Rozmowy, które wygrywają skomplikowaną sprzedaż, Wykorzystanie Power Messaging do stworzenia większej ilości możliwości, wyróżnienia Państwa rozwiązań i zamknięcia większej ilości transakcji, Erik Peterson i Timothy Riesterer

Wobec powszechnej konkurencji i utowarowienia produktów i usług, handlowcy mają trudności z odróżnieniem swojej oferty od towarów lub usług konkurencji. Wielu przedstawicieli handlowych ucieka się do ostrych obniżek cen, co jest ostatecznym, samobójczym czynnikiem różnicującym. Konsultanci ds. przekazu handlowego Erik Peterson i Tim Riesterer proponują inną taktykę. W swojej książce …

B2B Walka uliczna, Trzy kontrpunkty na: „Mogę dostać to samo taniej”., Brian J. Dietmeyer

Brian Dietmeyer, autor książki „Negocjacje strategiczne”, regularnie pisze, wykłada, konsultuje i prowadzi warsztaty na temat negocjacji. Dietmeyer uczy Państwa, jak przyjąć postawę wojownika ulicznego w negocjacjach handlowych B2B, skutecznie kontratakując, gdy kupujący atakuje Państwa w sprawie ceny. Korzystając ze sprawdzonego, opartego na danych podejścia Dietmeyera, można przenieść dyskusje negocjacyjne z …

Zdobywanie kontraktów rządowych, Zdobycie przewagi konkurencyjnej dzięki skutecznym propozycjom, Steve R. Osborne

Jeżeli zamierzają Państwo złożyć ofertę w rządzie Stanów Zjednoczonych, proszę być ostrzeżonym: Odpowiedź na zapytanie ofertowe (RFP) może być koszmarem, ale konsultant ds. rozwoju biznesu Steve R. Osborne naprawdę pomaga. Jego poradnik „Krok po kroku” na temat planowania, zarządzania i składania skutecznych ofert dla biznesu rządowego nie pozostawia żadnego szczegółu …

Sprzedaż dla rządu, Co trzeba zrobić, aby konkurować i wygrać na największym rynku świata, Mark Amtower

Działalność gospodarcza prowadzona przez podmioty rządowe w Stanach Zjednoczonych stanowi prawie połowę PKB kraju. Rozległość i głębokość sektora B2G (business-to-government) jest niezwykła: biliony dolarów sprzedaży do każdego podmiotu rządowego, jaki można sobie wyobrazić, w tym prawie 20.000 gmin, 512 narodów rdzennych Amerykanów i jeden ogromny rząd federalny. Sprzedaż do rządu …

Lawina złożoności, Przezwyciężenie zagrożenia dla przyjęcia technologii, J.B. Wood

W tej przystępnej i mającej szerokie zastosowanie książce, szef branży technologicznej J.B. Wood odnosi się do tkwiącej w nas rzeczywistości: Wraz z eksplozją technologii, producenci nowych produktów dodają funkcje szybciej, niż użytkownicy są w stanie nauczyć się z nich korzystać. W wyniku tego wzrasta liczba zwrotów całkowicie dobrych produktów, konsumenci …

SalesHood, Jak zwycięscy menedżerowie sprzedaży inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania sukcesów, Elay Cohen

Sprzedaż ma we krwi Elay Cohen. Jego dziadek był handlarzem dywanów w Kairze. Jego ojciec miał sklep meblowy. Jego matka sprzedaje nieruchomości. Jako chłopiec sprzedawał artykuły pierwszej pomocy. Jako dorosły sprzedawał produkty inwestycyjne, usługi internetowe i aplikacje CRM. Pomógł zbudować Salesforce w przedsiębiorstwo o wartości ponad 3 miliardów dolarów. To …

Zwycięska oferta, Praktyczny przewodnik po skutecznym zarządzaniu przetargiem, Emma Jaques

Emma Jaques, profesjonalistka w dziedzinie licytacji, oferuje pierwszorzędny poradnik dla licytujących. Zamiast skupiać się wyłącznie na dokumencie ofertowym, zachęca do zwrócenia uwagi na wszystkie kroki, które następują przed i po złożeniu oferty. Sugeruje, że atmosfera podczas większości procesów przetargowych zazwyczaj oscyluje pomiędzy szaleństwem a frenezją, ponieważ zbliżają się terminy i …

250 słów mocy, które sprzedają, Słowa, których potrzebujesz, aby uzyskać sprzedaż, przekroczyć kwotę i zwiększyć swoją prowizję, Stephan Schiffman

Najnowszy podręcznik Stephana Schiffmana, eksperta w dziedzinie sprzedaży, zawiera listy mocnych słów i zwrotów, które pomagają handlowcom w zamknięciu sprzedaży. Wyjaśnia, kiedy i jak używać tych narzędzi słownych, oferując nieocenione umiejętności. Niektóre techniki wydają się problematyczne – na przykład sugestia, aby sprzedawcy zostawili nazwisko kolegi, który już wcześniej kontaktował się …

Sprzedaż z dużym zaufaniem, Zarabiaj więcej pieniędzy – w krótszym czasie – z mniejszym stresem, Todd Duncan

Istnieje duża różnica między koncentrowaniem się na pojedynczej sprzedaży a traktowaniem sprzedaży jako długoterminowej kariery. Różnica jest taka, jak między życiem od wypłaty do wypłaty a budowaniem portfela inwestycyjnego. Todd Duncan, konsultant ds. sprzedaży, pisze dla profesjonalistów zorientowanych na karierę. W przemyślany sposób wyjaśnia, jak prowadzić swoją praktykę handlową jako …