Maksymalny wpływ, 12 uniwersalnych praw perswazji siłowej, Kurt W. Mortensen

Kiedy książka o perswazji pozostawia Państwa w zakłopotaniu z powodu tego, jak łatwo jest manipulować ludźmi, prawdopodobnie wykonała dobrą robotę. Autor Kurt W. Mortensen, który ostrzega, że perswazja, podobnie jak inne narzędzia, może być wykorzystywana w dobrym lub złym celu, prawdopodobnie podniesie Państwu poprzeczkę, gdy zabierze Państwa w głąb świata manipulacji. Jego rady, jak zostać „Mistrzem Perswazji” są przekonujące. …

Potężne propozycje, Jak zapewnić swojej firmie przewagę nad konkurencją, David G. Pugh i Terry R. Bacon

Pisanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe (RFP) może wydawać się jak każdy inny projekt pisarski, chyba że wiedzą Państwo, jak bardzo techniczny i wymagający może być ten proces. Udane propozycje wymagają świadomego, skoncentrowanego wysiłku, zwłaszcza gdy wygrana lub przegrana może oznaczać sukces lub finansową zagładę firmy. David G. Pugh i Terry R. Bacon wykonują solidną pracę, …

Przewodzić z klientem, Przekształcenie kultury i marki w doskonałość klasy światowej, Mark David Jones i J. Jeff Kober

Wielu liderów biznesu postrzega kulturę korporacyjną i wizerunek marki jako dwa odrębne byty. Aby osiągnąć „doskonałość klasy światowej”, kadra kierownicza powinna traktować je jako dwie strony tego samego medalu. Byli dyrektorzy Walt Disney Company Mark David Jones i J. Jeff Kober przedstawiają swój „Model doskonałości światowej klasy”, który obejmuje koncepcje usług, jakie każda organizacja …

Oferty, przetargi i propozycje, Zdobywanie biznesu dzięki najlepszym praktykom, Harold Lewis

Ekspert w dziedzinie pisania ofert Harold Lewis oferuje mnóstwo pomocnych wskazówek i poradników krok po kroku, jak odnieść sukces w przetargu. Autor pomaga czytelnikom ocenić możliwości przetargowe, wyjaśnia, co należy zrobić (a czego nie należy robić) przy tworzeniu oferty, a także omawia, jak stworzyć atrakcyjną prezentację. Chociaż w książce znajdują się wzory formularzy, nie jest to książka z przykładowymi ofertami i prezentacjami dla …

Techniki Cold Calling, Które naprawdę działają! Stephan Schiffman

Jak większość małych firm, getAbstract.com polega na naszych siłach sprzedaży, aby utrzymać się na rynku, a nasze siły sprzedaży polegają na Stephanie Schiffmanie. Jego rady dotyczące sprzedaży są proste, możliwe do zastosowania i przede wszystkim skuteczne. Jego praca jest pełna wskazówek, które pomogą Państwu uzyskać lepsze wyniki. Jeżeli uważają Państwo, że nie potrzebują kolejnej książki o sprzedaży, getAbstract.com odpowie klasycznym …

Telesales Stephana Schiffmana, Amerykański trener sprzedaży korporacyjnej nr 1 pokazuje, jak zwiększyć sprzedaż telefoniczną, Stephan Schiffman

Stephen Schiffman, jeden z najbardziej znanych trenerów sprzedaży, omawia, jak ocenić swoją obecną wydajność, a następnie zwiększyć sprzedaż. Jeżeli czytali już Państwo książkę „Getting to Closed”, mogą Państwo pominąć pierwszy rozdział lub potraktować go jako użyteczną recenzję. Z książki Getting to Closed znają już Państwo jego techniki śledzenia liczb i rozumienia swoich wskaźników. Dowiedzieli się Państwo, jak …

Techniki zamykania, (które naprawdę działają!), Stephan Schiffman

Stephan Schiffman, który wyszkolił ponad 450 000 sprzedawców, rozszerza swoje podejście, które zastosował w poprzedniej książce, dotyczące tworzenia propozycji sprzedaży, które mają sens dla potencjalnych klientów. Podkreśla konieczność słuchania, aby móc odpowiedzieć na potrzeby klienta, a nie tylko przekonać go do zakupu. Niektóre fragmenty tej książki mogą wywołać u Państwa poczucie déjà vu, jeżeli czytali Państwo wcześniejsze książki o sprzedaży, takie …

Zwolnij, sprzedaj szybciej!, Zrozum proces zakupowy swojego klienta i zmaksymalizuj swoją sprzedaż. Kevin Davis

Większość książek o sprzedaży skupia się na technikach sprzedaży. Ale nie ten tekst trenera sprzedaży Kevina Davisa, który krok po kroku wyjaśnia, dlaczego należy znać proces zakupu klienta, aby móc odpowiednio zaplanować działania sprzedażowe – i osobowość sprzedawców. To ma sens. Im więcej wiedzą Państwo o tym, jak potencjalni klienci dokonują zakupów, tym łatwiej będzie im sprzedać. getAbstract poleca mądre rady Davisa …

Rozmowy, które wygrywają skomplikowaną sprzedaż, Wykorzystanie Power Messaging do stworzenia większej ilości możliwości, wyróżnienia Państwa rozwiązań i zamknięcia większej ilości transakcji, Erik Peterson i Timothy Riesterer

Wobec powszechnej konkurencji i utowarowienia produktów i usług, handlowcy mają trudności z odróżnieniem swojej oferty od towarów lub usług konkurencji. Wielu przedstawicieli handlowych ucieka się do ostrych obniżek cen, co jest ostatecznym, samobójczym czynnikiem różnicującym. Konsultanci ds. przekazu handlowego Erik Peterson i Tim Riesterer proponują inną taktykę. W swojej książce przedstawiają podstawowe koncepcje z ich popularnych warsztatów „Power Messaging”, które …

B2B Walka uliczna, Trzy kontrpunkty na: „Mogę dostać to samo taniej”., Brian J. Dietmeyer

Brian Dietmeyer, autor książki „Negocjacje strategiczne”, regularnie pisze, wykłada, konsultuje i prowadzi warsztaty na temat negocjacji. Dietmeyer uczy Państwa, jak przyjąć postawę wojownika ulicznego w negocjacjach handlowych B2B, skutecznie kontratakując, gdy kupujący atakuje Państwa w sprawie ceny. Korzystając ze sprawdzonego, opartego na danych podejścia Dietmeyera, można przenieść dyskusje negocjacyjne z ceny – gdzie kupujący chce, aby była – …