Legoman – Lego Game

Gra integracyjno – komunikacyjna Legoman (Lego Man) to innowacyjna forma szkolenia dla pracowników, która wykorzystuje klocki Lego do stymulowania współpracy, kreatywności i rozwoju umiejętności zespołowych. Ta unikalna metoda nie tylko angażuje uczestników, ale również integruje ich w sposób dynamiczny i efektywny. Nasz wariant gry powstał w duńskiej Copenhagen Business School. Istota Gry Integracyjnej Legoman Gra Legoman opiera się na idei budowania zespołu …

Mała czerwona księga sprzedaży Jeffreya Gitomera, 12,5 zasad doskonałości sprzedaży: Jak wiecznie sprzedawać, Jeffrey Gitomer

W 1966 r. Mao Tse-Tung wydał „Małą czerwoną książeczkę”, w której zawarł swoje cytaty. Teraz Jeffrey Gitomer oferuje swoją imienniczkę: Małą czerwoną książeczkę sprzedaży. Podobnie jak w przypadku książki Mao o orientacji politycznej, Gitomer zaleca wielokrotne czytanie jego książki z instrukcjami dotyczącymi sprzedaży. A jednak większość jej zaleceń może nie wymagać tak wielu powtórzeń, ponieważ są one znane i nietrudne do zrozumienia: „Pracuj …

Innowacyjna sprzedaż, Uwolnij swoją kreatywność, aby uzyskać lepsze rozwiązania dla klientów i nadzwyczajne wyniki, Mark Donnolo

Opierając się na swoim doświadczeniu w dziedzinie sztuki i projektowania, konsultant ds. sprzedaży Mark Donnolo wyjaśnia, na czym polega kreatywność i jak ją opanować. Przedstawia kompleksowy, szczegółowy program „Innowacyjna sprzedaż”, który handlowcy mogą wdrożyć, aby opracować unikalne, odpowiednie rozwiązania sprzedażowe dla swoich klientów. System Donnolo – z jego wzajemnie powiązanymi zasadami i imperatywami – ma pewien stopień złożoności, ale oferuje on wszechstronne, starannie …

Jak zostać Rainmakerem, Zasady pozyskiwania i utrzymywania klientów, Jeffrey J. Fox

Jeffrey J. Fox wniósł dowcip i zdrowy rozsądek do swojej prosto napisanej książki How to Become CEO. Jego równie popularna książka How to Become a Rainmaker jest napisana w tym samym przyjemnym stylu, ale w końcu rozczarowuje, brakuje jej praktycznych spostrzeżeń z pierwszego tytułu. Łatwo zrozumieć atrakcyjność, która sprawiła, że książka ta znalazła się na listach bestsellerów. Jest to szybka i bezbolesna lektura, która porusza wszystkie …

Nowe zasady sprzedaży i obsługi, Jak wykorzystać Agile Selling, zaangażowanie klientów w czasie rzeczywistym, Big Data, treści i opowiadanie historii, aby rozwijać swój biznes, David Meerman Scott

Postępy w komunikacji internetowej zmieniają sprzedaż na zewnątrz i do góry nogami, przenosząc dynamiczną siłę sprzedaży z handlowców na kupujących. David Meerman Scott, strateg sprzedaży i marketingu, wyjaśnia, jak wymagający sprzedawcy mogą wykorzystać dzisiejszą technologię, aby stać się gwiazdami. Bardzo szczegółowy spis treści, ciekawe historie, podkreślone główne punkty i wypunktowane listy sprawiają, że instrukcje Scotta są przystępne i przydatne. getAbstract poleca …

Błyskawiczny profesjonalista w sprzedaży, Ponad 600 porad i technik, które przyspieszą Państwa sukces w sprzedaży, Cy Charney

Trudno jest znaleźć książkę, która nie kładzie nacisku na jedną fazę procesu sprzedaży, taką jak poszukiwanie, kosztem innej fazy, takiej jak prezentacja. Autorytatywny podręcznik Cy Charneya spełnia swoją nazwę i dokładnie omawia wszystkie obszary. Porady stanowią obszerne kompendium wiedzy o tym, jak sprzedawać. Jest to w zasadzie książka z listami – listami porad dotyczących prospectingu, jak prowadzić prezentacje, …

Sekrety wielkich twórców deszczu, Klucze do sukcesu i bogactwa, Jeffrey J. Fox

Książka Jeffreya J. Foxa, profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży, jest pouczająca, inspirująca, krótka i łatwa w czytaniu – stanowi potężny pakiet dla profesjonalistów i menedżerów sprzedaży, szczególnie tych, którzy muszą zdobywać wiedzę i doświadczenie. Fox koncentruje się na tym, w jaki sposób zdeterminowany przedstawiciel handlowy może przekształcić się w „Rainmakera”, czyli niezrównanego, odnoszącego sukcesy sprzedawcę. Każdy rozdział zawiera główną myśl, …

Nieodparta oferta, Jak sprzedać swój produkt lub usługę w 3 sekundy lub mniej, Mark Joyner

Specjaliści od marketingu i sprzedaży znają takie koncepcje, jak opracowanie unikalnej propozycji sprzedaży, stosowanie technik redukcji ryzyka, zachęcanie do marketingu szeptanego i stosowanie reklamy w celu przedstawienia „korzyści”, a nie sprzedaży „cech”. Autor i ekspert w dziedzinie marketingu internetowego Mark Joyner ujednolica te zasady i czyni je drugorzędnymi w konstruowaniu „Nieodpartej oferty” – zdefiniowanej jako oferta sprzedaży tak zwięzła i potężna, że natychmiast osiąga każdy cel …

Sprzedaż do dużych firm, Jill Konrath

Ten zwięzły, konkretny, jasno napisany przewodnik pomoże każdemu, kto zamierza sprzedawać dużym firmom. Autorka Jill Konrath jest praktyczna, skoncentrowana i bezstronna. Nie ma w nim zbyt wielu osobistych wątków, które pojawiają się w większości tego typu poradników, ale wystarczająco dużo, aby czytelnicy wiedzieli, że pisze z doświadczenia. Wiele z tego, co mówi, jest zdroworozsądkowe i powinno być powszechnie znane. Na przykład, trudno …

Co kochają klienci, Przewodnik terenowy jak rozwijać swój biznes, Harry Beckwith

Jest to przyjemna, współczesna książka o sprzedaży i budowaniu marki na rynku, na którym przeciętny konsument jest zalewany 3.200 komunikatami reklamowymi dziennie. W formacie, który sprawia, że książkę można doskonale czytać podczas podróży, książka składa się z krótkich, kolorowych 300-1000 słów na różne tematy, takie jak sprzedaż, budowanie marki i obsługa klienta. Czasami podejście autora Harry’ego Beckwitha wydaje się epizodyczne. Nie zawsze jest …