Jak sprzedać wszystko komukolwiek, Joe Girard i Stanley H. Brown

Jak to się stało, że chłopiec do czyszczenia butów, który nie ukończył szkoły średniej w Detroit, został „Największym Sprzedawcą Świata” (według Księgi Rekordów Guinnessa) i utrzymywał ten tytuł przez 12 kolejnych lat? Joe Girard, autor tej żywej autobiografii i podręcznika sprzedaży, dokonał tego, ucząc się podstawowych zasad sprzedaży samochodów, a …

Zapakuj słonia!, Jak zdobyć i utrzymać dużych klientów, Steve Kaplan

Jeden duży klient, „słoń wagi ciężkiej”, może wygenerować taką wielkość sprzedaży, że Państwa firma odniesie sukces. Państwa reputacja na rynku wzrośnie, jeżeli zdobędą Państwo wielkiego, znanego klienta. Ale jak się poluje na grubego zwierza? Steve Kaplan może Państwu powiedzieć, ponieważ ma skarbiec bankowy pełen słoniowego złota i biznes nastawiony na …

Tworzenie deszczu, Pozyskiwanie nowych klientów bez względu na dziedzinę, Ford Harding

Specjaliści to osoby o wysokim wykształceniu, które zajmują się sprawami o dużym znaczeniu: Adwokaci przedstawiają w sądzie sprawy dotyczące życia i śmierci. Architekci projektują pełne wdzięku budynki. Inżynierowie przekształcają projekty w rzeczywistość z kamienia i stali. Księgowi rozszyfrowują skomplikowane przepisy podatkowe. Ale chociaż ci i inni specjaliści są często niezwykle …

Sprzedaż Rozwiązań, Tworzenie nabywców na trudnych rynkach sprzedaży, Michael T. Bosworth

Zamiast skupić się na potencjalnym nabywcy, wielu sprzedawców wypisuje listy cech i korzyści swojego produktu lub usługi. Czy kupujący ma jakiś problem, który te zalety rozwiązują? Być może. Sprzedawca nie wie i nie dba o to. Ma nadzieję, że któryś z dzwonków i gwizdków produktu zaangażuje kupującego, który chce po …

Każda praca to praca w sprzedaży, Jak wykorzystać sztukę sprzedaży, aby wygrać w pracy, Cindy McGovern

Cindy McGovern, samozwańcza „Pierwsza Dama Sprzedaży”, twierdzi, że niezależnie od tego, co Państwo robią, każdy z nas cały czas sprzedaje. Każdy potrzebuje podstawowych umiejętności sprzedaży, które McGovern przedstawia w poręcznej, pięcioczęściowej formule sprzedaży, którą mogą stosować nawet osoby nie zajmujące się sprzedażą. McGovern pomaga Państwu lepiej sprzedawać, co oznacza, że …

Droga wilka: Sprzedaż po linii prostej, Opanuj sztukę przekonywania, wywierania wpływu i osiągania sukcesów, Jordan Belfort

Autor Jordan Belfort przeżył w swoim życiu niezwykłe wzloty i katastrofalne upadki. Aktor Leonardo DiCaprio sportretował go w filmie Martina Scorsese Wilk z Wall Street. Jako makler giełdowy, dla którego pracowało ponad 1000 osób, Belfort zarobił miliony dolarów i prowadził wystawny tryb życia. Jednak dopuścił się również oszustwa w obrocie …

Umysł dla sprzedaży, Codzienne nawyki i praktyczne strategie dla sukcesu w sprzedaży, Mark Hunter CSP

Może Pan mieć najwspanialsze produkty lub usługi do sprzedania, największą liczbę leadów i najpotężniejsze, zaawansowane technologicznie narzędzia sprzedaży, ale jeżeli będzie Pan miał kiepskie nastawienie, to niewiele Pan sprzeda. Właściwe nastawienie jest podstawowym warunkiem skutecznej sprzedaży. Mark Hunter, współtwórca konferencji sprzedażowej OutBound, wyjaśnia, dlaczego umysł jest najważniejszym atutem sprzedawcy. Proszę …

Artykuł  przetłumaczony z wersji oryginalnej algorytmicznie (przepraszamy za niedoskonałości) jako materiał poszkoleniowy na nasze szkolenia team building.

Mike Wicks wylicza w szczegółach, czego nie wolno robić sprzedawcom, jeśli chcą odnieść sukces. Jego niekonwencjonalna książka o sprzedaży ma wiele do zaoferowania. Proaktywni sprzedawcy, którzy zapoznają się z jego listami, odniosą sukces. Jednak niektóre z jego ostrzeżeń są głupie. Na przykład, ilu sprzedawcom trzeba powiedzieć, aby nie układali włosów …

Outbounding, Zdobądź nowych klientów dzięki sprzedaży zewnętrznej i zakończ swoją zależność od przychodzących leadów, William (Skip) Miller

Ekspercki trener sprzedaży William (Skip) Miller uczy handlowców B2B, jak ustawić sprzedaż w kolejce. Po pierwsze, jak zaleca Miller, potrzebna jest przemyślana, dobrze opracowana strategia outboundingu. Należy upewnić się, że komunikacja koncentruje się na potencjalnych klientach – kim są, na czym im zależy i czego potrzebują – a nie na …

Jak sprzedawać na miejscu, Zamykanie transakcji w nowych warunkach, Tom Searcy i Carajane Moore

Pandemia COVID-19 przekształciła sprzedaż B2B. Jednak ekspert ds. sprzedaży B2B Carajane Moore, prezes Big Hunt Sales, od lat prowadzi sprzedaż na zasadzie „sell in place”, podobnie jak jej kolega, założyciel firmy, Tom Searcy. Preferują oni efektywność i niższe koszty sprzedaży na miejscu w porównaniu do sprzedaży twarzą w twarz. Moore …