Dyscyplina dolaryzacji, Jak inteligentne firmy tworzą wartość dla klienta… i czerpią z niej zyski, Jeffrey J. Fox i Richard C. Gregory

Dolaryzacja to prosta, ale użyteczna koncepcja, według której można określić korzyści płynące z każdego produktu lub usługi i wyrazić je w dolarach. Następnie można wykorzystać te wartości do zwiększenia sprzedaży, wzmocnienia relacji z klientami i dostawcami, skoncentrowania działań marketingowych i ustalenia konkurencyjnych cen. Konsultanci i autorzy Jeffrey J. Fox i Richard C. Gregory z powodzeniem wyjaśniają, dlaczego dostawcy produktów i usług powinni rozważyć ten prosty pomysł. …

Outsourcing funkcji sprzedaży, Prawdziwe koszty sprzedaży w terenie, Erin Anderson i Bob Trinkle

Outsourcing stał się akceptowaną praktyką biznesową, ponieważ może przynieść wyraźne oszczędności i poprawić jakość usług. Jednakże, mimo że outsourcing sprzedaży jest powszechny, nie został on powszechnie przyjęty przez firmy przyzwyczajone do posiadania dedykowanych wewnętrznych pracowników sprzedaży. Autorzy Erin Anderson i Bob Trinkle przedstawiają mocne argumenty przemawiające za korzyściami płynącymi z korzystania z zewnętrznych przedstawicieli handlowych, twierdząc, że kosztują oni mniej i sprzedają …

Power Selling, Siedem strategii łamania kodu sprzedaży, George Ludwig

Sprzedawcy z natury są nieskrępowani, a gdy stają się poszukiwanymi trenerami i mówcami, publiczność wzmacnia tę tendencję, reagując ciepło na czarujące, dziwne wstępy i anegdoty. W tym przypadku jednak, mimo że autor George Ludwig udziela istotnych rad, pokazuje, że osobiste historie, które rozruszają publiczność podczas przemówienia, nie zawsze przekładają się na druk. Co więcej, pojedyncza anegdota, jak pocisk snajpera, ma często większą siłę rażenia niż …

Sprzedaż z inteligencją emocjonalną, 5 umiejętności budowania silniejszych relacji z klientami, Mitch Anthony

Odkąd Daniel Goleman z Harvardu opublikował w połowie lat 90. książkę „Inteligencja emocjonalna”, eksperci z wielu dziedzin przyjęli jego pojęcie E.Q. – inteligencji emocjonalnej – w przeciwieństwie do I.Q. – inteligencji intelektualnej. Chociaż E.Q. jest najczęściej stosowana w dziedzinie zarządzania i przywództwa, jej najsilniejsze naturalne powiązanie może dotyczyć sprzedaży. Niektórzy specjaliści ds. sprzedaży twierdzą, że kupujący podejmują decyzje na podstawie …

20 dni na szczyt, Jak Formuła Precyzyjnej Sprzedaży sprawi, że w ciągu dwudziestu dni staną się Państwo najlepszymi sprzedawcami w Państwa firmie, Brian Sullivan

Ten krótki przewodnik po sprzedaży oferuje solidne sugestie dotyczące takich skutecznych technik, jak zadawanie pytań, słuchanie klientów, robienie notatek, korzystanie z arkuszy rozmów i przeprowadzanie badań, aby przekształcić sprzedaż w znormalizowany, mierzalny i powtarzalny proces. Jeżeli żadna z tych rzeczy nie brzmi dla Pana nowocześnie, to problem nie leży po Pana stronie. Ale to nie znaczy, że te rady nie są rozsądne. Jest. Autor Brian Sullivan, mówca …

Najlepsza cholerna książka o sprzedaży, 16 solidnych jak skała zasad osiągania sukcesu w sprzedaży! Warren Greshes

Warren Greshes jest „twardy jak skała”, jeśli chodzi o podstawy sprzedaży. Inni zgłębiali ten temat bardziej szczegółowo, ale zasady Greshesa przypominają Państwu o wszystkich rzeczach, które wiedzą Państwo o sprzedaży, ale zapomnieli lub byli zbyt zajęci, aby je praktykować. Greshes omawia wyznaczanie celów, dzielenie ich na łatwe do wykonania kroki oraz zachowanie koncentracji i motywacji. Greshes kładzie również nacisk na sprzedaż …

Transy kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale

„Czy chcą Państwo dokonywać sprzedaży jak zaczarowani? Proszę przeczytać tę książkę.” Według Joe Vitale’a, można przyciągnąć uwagę czytelników, umieszczając w nagłówku słowo „magia”, ponieważ odwołuje się ono do ich wewnętrznych myśli i przenika do ich nawykowego transu lub zaabsorbowania. Kiedy już uda się Państwu przebić przez ten stan, mogą Państwo wprowadzić potencjalnych klientów w „trans kupowania”, czyli stan …

Tworzenie milionowego dochodu ze sprzedaży w ciągu roku, Sukces w sprzedaży dzięki poleceniom klientów, Paul M. McCord

Tradycyjna metoda sprzedaży cold-calling jest równie trudna, co znana. Paul McCord ma wieloletnie doświadczenie w pomaganiu sprzedawcom w osiąganiu sukcesów poprzez pracę z wykwalifikowanymi poleconymi, a nie poprzez poszukiwanie przypadkowych nieznajomych. Jego metoda daje Państwu lepszy współczynnik zamknięcia sprzedaży i sprawia, że każdego dnia mają Państwo ochotę na sprzedaż. McCord pisze zwięźle i w prosty sposób przedstawia swoje argumenty. Każdy rozdział kończy …

Trudne rozmowy, Strategie sprzedaży, dzięki którym można pozyskać najtrudniejszych klientów, Josh Gordon

Podczas gdy większość książek o sprzedaży skupia się na zachowaniu sprzedawcy, ta książka skupia się na zachowaniu klienta i na tym, jakie podejście do sprzedaży należy zastosować w zależności od tego, jak dziwny lub irytujący – przepraszam, powinno być „wymagający”, a może „ekscentryczny” – staje się klient. Josh Gordon w sposób jasny i skuteczny przedstawia 20 różnych klasycznych, trudnych zachowań, w tym wszystko od „Klienta, …

Mała zielona książeczka o tym, jak się dogadać, Jak mówić, pisać, prezentować, przekonywać, wywierać wpływ i sprzedawać innym swój punkt widzenia, Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer napisał wiele „małych” książek o technikach sprzedaży i motywacji, wszystkie zatytułowane są w charakterystycznych kolorach. Książki te zawierają prostą zachętę w żartobliwym tonie. Gitomer oferuje Państwu informacje i pewność siebie; nie jest zainteresowany głębią. Jego misją jest nauczyć osoby nieświadome, niewykwalifikowane, nieśmiałe i ostrożne, jak być przekonującym dla własnego zysku. Otwiera drzwi do wystąpień publicznych i prezentacji i stara się …