Najwspanialszy Sales Deck, jaki kiedykolwiek widziałem, Należy do firmy Zuora i jest genialny. Oto dlaczego., Andy Raskin

Proszę sobie wyobrazić taką sytuację: Mają Państwo do sprzedania wspaniały produkt lub usługę, ale kiedy przychodzi czas na prezentację, okazuje się, że klienci odchodzą w połowie prezentacji. Dlaczego? Konsultant ds. marketingu Andy Raskin zna odpowiedź. Raskin na przykładzie prezentacji handlowej firmy Zuora wyjaśnia pięć głównych elementów, które składają się na …

„Myślałem, że przegapiłem imprezę”: Graham Hawkins o sprzedaży społecznej, Podcast. „The Wingman Brad Barker i Graham Hawkins

Graham Hawkins, dyrektor generalny SalesTribe i autor książki „The Future of the Sales Profession” (Przyszłość zawodu sprzedawcy), udał się na poszukiwanie perspektyw od kupujących. Ich wkład pomógł mu opracować radykalnie nowe podejście do sprzedaży, które pasuje do dzisiejszego wszechobecnego zakłócenia. W sytuacji, gdy informacje są dostępne dla kupującego na wyciągnięcie …

60 sekundowa sprzedaż, Ostateczny system budowania relacji z klientami na całe życie w mgnieniu oka, David V. Lorenzo

Wielu handlowców, szczególnie tych początkujących, nie zawsze wie, jak postępować z potencjalnymi klientami. Wielu przyjmuje zbyt znane podejście „chłopaka z bractwa”. Mimo że nie znają jeszcze dobrze problemów, celów i potrzeb prospektu, proszą o poważne zobowiązania. Nic dziwnego, że to rzadko się udaje. W tym żywym, obszernym podręczniku trener i …

Bądźmy realistami albo nie grajmy, Przekształcanie relacji między kupującym a sprzedającym, Mahan Khalsa i Randy Illig

Instruktorzy sprzedaży FranklinCovey, Mahan Khalsa i Randy Illig, proponują bezsensowne, emocjonalnie inteligentne podejście, dzięki któremu sprzedaż stanie się łatwiejsza, bardziej profesjonalna i bardziej satysfakcjonująca. Korzystając z dziesięcioleci doświadczeń w sprzedaży i szkoleniach z zakresu sprzedaży, wyjaśniają, jak uniknąć podstawowych upokorzeń w sprzedaży – niezliczonych zimnych rozmów i ciągłego odrzucania – …

Nieograniczony sukces w sprzedaży, 12 prostych kroków, aby sprzedać więcej, niż kiedykolwiek wydawało się możliwe, Brian Tracy i Michael Tracy

Sprzedaż może być trudnym zawodem, o czym dobrze wie Brian Tracy. Ponieważ jednak Tracy jest supergwiazdą w dziedzinie szkolenia sprzedawców, wie również, że firmy często nie dają swoim sprzedawcom nawet podstawowych narzędzi, które są potrzebne, aby mogli pójść w jego ślady. Niniejszy zbiór porad dotyczących sprzedaży, którego współautorem jest jego …

Zostań supergwiazdą sprzedaży bezpośredniej, Osiągnij wolność finansową dla siebie i innych jako lider sprzedaży bezpośredniej, Mary Christensen

W marketingu wielopoziomowym (MLM) sprzedawcy bezpośredni zarabiają na sprzedaży konsumentom lub na sprzedaży dokonywanej przez osoby, które zwerbowali jako sprzedawców w swojej sieci. Firmy MLM współpracują z Panem, gdy rozwija Pan swój biznes i rozbudowuje swój poprzez sprzedaż ich produktów lub usług. Mary Christensen przedstawia fascynujący portret sprzedaży bezpośredniej jako …

Wzrost sprzedaży, Pięć sprawdzonych strategii od światowych liderów sprzedaży, McKinsey & Company Inc, Thomas Baumgartner, Homayoun Hatami i Maria Valdivieso de Uster

Liderzy sprzedaży to ambitni, agresywni, dążący do celu profesjonaliści. Ich misją życiową jest wspiąć się na szczyt góry, zdobyć szacunek i zdrową wypłatę. Aby te cele stały się rzeczywistością, nie wystarczy spełnianie miesięcznych kwot. Handlowcy muszą osiągnąć dramatyczny wzrost sprzedaży w nowych obszarach. Dlatego właśnie ten znakomity podręcznik będzie tak …

Bestseler nr 1, Wyjątkowy wgląd w umysł, strategię i procesy najlepszego sprzedawcy, Lee Bartlett

Najlepszy sprzedawca Lee Bartlett – niegdyś najlepiej zarabiający sprzedawca w branży technologii finansowych – zaprasza Państwa do zapoznania się z jego metodami na zostanie najlepszym sprzedawcą. Przedstawia on umiejętności, których potrzebują sprzedawcy, aby odnieść sukces i wymienia ważne zasady, których należy przestrzegać. Aby sprzedawać, Bartlett radzi: rozwijać podstawowe umiejętności, włączać …

Czego nie uczą w Harvard Business School, Mark H. McCormack

W tej książce Mark H. McCormack wykorzystuje swoje doświadczenie jako szef firmy zarządzającej sportem, aby przedstawić wskazówki i techniki sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Przedstawia szereg sposobów i zaleceń, po których następuje kilka przykładów. W rezultacie otrzymujemy dobrze zorganizowany przewodnik do osiągnięcia sukcesu. Łatwy do czytania, swobodny styl i osobiste akcenty …

Sprzedaż Zebrom, Jak szybciej, łatwiej i bardziej zyskownie zamknąć 90% spraw, które Państwo prowadzą, Chad Koser i Jeff Koser

Czy jesteś gotowy, aby stać się maszyną do zamykania transakcji? Jeff Koser i Chad Koser wyjaśniają, w jaki sposób handlowcy B2B mogą wykorzystać podejście sprzedażowe Zebry, aby dotrzeć do kluczowych decydentów, zamknąć więcej transakcji i zaoszczędzić czas – bez konieczności obniżania cen. Zbierając, analizując i prezentując informacje oparte na złożonych …