Mistrzostwo w uaktywnianium, Szybszy rozwój firmy dzięki dopasowaniu ludzi, procesów i priorytetów, Elay Cohen

Elay Cohen zdobył swoją reputację jako szef sprzedaży w jednej z najbardziej udanych organizacji ostatnich 50 lat – Salesforce. Tutaj wyjaśnia, na czym polega funkcja „sales enablement”, co oznacza, jak ją zbudować i jak jej sprawne funkcjonowanie pomaga organizacjom odnieść i utrzymać sukces. Bogaty w informacje i bardzo szczegółowy poradnik Cohena daje kadrze kierowniczej, menedżerom i handlowcom plan wdrożenia bardziej …

Jak sprzedawać w handlu detalicznym, Sekrety wprowadzania produktu na rynek, Clare Rayner

Clare Rayner, konsultant ds. handlu detalicznego, pochodzi z przedsiębiorczej rodziny, której historia handlu detalicznego sięga ponad 150 lat wstecz. Rayner dorastała pracując w handlu detalicznym rodziców, uczestniczyła w programie szybkiej ścieżki menedżerskiej McDonald’s i pracowała z wieloma znanymi brytyjskimi detalistami, takimi jak „Marks and Spencer, Safeway (obecnie Morrison’s), BHS, Dixons i Argos”. Autorka dzieli się swoimi pomysłami – …

21.5 Niezniszczalne prawa sprzedaży, Sprawdzone działania, które należy podjąć, aby łatwiej, szybciej i lepiej sprzedawać… teraz i na zawsze, Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer jest autorem 12 książek, w tym bestsellera Mała czerwona księga sprzedaży. Cztery miliony ludzi czyta jego rubrykę Sales Moves, ponad 250 000 otrzymuje jego cotygodniowy magazyn e-mailowy Sales Caffeine, a rocznie wygłasza ponad 100 prezentacji. Gitomer to chodzący podręcznik szkoleniowy z milionowym uśmiechem. Dzieli się wartościowymi, choć nieszczególnie oryginalnymi, radami dotyczącymi sprzedaży. …

Złamać kod zarządzania sprzedażą, Tajemnice pomiaru i zarządzania wydajnością sprzedaży, Jason Jordan i Michelle Vazzana

We współpracy z Sales Education Foundation Jason Jordan i Michelle Vazzana zbadali 306 wskaźników sprzedaży, aby ustalić, które z nich najlepiej pomagają menedżerom sprzedaży w prowadzeniu ich handlowców do lepszych wyników. Autorzy wyjaśniają, jak zarządzać siłami sprzedaży, łączyć taktykę sprzedaży ze strategią firmy i dostarczać liczby sprzedaży, których potrzebują firmy. Autorzy identyfikują liczne mierniki i opisują, jak je najskuteczniej stosować. getAbstract …

Dlaczego oni kupują, Kuloodporna metoda na zamknięcie każdej sprzedaży, David Fuess

Informatyk David Fuess twierdzi, że sposobem na pozbycie się bólu związanego ze sprzedażą jest podzielenie się z potencjalnymi klientami swoim pozytywnym nastawieniem do oferty w tak przekonujący sposób, że – na podstawie ich odpowiedzi na skierowane do nich pytania – uwierzą, że ta pozytywna opinia była ich własnym pomysłem. Uzbrojeni w podstawową wiedzę o naturze ludzkiej i praktyczne zrozumienie metody autora, handlowcy mogą spokojnie przystąpić do działania. …

Sztuka Social Selling, Znajdowanie i angażowanie klientów na Twitterze, Facebooku, LinkedIn i innych portalach społecznościowych, Shannon Belew

Coraz więcej firm B2B i B2C wykorzystuje sieci i społeczności internetowe, aby uzyskać znaczne przychody dzięki marketingowi w mediach społecznościowych. Jednak niektórzy menedżerowie nadal niechętnie podchodzą do tego tematu. Z kolei ci, którzy uważają, że kanały mediów społecznościowych są odpowiedzią na ich marzenia o sprzedaży, powinni pamiętać, że niezliczona ilość nowych kontaktów niekoniecznie przekłada się na równie dużą ilość sprzedaży i podobnie zawyżone …

Przewidywalny Prospecting, Jak radykalnie zwiększyć sprzedaż w sektorze B2B, Marylou Tyler i Jeremey Donovan

Ten znakomity poradnik dotyczący prospectingu autorstwa ekspertów w dziedzinie sprzedaży Marylou Tyler i Jeremey Donovan łączy filozofię sprzedaży z codziennymi podstawami sprzedaży B2B. Autorzy omawiają, jak dotrzeć do najbardziej obiecujących prospektów, zapewnić sobie spotkania i skutecznie się komunikować – wszystko po to, aby osiągnąć „przewidywalne prospektowanie”, a tym samym bardziej przewidywalne przychody. Opisują również 12 nawyków pracy …

Przejrzysta sprzedaż, Jak nieoczekiwana szczerość i zrozumienie mózgu kupującego może zmienić Państwa wyniki, Todd Caponi

W dzieciństwie nauczyli się Państwo, że uczciwość jest najlepszą polityką. Niestety, ta etyka często nie sprawdza się w twardym świecie biznesu. Wielu handlowców uważa, że mówienie szczerej prawdy zniweczy ich szanse. Wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży Todd Caponi twierdzi, że są oni w wielkim błędzie i oferuje naukę, która to potwierdza. Opierając się na badaniach nad procesem decyzyjnym, pokazuje, jak szczerość tworzy relację opartą na zaufaniu, …

Skuteczne wsparcie sprzedaży, Osiągnij wzrost sprzedaży dzięki współpracy sprzedaży i marketingu, Pam Didner

Konsultantka ds. marketingu Pam Didner przedstawia „sales enablement” jako rozwiązanie pomagające zapracowanym handlowcom w opracowaniu skutecznych strategii i wykorzystaniu najnowszych technologii. Namawiając do współpracy marketingu i sprzedaży, bada aktualne metodologie sprzedaży, media społecznościowe i pytania, które każda firma musi zadać, aby udoskonalić swoją strategię, metody i taktyki sprzedaży. Jej obszerna, dobrze zorganizowana książka oferuje wiele taktyk dla …

The Outcome Generation, Jak nowa generacja sprzedawców technologii rozwija się dzięki prawdziwemu sukcesowi klienta, Paul J. Henderson

Do głodnego człowieka podchodzi trzech przedsiębiorców. Pierwszy z nich pyta, czego chce mężczyzna. Człowiek odpowiada: „kanapkę”, więc przedsiębiorca otwiera sklep z kanapkami. Drugi przedsiębiorca pyta mężczyznę, jaki jest jego problem. On mówi, że jest głodny. Przedsiębiorca otwiera więc sklep spożywczy. Trzeci przedsiębiorca pyta mężczyznę, jaki jest jego cel; ten odpowiada, że chce czuć się syty i odżywiony. Więc trzeci przedsiębiorca …