Next Level Sales Coaching, Jak zbudować zespół sprzedaży, który się utrzyma, sprzeda i osiągnie sukces, Steve Johnson i Matthew Hawk

Sprzedaż B2B jest trudna, a tylko nieco ponad połowa – 56,9% – handlowców B2B regularnie realizuje swoje kwoty. Jednak firmy, które oferują swoim handlowcom proaktywny coaching sprzedażowy, mogą znacznie poprawić wskaźniki sukcesu. Ten obszerny poradnik autorstwa ekspertów w dziedzinie coachingu sprzedaży, Steve’a Johnsona i Matthew Hawka, oferuje plan działania mający …

5 rzeczy niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży, Lisa McCarthy, Megan Allen i Jenna Dunkle

Pandemia COVID-19 zmieniła sposób pracy organizacji. Coroczne spotkania Sales Kickoff (SKO), tak skuteczne w motywowaniu i edukowaniu sprzedawców, stały się wirtualne. W tym filmie, którego gospodarzem jest Salesforce, Jenna Dunkle z Salesforce i Megan Allen z Zscaler rozmawiają z Lisą McCarthy z Fast Forward Group o tym, jak sprawić, aby …

Sprzedaż rozwiązań nie wystarcza, Firmy B2B muszą skupić się na pomaganiu każdemu klientowi w osiągnięciu lepszych wyników., Hannah Grove, Kevin Sellers, Richard Ettenson i Jonathan Knowles

Trendy w technologii i zarządzaniu powodują transformację na rynkach business-to-business (B2B) w kierunku współpracy dostawców z klientami i podejścia opartego na wynikach. Wiodące przedsiębiorstwa B2B nie oferują już tak zwanych rozwiązań; zamiast tego zmieniają swoje organizacje i sposób myślenia, aby stać się partnerami przyczyniającymi się do sukcesu swoich klientów. Profesor …

ODNOWA dla liderów terenowyc, Prowadzenie zespołu sprzedaży bezpośredniej z powrotem do wzrostu, Brett Blake

Funkcjonowanie w świecie sprzedaży bezpośredniej jest wyzwaniem, dlatego konsultant Brett A. Blake udziela pomocy. Zauważa on, że sprzedaż bezpośrednia jest sprzeczna z intuicją. W firmach nie prowadzących sprzedaży bezpośredniej wzrost sprzedaży jest zawsze pozytywny. Ale w przypadku firm sprzedaży bezpośredniej wzrost sprzedaży teraz może spowodować spadek sprzedaży w późniejszym okresie …

Zastrzeżenia, Ostateczny przewodnik, jak opanować sztukę i naukę pokonywania sprzeciwu, Jeb Blount

Każdy nie znosi odrzucenia, ale sprzedawcy często pływają w nim jak ryby w morzu. To tylko jeden z powodów, dla których ludzie uważają, że sprzedaż to trudny zawód. Handlowcy muszą również radzić sobie z lawiną zastrzeżeń do swoich ofert. Nauka radzenia sobie z tymi zastrzeżeniami przenosi sprzedawców na wyższy poziom …

Sprzedaż Ninja,Subtelne umiejętności. Wielkie wyniki., Larry Kendall

Larry Kendall, guru sprzedaży nieruchomości, uczy sprzedawców nieruchomości i innych osób, które zajmują się sprzedażą, jak zwiększyć sprzedaż i dochody. Specjaliści od sprzedaży w każdej branży mogą się uczyć od Kendalla sprawdzonych w praktyce technik „Ninja Selling”. Nawet jeśli wykonują Państwo inny zawód, mogą Państwo skorzystać z jego metod, aby …

Pytania o władzę, Budowanie relacji, zdobywanie nowych klientów i wywieranie wpływu na innych, Andrew Sobel i Jerold Panas

Ekspert ds. relacji z klientami Andrew Sobel i konsultant Jerold Panas pokazują, jak zadawanie właściwych pytań i słuchanie odpowiedzi może wzmocnić Państwa relacje zawodowe i osobiste. Wyjaśniają, że zadawanie właściwych pytań ma większe znaczenie niż umiejętność udzielania łatwych odpowiedzi. Zadawanie dobrych pytań świadczy o Państwa umiejętności słuchania i pokazuje Państwa …

Wysoki zysk z poszukiwań, Skuteczne strategie wyszukiwania najlepszych kandydatów i osiągania przełomowych wyników sprzedaży, Mark Hunter

Wykonywanie zimnych telefonów do potencjalnych sprzedawców jest najtrudniejszą częścią sprzedaży. Większość handlowców unika rozmów z prospektami. Teraz jednak mogą z nich skorzystać dzięki poradom autora Marka Huntera, który sam siebie nazywa „The Sales Hunter”. Autor w przystępny sposób omawia znaczenie prospectingu i daje wskazówki, jak skutecznie poszukiwać. Choć w jego …

Perfekcyjne zamknięcie, Sekret zamykania sprzedaży – najlepsze praktyki i techniki sprzedaży pozwalające zamknąć transakcję, James Muir i Lesley Kontowicz

Od czasu premiery w 1992 roku Glengarry Glen Ross, kultowa sztuka teatralna i film o manipulujących sprzedawcach nieruchomości, wywarła wpływ na całe pokolenie sprzedawców. Jego słynne motto „zawsze zamykaj” stało się mantrą dla wielu handlowców. Jednak według doświadczonego trenera i coacha sprzedaży Jamesa Muira, „zawsze zamykaj” to „bzdura”. Co więc …

Klient Challenger, Sprzedaż do ukrytego wpływowca, który może zwielokrotnić Państwa wyniki, Brent Adamson, Matthew Dixon, Pat Spenner i Nick Toman

Nie ma już głównego decydenta w zakupach korporacyjnych. Dzisiaj decyzje o zakupach podejmują grupy różnych osób – o sprzecznych interesach i reprezentujących różne interesy organizacyjne – dlatego też wcześniejsze skuteczne strategie sprzedaży już nie działają. Autorzy Brent Adamson, Matthew Dixon, Pat Spenner i Nick Toman zajmują się tymi problemami w …