Opanowanie skomplikowanej sprzedaży, Jak konkurować i wygrywać, gdy stawka jest wysoka! Jeff Thull

Ten doskonały przewodnik wyjaśnia metodologię, która może pomóc każdemu w sprzedaży. To podejście do sprzedaży polega przede wszystkim na postrzeganiu sprzedaży oczami klienta i angażowaniu klienta w projektowanie rozwiązania jego własnych problemów. To podejście jest sprzeczne z niektórymi standardowymi praktykami w sprzedaży, ale te standardowe praktyki antagonizują klientów i budują …

Nadzieja to nie strategia, 6 kluczy do wygrania kompleksowej sprzedaży, Rick Page

Jest to doskonały podręcznik dla handlowców poszukujących prostego podsumowania zasad sprzedaży złożonych i kosztownych produktów i usług w trudnym środowisku. Autor Rick Page nie proponuje niczego nowego, ale dobrze zbiera i przedstawia najbardziej godne uwagi punkty zbiorowej konwencjonalnej mądrości na temat sprzedaży. Ilustruje te punkty zabawnymi, zapadającymi w pamięć anegdotami. …

Przestań opowiadać, zacznij sprzedawać, Jak wykorzystać dialog skoncentrowany na kliencie, aby zamknąć sprzedaż, Linda Richardson

Dzisiejsze metody sprzedaży wymagają położenia nacisku na konsultacyjny proces partnerski na wysokim poziomie. Takie podejście wymaga prawdziwego dialogu z klientami na temat produktów lub rozwiązań usługowych, które najlepiej spełniają ich potrzeby. W tej solidnej książce ekspertka w dziedzinie szkoleń sprzedażowych Linda Richardson uczy handlowców, jak przestać być dokuczliwymi promotorami produktów, …

Rozmowy o pozyskiwaniu klientów, Wywieraj wpływ, przekonuj i sprzedawaj w każdej sytuacji, Mike Schultz i John E. Doerr

Sprzedaż, szczególnie w środowisku business-to-business (B2B), zależy od zdolności przedstawiciela handlowego do wygenerowania przekonującej rozmowy. Trenerzy sprzedaży Mike Schultz i John E. Doerr w jasny i prosty sposób wyjaśniają metody i praktyki prowadzenia rozmów handlowych. Ich kompetentne wskazówki pomogą handlowcom, kierownikom sprzedaży i trenerom sprzedaży – a także profesjonalnym nabywcom, …

Dealstorming, Sekretna broń, która może rozwiązać Państwa najtrudniejsze wyzwania w sprzedaży, Tim Sanders

Dziś tylko 40% przedstawicieli handlowych osiąga swoje kwoty. Z pomocą przychodzi Tim Sanders, weteran sprzedaży, który przedstawia bezpośrednie podejście do pokonywania przeszkód w sprzedaży dużych przedsiębiorstw. W przejrzystych rozdziałach wypełnionych anegdotami wyjaśniającymi przedstawia swój siedmiostopniowy proces „burzy handlowej”. Proces burzy mózgów wymaga zebrania zespołu z różnych działów firmy. Sanders pozycjonuje …

Sprzedaż z Challengerem, Przejęcie kontroli nad rozmową z klientem, Matthew Dixon i Brent Adamson

W dziedzinie, w której rzadko spotyka się nowe podejścia i spostrzeżenia, ta książka jest wyjątkowa. Konsultanci Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają swoją konstrukcję sprzedaży B2B (Business-to-Business), „Challenger Sales Model”, obalają kilka starych założeń (jak to, że najlepiej sprzedają osoby budujące relacje) i wyznaczają nowy kierunek dla dobrze poinformowanych handlowców. …

Inteligentny Prospecting, który działa za każdym razem!, Zdobądź więcej klientów przy mniejszej liczbie zimnych rozmów, Michael D. Krause

W trakcie swojej kariery zawodowej Michael D. Krause sprzedał ponad 100 milionów dolarów w towarach i usługach. W wieku siedmiu lat zaczął sprzedawać lemoniadę, a na studiach zajmował się architekturą krajobrazu dla właścicieli domów. Został supergwiazdą sprzedaży w firmach z listy Fortune 500 i konsultantem sprzedaży. Jego poradnik pomaga sprzedawcom …

Rozwiązanie problemów lidera sprzedaży, Praktyczne rozwiązania, jak pokonać bałagan w zarządzaniu, poradzić sobie z trudnymi przedstawicielami handlowymi i wykorzystać każdą okazję, Suzanne M. Paling

Ekspert w dziedzinie zarządzania sprzedażą Suzanne M. Paling proponuje rozwiązania 15 najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się menedżerowie prowadzący handlowców. Opisuje, w jaki sposób kierownicy sprzedaży powinni rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą, aby zarówno kierownicy, jak i przedstawiciele handlowi mogli skupić się na sprzedaży. Paling dołącza bonusowe arkusze robocze, szablony …

Księga mediów społecznościowych B2B, Zostań marketingową supergwiazdą, generując leady za pomocą blogów, LinkedIn, Twittera, Facebooka, poczty elektronicznej i wielu innych narzędzi, Kipp Bodnar i Jeffrey L. Cohen

Firmy z sektora Business-to-Business (B2B) powinny stworzyć platformę w mediach społecznościowych. Są one idealne do wzmocnienia dwóch istotnych elementów składowych B2B: definiowania perspektyw i nawiązywania relacji. Wiele firm B2B nie rozumie i nie korzysta z mediów społecznościowych, a ich liderzy pozostają nieświadomi wielu korzyści, jakie mogą osiągnąć. Proszę nie być …

Zburzyć skarpetki sprzedając, Jeffrey Gitomer i Ron Zemke

Wraz z upowszechnieniem się zautomatyzowanych i elektronicznych transakcji oraz sprzedaży produktów, perspektywy kariery w sprzedaży uległy pogorszeniu. Jak zatem nowoczesny sprzedawca może odnieść sukces? Przyjmując podejście sprzedaży konsultacyjnej, sprzedawca może budować indywidualne relacje z klientami i stać się ich ekspertem w zakresie informacji o produktach. Zaczynając od podstaw w postaci …