Techniki zwiększania sprzedaży (które naprawdę działają!), Zdobądź więcej zamówień, zwiększ swoją sprzedaż, zbuduj trwałe relacje, Stephan Schiffman

Jak wielu zapracowanych ludzi, którzy muszą szybko przyswoić lub przekazać informacje, Stephan Schiffman nigdy nie spotkał się z wypunktowaniem, które by mu się nie podobało. W istocie, jego staccato rozdziały są od nich uzależnione jak posiłek w fast foodzie od szybkich frytek. Prawdopodobnie nie mogliby Państwo przedstawić kompleksowego szkolenia z …

Zadawaj pytania, zdobywaj sprzedaż (2. edycja), Zamknij transakcję i stwórz długotrwałe relacje, Stephan Schiffman

W tym znakomitym, krótkim podręczniku, płodny autor Stephan Schiffman, powszechnie uznany za eksperta w dziedzinie sprzedaży, przedstawia swoje podejście do sprzedaży, które polega bardziej na pytaniu i słuchaniu niż na wywieraniu presji na potencjalnego klienta. Schiffman twierdzi, że nadszedł czas, aby zerwać z tradycyjnymi technikami sprzedaży. Podaje szereg pytań, które …

Jak dokonać sprzedaży, Co każdy nowy sprzedawca powinien wiedzieć, Frank McNair

W jasny, zwięzły i czytelny sposób autor Frank McNair podsumowuje znane od dawna porady dotyczące sprzedaży. Jego książka jest dobrze zorganizowana i prosta. Po każdym rozdziale autor zamieszcza krótki autotest, który pomoże Państwu zapamiętać najważniejsze punkty. Książka ta nie marnuje Państwa czasu na zbędne gadki, lecz jest odświeżająco biznesowa i …

Zaufany doradca, David H. Maister, Charles H. Green i Robert M. Galford

Zaufanie klientów odróżnia odnoszących sukcesy doradców i konsultantów od korporacyjnych consigliores. Ale jak wykwalifikowany doradca staje się godny zaufania? Autorzy David H. Maister, Charles H. Green i Robert M. Galford przedstawiają metody, które mogą Państwo wykorzystać, aby dotrzeć do wewnętrznego kręgu. Rozkładają zaufanie na części składowe i składają je w …

Pułapki czasu, Sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców, Todd Duncan

Każdego dnia niezliczone zadania walczą o czas sprzedawcy. Sprzedawcy, którzy wpadają w te „pułapki czasowe”, poświęcają godziny, które powinni zainwestować w swój najważniejszy cel: sprzedaż. Todd Duncan, ekspert w dziedzinie sprzedaży i równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, identyfikuje osiem najczęstszych pułapek czasowych, w które wpadają sprzedawcy (i inni przedsiębiorcy …

Selling 101, Co musi wiedzieć każdy skuteczny specjalista ds. sprzedaży, Zig Ziglar

Rzadko zdarza się, aby książka nosiła tak trafny tytuł jak Selling 101. Jest to prawdziwy elementarz ABC sprzedaży. Autor i ekspert w dziedzinie sprzedaży Zig Ziglar przeprowadza Państwa przez proces sprzedaży, ucząc, jak znaleźć potencjalnych klientów, pokonać „niechęć do dzwonienia”, zadawać właściwe pytania i prosić o zamówienie. Porusza wszystkie podstawowe …

Psychologia sprzedaży, Zwiększ swoją sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek wydawało się to możliwe, Brian Tracy

Sprzedawca to frustrujący zawód. Niestety, Państwa poczucie własnej wartości ponosi ciężar nieuniknionego odrzucenia, które towarzyszy procesowi sprzedaży. Popularny trener sprzedaży i autor Brian Tracy analizuje niektóre z podstawowych zasad psychologii procesu kupna i sprzedaży. Wyjaśnia, w jaki sposób postrzeganie samego siebie wpływa na wyniki sprzedaży i oferuje porady, jak poprawić …

Zabić sprzedaż, 10 fatalnych błędów popełnianych przez handlowców i jak ich unikać, Todd Duncan

Zamiast pisać książkę o tym, jak sprzedawać, guru sprzedaży Todd Duncan obrał nieco inną drogę i napisał książkę o tym, czego nie należy robić. Przedstawia on 10 najczęstszych fatalnych błędów, które sprzedawcy popełniają codziennie w każdej firmie. Te często przeoczane błędy w podejściu i strategii mogą przegonić sprzedaż, a w …

Wyjątkowa sprzedaż, Jak najlepsi łączą się i wygrywają w sprzedaży o wysoką stawkę, Jeff Thull

Każdy guru sprzedaży w kurtce książkowej dyskredytuje „tradycyjne” metody sprzedaży, aby promować swoje rewolucyjne podejście, i Jeff Thull nie jest tu wyjątkiem. Jeff Thull jest tu wyjątkiem. Jednak Thull dodaje treść do swoich twierdzeń, ponieważ bada arenę złożonej sprzedaży i popiera swoją czterostopniową sekwencję sprzedaży: „Odkryj, zdiagnozuj, zaprojektuj i dostarcz”. …

Sprzedaż oparta na zaufaniu, Wykorzystanie koncentracji na kliencie i współpracy do budowania długotrwałych relacji, Charles H. Green

Wielu ekspertów w dziedzinie sprzedaży zaleca rozwijanie relacji z klientami, a nie koncentrowanie się na pojedynczych transakcjach. Charles H. Green zachęca Państwa do zdobywania i pielęgnowania zaufania swoich klientów, co oznacza przedkładanie ich potrzeb nad swoje. Obiecuje on, że relacje oparte na zaufaniu przyniosą Państwu w dłuższej perspektywie większe dochody, …