Sprzedaż z luką, Getting the Customer to Yes: How Problem-Centric Selling Increases Sales by Changing Everything You Know About Relationships, Overcoming Objections, Closing and Price Keenan

Sprzedaż produktów lub usług B2B jest trudna. Klienci mają milion powodów, aby nie kupować. Sprzedawcy mogą poświęcić miesiące na zamknięcie transakcji, aby w ostatniej chwili przegrać z powodu drobnego problemu lub kilku dolarów w cenie. Dlatego sprzedawcy nie mogą sobie pozwolić na błędy, które blokują ich sukces. Trener sprzedaży Keenan – posługujący się tylko jednym nazwiskiem – proponuje …

Next Level Sales Coaching, Jak zbudować zespół sprzedaży, który się utrzyma, sprzeda i osiągnie sukces, Steve Johnson i Matthew Hawk

Sprzedaż B2B jest trudna, a tylko nieco ponad połowa – 56,9% – handlowców B2B regularnie realizuje swoje kwoty. Jednak firmy, które oferują swoim handlowcom proaktywny coaching sprzedażowy, mogą znacznie poprawić wskaźniki sukcesu. Ten obszerny poradnik autorstwa ekspertów w dziedzinie coachingu sprzedaży, Steve’a Johnsona i Matthew Hawka, oferuje plan działania mający na celu podniesienie umiejętności menedżerów …

5 rzeczy niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży, Lisa McCarthy, Megan Allen i Jenna Dunkle

Pandemia COVID-19 zmieniła sposób pracy organizacji. Coroczne spotkania Sales Kickoff (SKO), tak skuteczne w motywowaniu i edukowaniu sprzedawców, stały się wirtualne. W tym filmie, którego gospodarzem jest Salesforce, Jenna Dunkle z Salesforce i Megan Allen z Zscaler rozmawiają z Lisą McCarthy z Fast Forward Group o tym, jak sprawić, aby wirtualne SKO miało co najmniej taką samą moc jak tradycyjne spotkania. Co zaskakujące, …

Sprzedaż rozwiązań nie wystarcza, Firmy B2B muszą skupić się na pomaganiu każdemu klientowi w osiągnięciu lepszych wyników., Hannah Grove, Kevin Sellers, Richard Ettenson i Jonathan Knowles

Trendy w technologii i zarządzaniu powodują transformację na rynkach business-to-business (B2B) w kierunku współpracy dostawców z klientami i podejścia opartego na wynikach. Wiodące przedsiębiorstwa B2B nie oferują już tak zwanych rozwiązań; zamiast tego zmieniają swoje organizacje i sposób myślenia, aby stać się partnerami przyczyniającymi się do sukcesu swoich klientów. Profesor zarządzania Richard Ettenson i konsultant Jonathan Knowles współpracowali z dyrektorami naczelnymi wiodących firm …

ODNOWA dla liderów terenowyc, Prowadzenie zespołu sprzedaży bezpośredniej z powrotem do wzrostu, Brett Blake

Funkcjonowanie w świecie sprzedaży bezpośredniej jest wyzwaniem, dlatego konsultant Brett A. Blake udziela pomocy. Zauważa on, że sprzedaż bezpośrednia jest sprzeczna z intuicją. W firmach nie prowadzących sprzedaży bezpośredniej wzrost sprzedaży jest zawsze pozytywny. Ale w przypadku firm sprzedaży bezpośredniej wzrost sprzedaży teraz może spowodować spadek sprzedaży w późniejszym okresie – chyba że firmy odpowiednio zwiększą liczbę liderów terenowych. …

Zastrzeżenia, Ostateczny przewodnik, jak opanować sztukę i naukę pokonywania sprzeciwu, Jeb Blount

Każdy nie znosi odrzucenia, ale sprzedawcy często pływają w nim jak ryby w morzu. To tylko jeden z powodów, dla których ludzie uważają, że sprzedaż to trudny zawód. Handlowcy muszą również radzić sobie z lawiną zastrzeżeń do swoich ofert. Nauka radzenia sobie z tymi zastrzeżeniami przenosi sprzedawców na wyższy poziom zawodowy. W tej pomocnej książce Jeb Blount, ekspert w dziedzinie sprzedaży, oferuje konkretne, użyteczne wskazówki, jak radzić …

Sprzedaż Ninja,Subtelne umiejętności. Wielkie wyniki., Larry Kendall

Larry Kendall, guru sprzedaży nieruchomości, uczy sprzedawców nieruchomości i innych osób, które zajmują się sprzedażą, jak zwiększyć sprzedaż i dochody. Specjaliści od sprzedaży w każdej branży mogą się uczyć od Kendalla sprawdzonych w praktyce technik „Ninja Selling”. Nawet jeśli wykonują Państwo inny zawód, mogą Państwo skorzystać z jego metod, aby przeprogramować swoje myślenie i poprawić swoje nastawienie, aby …

Pytania o władzę, Budowanie relacji, zdobywanie nowych klientów i wywieranie wpływu na innych, Andrew Sobel i Jerold Panas

Ekspert ds. relacji z klientami Andrew Sobel i konsultant Jerold Panas pokazują, jak zadawanie właściwych pytań i słuchanie odpowiedzi może wzmocnić Państwa relacje zawodowe i osobiste. Wyjaśniają, że zadawanie właściwych pytań ma większe znaczenie niż umiejętność udzielania łatwych odpowiedzi. Zadawanie dobrych pytań świadczy o Państwa umiejętności słuchania i pokazuje Państwa zaangażowanie w sprawy klientów. W każdym z 35 rozdziałów autorzy opowiadają anegdotę …

Wysoki zysk z poszukiwań, Skuteczne strategie wyszukiwania najlepszych kandydatów i osiągania przełomowych wyników sprzedaży, Mark Hunter

Wykonywanie zimnych telefonów do potencjalnych sprzedawców jest najtrudniejszą częścią sprzedaży. Większość handlowców unika rozmów z prospektami. Teraz jednak mogą z nich skorzystać dzięki poradom autora Marka Huntera, który sam siebie nazywa „The Sales Hunter”. Autor w przystępny sposób omawia znaczenie prospectingu i daje wskazówki, jak skutecznie poszukiwać. Choć w jego obszernym podręczniku można znaleźć pewne powtórzenia, to jednak …

Perfekcyjne zamknięcie, Sekret zamykania sprzedaży – najlepsze praktyki i techniki sprzedaży pozwalające zamknąć transakcję, James Muir i Lesley Kontowicz

Od czasu premiery w 1992 roku Glengarry Glen Ross, kultowa sztuka teatralna i film o manipulujących sprzedawcach nieruchomości, wywarła wpływ na całe pokolenie sprzedawców. Jego słynne motto „zawsze zamykaj” stało się mantrą dla wielu handlowców. Jednak według doświadczonego trenera i coacha sprzedaży Jamesa Muira, „zawsze zamykaj” to „bzdura”. Co więc działa zamiast tego? W tej pouczającej książce, napisanej specjalnie dla handlowców, …