej, Sojusz Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej

Osoby rozpoczynające działalność w sprzedaży bezpośredniej nie muszą błądzić po omacku, ponieważ tak wielu innych wytyczyło drogę: Książka zawierająca wskazówki i techniki opracowane przez Direct Selling Women’s Alliance (DSWA) zawiera lekcje od kilkudziesięciu ekspertów w tej dziedzinie, którzy poprowadzą Państwa przez każdy aspekt działalności w sprzedaży bezpośredniej, od rozpoczęcia działalności i pozyskiwania klientów po budowanie zespołu i poszerzanie sieci kontaktów. Nawet jeśli są Państwo weteranami sprzedaży bezpośredniej, …

Biblia sprzedaży, Największy zasób wiedzy o sprzedaży, Jeffrey Gitomer

Ten obszerny katalog porad handlowych, maksym i nigdy nie zapomnianych zasad powinien znaleźć się na biurku każdego sprzedawcy. Szczególnie przydatne są rady autora dotyczące sprzedaży w czasach kryzysu. W rzeczywistości wszystko, co ma do powiedzenia, sprowadza się do trzech lub czterech głównych przesłań, powtarzanych w różnych formach i kluczach w całej książce. Ale te zasady wymagają powtórzenia i może się zdarzyć, że jedno sformułowanie będzie chybione, a inne …

Giganci sprzedaży, Czego Dale Carnegie, John Patterson, Elmer Wheeler i Joe Girard mogą nauczyć Cię o prawdziwym sukcesie w sprzedaży, Tom Sant

Książki o sprzedaży rzadko są uważane za wciągające, ale ta praca eksperta od perswazji Toma Sant jest rzadkim wyjątkiem. Sant opowiada porywające historie czterech gigantów sprzedaży: John Henry Patterson, Dale Carnegie, Elmer Wheeler i Joe Girard, i opisuje ich głęboki wpływ na sposób kupowania i sprzedawania produktów i usług. Ich zmiany na spokojnych niegdyś wodach zawodu sprzedawcy wciąż wywołują fale. Każdy z pionierów …