Odwróć lejek, Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych, Joseph Jaffe

Firmy tradycyjnie wykorzystują środki masowego przekazu do sprzedaży swoich produktów i usług, wydając większość swoich budżetów na komunikację typu „hit-or-miss”. Mają nadzieję, że ich wiadomości jakoś przebiją się przez medialny gwar i dotrą do wystarczającej liczby potencjalnych klientów, którzy kupią ich towary. Bez strategii utrzymania klientów, firmy powtarzają ten kosztowny proces raz za razem. Konsultant ds. marketingu Joseph Jaffe twierdzi, że jest …

Storyselling dla doradców finansowych, Jak sprzedają najlepsi producenci, Scott West i Mitch Anthony

Przyda się prawie każdemu doradcy finansowemu. Autorzy Scott West i Mitch Anthony podsumowują wiele ważnych faktów z życia w sprzedaży i robią to w zwięzłym, bardzo czytelnym stylu, pozbawionym żargonu. Radzą doradcom finansowym, aby komunikowali się z klientami zrozumiałym językiem, używając przy tym autoironicznego dowcipu, opowieści i żywych metafor. Słusznie przypominają czytelnikom, że ludzie podejmują decyzje o wyborze doradcy na podstawie …

Nowa sprzedaż rozwiązań, Rewolucyjny proces sprzedaży, który zmienia sposób, w jaki ludzie sprzedają, Keith M. Eades

Jest to przydatny przewodnik po jednym z najgorętszych tematów w sprzedaży: sprzedaży rozwiązań, a nie produktów. Autor Keith M. Eades oferuje metodyczne podejście krok po kroku do realizacji konwersacyjnego podejścia do sprzedaży. Zasady, na których opiera się „sprzedaż rozwiązań”, są proste i nieskomplikowane, a sam proces jest trudny do pomylenia, chociaż wymaga dużej ilości zapisów i wykresów. Wyjaśnienia autora dotyczące procedur są czasami nieco mechaniczne i żargonowe. Ale ogólnie …

Przewaga w sprzedaży, Jak ją zdobyć, utrzymać i sprzedawać więcej niż kiedykolwiek, J. Oliver Crom i Michael Crom

J. Oliver Crom i Michael Crom napisali bardzo dobrą książkę dla profesjonalistów zajmujących się sprzedażą, którzy dopiero się uczą, szczególnie dla nowicjuszy i osób ze średnim doświadczeniem w sprzedaży. Chociaż weterani mogą znać większość nowych pomysłów, autorzy przedstawiają wartościowe koncepcje w doskonałej części poświęconej poszukiwaniom oraz w przeglądzie sposobów zamykania sprzedaży. Książka prezentuje nieco instytucjonalne podejście Dale Carnegie …

Poza procesem sprzedaży, 12 sprawdzonych strategii w świecie zorientowanym na klienta, Steve Andersen i Dave Stein

Specjaliści od sprzedaży Steve Andersen i Dave Stein zauważają, że klienci rzadko mają do czynienia ze sprzedawcami, chyba że w aktywnym momencie zakupu. Ponieważ klienci są mało zainteresowani swoimi dostawcami, mają tendencję do utowarowienia swoich zakupów. To utrudnia pracę sprzedawców. Mądrzy sprzedawcy uczą się o swoich klientach, kim są i czego potrzebują. Rozwijają przydatne spostrzeżenia, którymi dzielą się z klientami, aby budować lepsze relacje, …

Długi ogon, Dlaczego przyszłość biznesu to sprzedaż mniejszej ilości produktów z większej ilości, Chris Anderson

Czy współczesny świat rynków internetowych sprawia, że czuje się Pan jak Rip Van Winkle, który obudził się z 20-letniej drzemki i zastał zmienione społeczeństwo? Autor Chris Anderson ma dla Państwa sygnał ostrzegawczy. Za pomocą twardych faktów, wykresów i liczb, a także futurystycznych spostrzeżeń, Anderson rozszyfrowuje tajemnice marketingu online, handlu internetowego i innych realiów gospodarczych Nowej Ery. Jego kalkulacje, opinie publiczne …

Na żywo z Cupertino, Jak Apple wykorzystał słowa, muzykę i wydajność, aby zbudować najlepszą na świecie maszynę sprzedaży, Michael Hageloh

Michael Hageloh, który przez 22 lata pracował w dziale sprzedaży w firmie Apple, opowiada o tym, jak Apple przedkładał relacje z klientami nad przychody i jak w marketingu stawiał na człowieczeństwo, a nie na sprzęt. Jego opowieść jest hołdem dla Steve’a Jobsa, który dodawał energii szefom działu obsługi klienta Apple, zachęcając ich do samodzielnego marketingu i nieustraszonego popełniania błędów. Sprzedawcy mogą najwięcej zyskać dzięki temu spojrzeniu …

Kierowanie się danymi, Jak analiza wydajności zapewnia nadzwyczajne wyniki sprzedaży, Jenny Dearborn

Wreszcie mamy książkę o danych i analityce dla każdego. Wykresy, grafiki i suche porady, których można się spodziewać, są obecne, ale tylko w małych dawkach. Jenny Dearborn, starszy wiceprezes i dyrektor ds. nauki w SAP, uczy o analityce danych, snując wciągającą, inspirującą opowieść o fikcyjnej, borykającej się z problemami organizacji sprzedaży. W obliczu mizernych wyników i skłóconych osobowości szef sprzedaży stosuje zaawansowane praktyki w zakresie danych i analityki, …

7 sekretów, jak sprzedawać więcej, sprzedając mniej, Ostateczny przewodnik, jak zmienić swoje życie handlowe, Allan Langer

Alan Langer wymyślił słowo „Riptatrustaphobia”, aby opisać osobliwy syndrom. Ludzie dotknięci tą chorobą wierzą, że sprzedawcy nieuchronnie będą próbowali ich oszukać. Langer proponuje „siedem sekretów”, które sprzedawcy mogą wykorzystać, aby wyleczyć się z tej choroby, zdobyć zaufanie klientów i zwiększyć sprzedaż. Jego przystępny, dowcipny podręcznik jest wolny od żargonu i zbędnych szczegółów. Pokazuje handlowcom, jak zwiększyć sprzedaż …

Wytyczne dotyczące zamówień publicznych AI, Światowe Forum Gospodarcze

Sztuczna inteligencja (AI) obiecuje większą wydajność i niezawodność w działaniach sektora publicznego, ale złożoność zamówień publicznych utrudnia jej przyjęcie. Aby pomóc rządom w osiągnięciu potencjalnych korzyści z AI przy jednoczesnym zabezpieczeniu dobra publicznego, Centrum Czwartej Rewolucji Przemysłowej Światowego Forum Ekonomicznego przygotowało kompleksowy i autorytatywny zestaw wytycznych dotyczących zamówień publicznych na rozwiązania AI. Autorzy pracowali w porozumieniu z Deloitte, Salesforce …