Sprzedaż do dużych firm, Jill Konrath

Ten zwięzły, konkretny, jasno napisany przewodnik pomoże każdemu, kto zamierza sprzedawać dużym firmom. Autorka Jill Konrath jest praktyczna, skoncentrowana i bezstronna. Nie ma w nim zbyt wielu osobistych wątków, które pojawiają się w większości tego typu poradników, ale wystarczająco dużo, aby czytelnicy wiedzieli, że pisze z doświadczenia. Wiele z tego, …

Co kochają klienci, Przewodnik terenowy jak rozwijać swój biznes, Harry Beckwith

Jest to przyjemna, współczesna książka o sprzedaży i budowaniu marki na rynku, na którym przeciętny konsument jest zalewany 3.200 komunikatami reklamowymi dziennie. W formacie, który sprawia, że książkę można doskonale czytać podczas podróży, książka składa się z krótkich, kolorowych 300-1000 słów na różne tematy, takie jak sprzedaż, budowanie marki i …

Więcej Build It Big, 101 sekretów od najlepszych ekspertów sprzedaży bezpośredniej, Sojusz Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej

Jeżeli kiedykolwiek uczestniczyli Państwo w przyjęciu Tupperware lub rozmawiali z przedstawicielem Mary Kay lub Avon, to pojęcie sprzedaży bezpośredniej jest Państwu znane. Ponad 49 milionów ludzi na całym świecie sprzedaje wszystko, od zabawek po ubezpieczenia na życie, jako niezależni wykonawcy. Wielu z tych profesjonalistów znalazło wspaniałe źródło informacji w książce …

Zrób sobie solidną książkę, Najszybszy, najłatwiejszy i najbardziej niezawodny system pozyskiwania klientów, nawet jeśli nie znosi się marketingu i sprzedaży, Michael Port

Właściciele i pracownicy małych firm usługowych często robią wszystko, dostarczają usługi lub produkty, prowadzą biuro, zajmują się sprzedażą i marketingiem – często jest to najmniej lubiany obowiązek przedsiębiorcy. Teraz można nauczyć się to kochać, a przynajmniej robić to dobrze i mniej boleśnie. Autor Michael Port przytacza wiele możliwych do zastosowania …

Rozegraj plan, Marzenie każdego przedstawiciela handlowego, koszmar każdego dyrektora finansowego, Christopher W. Cabrera

Menedżerowie sprzedaży planują, opracowują i wdrażają plany wynagrodzeń pełne zachęt, aby zmotywować swoje zespoły sprzedażowe. Ale pięć minut po debiucie najnowszego programu wynagrodzeń, handlowcy „grają” nim, aby zmaksymalizować swoje dochody. W tym celu znajdują i wykorzystują wady konstrukcyjne programu motywacyjnego. To działa na nich, a teraz Państwo mogą się upewnić, …

Jak klienci kupują, Praktyczny przewodnik po rozwoju biznesu w branży usług doradczych i profesjonalnych, Tom McMakin i Doug Fletcher

Dla firm zawodowych rozwój biznesu stanowi szczególne wyzwanie, przede wszystkim ze względu na gwałtowny wzrost liczby i różnorodności takich firm w ostatnich latach. Na przykład liczba adwokatów w Stanach Zjednoczonych od 1970 roku wzrosła ponad trzykrotnie w stosunku do liczby ludności. Wzrost liczby innych firm świadczących usługi profesjonalne jest równie …

Bądź supergwiazdą sprzedaży, 21 wspaniałych sposobów, aby sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej na trudnych rynkach, Brian Tracy

Po 25 książkach na temat sprzedaży można by pomyśleć, że studnia Briana Tracy’ego będzie już sucha. Na szczęście nie jest tak do końca, chociaż tej najnowszej pracy brakuje nieco rześkości i innowacyjności, które charakteryzowały wcześniejsze prace Tracy’ego. Książka Be a Sales Superstar jest najlepsza, gdy chodzi o codzienną harówkę w …

Sprzedaż do VITO, czyli Bardzo Ważnego Najwyższego Urzędnika, Zwiększ swoją prowizję, umawiając się na spotkania z najważniejszymi decydentami już dziś!, Anthony Parinello

Czy Państwa sprzedaż jest w rozsypce? Możliwe, że sprzedaje Pan niewłaściwym ludziom. W tym poradniku od A do Z Anthony Parinello wyjaśnia, jak dostać się do gabinetu kierowniczego. Jak mówi, aby odnieść sukces w sprzedaży, należy udać się na samą górę. Choć dobrze zorganizowana, treść czyta się czasami jak przemówienie …

Sprzedaż zorientowana na klienta, Michael T. Bosworth i John R. Holland

Jest to interesujący, użyteczny przewodnik po sprzedaży w nietradycyjny sposób. Wiele firm, szczególnie w branżach zaawansowanych technologicznie, buduje swoje działania sprzedażowe wokół osób, które wcześnie przyjmą produkt. Jednak ci pierwsi stanowią mniejszość na rynku, a ich potrzeby i preferencje różnią się od tych, które ma główny nurt. Aby dostosować swoje …

Proaktywne zarządzanie sprzedażą,Jak przewodzić, motywować i być na czele gry, William „Skip” Miller

Książka Williama „Skipa” Millera, weterana sprzedaży i doświadczonego trenera menedżerów sprzedaży, zawiera wiele informacji i wskazówek. Przyda się doświadczonym menedżerom sprzedaży, a dla nowych menedżerów sprzedaży będzie niezbędna. Miller omawia zmiany kulturowe, wyznaczanie celów, rekrutację, zatrudnianie, zwalnianie i wiele innych. Dużo uwagi poświęca codziennemu zarządzaniu, ale w kontekście swojego programu …