Siły sprzedaży o zerowej rotacji,Jak zmaksymalizować przychody, utrzymując zespół sprzedaży w stanie nienaruszonym, Doug McLeod

Nawet jeżeli szefowie sprzedaży brzydzą się destrukcyjną rotacją pracowników, to często przyjmują ciągłą rotację jako nieuniknioną, jak śmierć i podatki. Weteran sprzedaży Doug McLeod uważa inaczej. Uważa on, że stabilność zespołu sprzedaży jest jak najbardziej możliwa do osiągnięcia i oferuje zalecenia dotyczące jej wspierania, chociaż nie wszystkie jego sugestie wydają …

Działaj jak profesjonalista w sprzedaży, Jak opanować scenę biznesową i radykalnie zwiększyć sprzedaż dzięki sprawdzonym technikom aktorskim, Julie Hansen

Aktorka i sprzedawca Julie Hansen pracowała jako dyrektor sprzedaży dla National Enquirer i Star Magazine, występowała w serialu HBO Sex and the City, na scenie nowojorskiej i w reklamach. W tym sprytnym podręczniku opisuje specjalne kroki, jakie podejmują aktorzy, aby wygrać przesłuchania i dobrze wypaść na scenie lub przed kamerą. …

Sukces w sprzedaży bez bzdur w nowej gospodarce, Dan S. Kennedy

Dzisiejsi klienci chcą doskonałej obsługi klienta i dużej wartości, i nie będą tolerować zwykłego doświadczenia w sprzedaży. Sprzedawca multimilioner Dan S. Kennedy pokazuje, jak sprzedać produkt lub usługę trudnym klientom. Omawia skuteczne techniki sprzedaży, takie jak wykorzystanie referencji i oferowanie darmowych produktów przy zakupie. Podkreśla, że należy naprawdę słuchać swoich …

Maszyna, Radykalne podejście do projektowania funkcji sprzedaży, Justin Roff-Marsh

Przygotujcie się na prostą rozmowę o tym, co jest nie tak ze sprzedażą i marketingiem. Konsultant Justin Roff-Marsh twierdzi, że tradycyjne podejście już nie działa: zapasy się piętrzą, klienci unikają wizyt handlowców w terenie, technologia sprzedaży pogarsza sytuację, a prowizje i premie sprawiają, że handlowcy osiągają gorsze wyniki. Roff-Marsh, który …

Zarządzanie sprzedażą. Uproszczone., Prosta prawda o uzyskiwaniu wyjątkowych wyników przez zespół sprzedaży, Mike Weinberg

W większości firm kierownicy sprzedaży nie mają praktycznie żadnej kontroli nad swoim czasem i kalendarzami i często muszą tracić czas na wykonywanie drobnych zadań i uczestniczenie w spotkaniach, które nie mają nic wspólnego ze sprzedażą. Czas, który menedżerowie sprzedaży poświęcają na niezwiązane ze sprzedażą czynności i inne czynniki rozpraszające, często …

Sprzedaż z wartością dodaną, wydanie czwarte, Jak sprzedawać bardziej zyskownie, pewnie i profesjonalnie, konkurując na wartości, a nie na cenie, Tom Reilly i Paul Reilly

Na większości rynków sprzedawcy działają w warunkach ostrej konkurencji, w której króluje cena. Jak więc mogą się wyróżnić i odnieść sukces? Znakomity autor Tom Reilly i trener sprzedaży Paul Reilly oferują jasne rozwiązanie i program do jego realizacji. Namawiają wszystkich handlowców – niezależnie od dziedziny i oferty – do sprzedawania …

Sekretny język wpływu, Opanuj jedną umiejętność, której potrzebuje każdy profesjonalista w dziedzinie sprzedaży, Dan Seidman

Autor i trener sprzedaży Dan Seidman twierdzi, że handlowcy spotykają się z różnymi rodzajami nabywców: Dla jednych nowe pomysły są ekscytujące, inni są podejrzliwi. Jedni chcą mieć duży obraz, a inni wolą szczegóły. Jedni żyją dzięki swoim emocjom, a inni żądają statystyk i raportów. Kluczem do zwiększenia sprzedaży jest poznanie …

Konsekwentna sprzedaż,Potężne wyniki sprzedaży. Każdy lead. Za każdym razem., Weldon Long

Autor bestsellerów Weldon Long twierdzi, że może Pan sprawić, że potencjalni klienci zobowiążą się do zaakceptowania Pana ceny, podejmą decyzje w odpowiednim czasie i zgodzą się nie składać konkurencyjnych propozycji – wszystko to dzięki zastosowaniu sprawdzonego procesu „konsekwentnej sprzedaży”. W wieku 40 lat Long był osobą, która nie ukończyła szkoły …

13 podstawowych zasad sprzedaży Joe Girarda, Jak osiągnąć sukces i prowadzić wspaniałe życie, Joe Girard i Tony Gibbs

Dowiedz się, jak sprzedawać – lub sprzedawać lepiej – korzystając z mądrości, wiedzy i doświadczenia Joe Girarda. Księga rekordów Guinnessa uznała Girarda za „największego sprzedawcę świata”; on sam chętnie się z tym zgadza i chętnie powie Państwu, jak samemu zostać super sprzedawcą. W tej przystępnej lekturze Girard, we współpracy z …

Co Państwa Prezes powinien wiedzieć o wynagrodzeniu za sprzedaż, Połączenie narożnego biura z linią frontu, Mark Donnolo

Opracowanie i wdrożenie planu wynagrodzeń dla przedstawicieli handlowych może być trudne. Jeżeli wynagrodzenie za sprzedaż zostanie ustalone prawidłowo, dziesiątki przedstawicieli mogą zarabiać duże pieniądze, sprzedając Państwa produkty i usługi w dużych ilościach; jeżeli natomiast zostanie ustalone niewłaściwie, nagradzają Państwo słabych handlowców, a jednocześnie wypychają z firmy najlepszych. Cienka linia oddziela …