Sprzedaż przekształcona, Rozwiń wartości sprzedaży, które zapewnią przewagę konkurencyjną, Philip Squire

Philip Squire, który posiada doktorat z badań nad sprzedażą, przedstawia uczoną i wyczerpującą historię sprzedaży, począwszy od 17000 r. p.n.e. Przedstawia wciągające historie, których nie znajdą Państwo nigdzie indziej. Na przykład, przytacza powieść z 1879 roku, w której techniki sprzedaży określono jako „schematy prowadzone przez wędrownych akwizytorów”. Squire przedstawia również …

Wszystko staje się abonamentem, a winę za to ponosi częściowo pandemia, Usługi dostawcze, skarpetki, maszynki do golenia, siłownie, serwisy streamingowe, a nawet restauracje i myjnie samochodowe. Niektórzy Amerykanie podpisali już 10 lub więcej umów. Przynosi to wygodę – i wiele miesięcznych opłat., Heather Long i Andrew Van Dam

W czasie pandemii COVID-19, osoby przebywające w domach subskrybowały wszystko, od Netflixa po usługi dostarczania jedzenia. Jak podają Heather Long i Andrew Van Dam w „The Washington Post”, do akcji włączyła się również oblężona branża usługowa, oferując abonamenty w restauracjach i hotelach. Pandemia nie stworzyła gospodarki subskrypcyjnej. Zaczęła się ona …

Miękka sprzedaż, Nowa sztuka sprzedaży, samowzmacniania i przekonywania, wydanie trzecie, Tim Connor

Ten klasyk biznesu ukazał się w dwudziestym druku i trzecim poprawionym wydaniu nie bez powodu: pomaga sprzedawcom sprzedawać. Ten precyzyjny przewodnik omawia każdy aspekt sprzedaży, począwszy od podstawowych zagadnień związanych z poszukiwaniem klientów i zamykaniem transakcji, a skończywszy na inspiracji i motywacji, która sprawia, że są Państwo podekscytowani swoją pracą …

Największy sprzedawca na świecie, Og Mandino

Dr Norman Vincent Peale, autor książki „Siła pozytywnego myślenia”, określił tę pracę Og Mandino jako „jedną z najbardziej inspirujących, podnoszących na duchu i motywujących książek, jakie kiedykolwiek czytałem”. Prace Mandino sprzedały się w ponad 50 milionach egzemplarzy na całym świecie. Książka opowiada historię starożytnego kupca i jego 10 mistycznych zwojów, …

Duchy w maszynie, Przezwyciężenie błędów decyzyjnych w cyklu sprzedaży dzięki nauce behawioralnej, Ryan Voeltz

Handlowcy, którzy muszą zamknąć skomplikowaną, kosztowną sprzedaż B2C, ciężko pracują, aby przeprowadzić jasną, logiczną prezentację dla swoich prospektów, wskazując na cechy i korzyści, które odpowiadają potrzebom każdego prospektu. Dlaczego więc potencjalni klienci często odmawiają? Mistrz sprzedaży Ryan Voeltz wyjaśnia, że podczas gdy prezentacje handlowe są zawsze logiczne, potencjalni klienci nie …

Wirtualna sprzedaż, Szybki przewodnik po wykorzystaniu wideo, technologii i wirtualnych kanałów komunikacji w celu zaangażowania zdalnych nabywców i szybkiego zamknięcia transakcji, Jeb Blount

W związku z tym, że COVID-19 nadal ogranicza interakcje twarzą w twarz i trzyma zarówno sprzedawców, jak i kupujących w domu, specjaliści ds. sprzedaży muszą dodać do swoich umiejętności sprzedaż wirtualną lub zdalną. Trener sprzedaży Jeb Blount wyjaśnia, czego wymaga inteligentna sprzedaż wirtualna i jak skutecznie sprzedawać za pośrednictwem różnych …

Naprawdę o nich dbać, Jak każdy może wykorzystać siłę troski, aby zdobyć zaufanie, zwiększyć sprzedaż i dochody. Bez względu na to, co Państwo sprzedają i komu sprzedają, Mareo McCracken

Traktuj innych miło, a zainspirujesz ich do tego, aby również Ciebie traktowali miło. To podejście quid pro quo ma szczególne znaczenie w sprzedaży, wyjaśnia ekspert Mareo McCracken. Wyjaśnia on, że dbałość o swoich potencjalnych klientów prowadzi do sukcesu w sprzedaży i uczy, jak okazać tę szczerą troskę, aby zmaksymalizować wyniki …

nie do przyjęcia, Lepszy sposób na sprzedawanie, przewodzenie i wywieranie wpływu, Tom Stanfill

W dzisiejszej bardzo spolaryzowanej kulturze, w której ludzie identyfikują się przede wszystkim z własnymi plemionami, tradycyjne podejście do sprzedaży B2B okazuje się być poważnie wadliwe. Ekspert w dziedzinie zaangażowania w sprzedaż Tom Stanfill ma alternatywę: innowacyjne podejście do zaangażowania w sprzedaż, które on i jego koledzy z ASLAN Training opracowali …

Szansa na 300 miliardów dolarów: Obsługa wschodzącego czarnego konsumenta amerykańskiego, Istnieje duży rynek do odkrycia, jeżeli firmy będą zaspokajać rzeczywiste potrzeby czarnych konsumentów., Michael Chui, Sajal Kohli, Brian Gregg i Shelley Stewart III

McKinsey Quarterly bada niewykorzystany potencjał rynkowy czarnych konsumentów w tym ciężkim statystycznie raporcie autorstwa Michaela Chui, Sajal Kohli, Briana Gregga i Shelley Stewart III. Czarnym społecznościom często brakuje podstawowych usług, takich jak banki, placówki służby zdrowia, sklepy ze zdrową żywnością, dostęp do Internetu i godne warunki mieszkaniowe. Chociaż czarnoskórzy klienci …