Złamać kod zarządzania sprzedażą, Tajemnice pomiaru i zarządzania wydajnością sprzedaży, Jason Jordan i Michelle Vazzana

We współpracy z Sales Education Foundation Jason Jordan i Michelle Vazzana zbadali 306 wskaźników sprzedaży, aby ustalić, które z nich najlepiej pomagają menedżerom sprzedaży w prowadzeniu ich handlowców do lepszych wyników. Autorzy wyjaśniają, jak zarządzać siłami sprzedaży, łączyć taktykę sprzedaży ze strategią firmy i dostarczać liczby sprzedaży, których potrzebują firmy. …

Dlaczego oni kupują, Kuloodporna metoda na zamknięcie każdej sprzedaży, David Fuess

Informatyk David Fuess twierdzi, że sposobem na pozbycie się bólu związanego ze sprzedażą jest podzielenie się z potencjalnymi klientami swoim pozytywnym nastawieniem do oferty w tak przekonujący sposób, że – na podstawie ich odpowiedzi na skierowane do nich pytania – uwierzą, że ta pozytywna opinia była ich własnym pomysłem. Uzbrojeni …

Sztuka Social Selling, Znajdowanie i angażowanie klientów na Twitterze, Facebooku, LinkedIn i innych portalach społecznościowych, Shannon Belew

Coraz więcej firm B2B i B2C wykorzystuje sieci i społeczności internetowe, aby uzyskać znaczne przychody dzięki marketingowi w mediach społecznościowych. Jednak niektórzy menedżerowie nadal niechętnie podchodzą do tego tematu. Z kolei ci, którzy uważają, że kanały mediów społecznościowych są odpowiedzią na ich marzenia o sprzedaży, powinni pamiętać, że niezliczona ilość …

Przewidywalny Prospecting, Jak radykalnie zwiększyć sprzedaż w sektorze B2B, Marylou Tyler i Jeremey Donovan

Ten znakomity poradnik dotyczący prospectingu autorstwa ekspertów w dziedzinie sprzedaży Marylou Tyler i Jeremey Donovan łączy filozofię sprzedaży z codziennymi podstawami sprzedaży B2B. Autorzy omawiają, jak dotrzeć do najbardziej obiecujących prospektów, zapewnić sobie spotkania i skutecznie się komunikować – wszystko po to, aby osiągnąć „przewidywalne prospektowanie”, a tym samym bardziej …

Przejrzysta sprzedaż, Jak nieoczekiwana szczerość i zrozumienie mózgu kupującego może zmienić Państwa wyniki, Todd Caponi

W dzieciństwie nauczyli się Państwo, że uczciwość jest najlepszą polityką. Niestety, ta etyka często nie sprawdza się w twardym świecie biznesu. Wielu handlowców uważa, że mówienie szczerej prawdy zniweczy ich szanse. Wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży Todd Caponi twierdzi, że są oni w wielkim błędzie i oferuje naukę, która to potwierdza. …

Skuteczne wsparcie sprzedaży, Osiągnij wzrost sprzedaży dzięki współpracy sprzedaży i marketingu, Pam Didner

Konsultantka ds. marketingu Pam Didner przedstawia „sales enablement” jako rozwiązanie pomagające zapracowanym handlowcom w opracowaniu skutecznych strategii i wykorzystaniu najnowszych technologii. Namawiając do współpracy marketingu i sprzedaży, bada aktualne metodologie sprzedaży, media społecznościowe i pytania, które każda firma musi zadać, aby udoskonalić swoją strategię, metody i taktyki sprzedaży. Jej obszerna, …

The Outcome Generation, Jak nowa generacja sprzedawców technologii rozwija się dzięki prawdziwemu sukcesowi klienta, Paul J. Henderson

Do głodnego człowieka podchodzi trzech przedsiębiorców. Pierwszy z nich pyta, czego chce mężczyzna. Człowiek odpowiada: „kanapkę”, więc przedsiębiorca otwiera sklep z kanapkami. Drugi przedsiębiorca pyta mężczyznę, jaki jest jego problem. On mówi, że jest głodny. Przedsiębiorca otwiera więc sklep spożywczy. Trzeci przedsiębiorca pyta mężczyznę, jaki jest jego cel; ten odpowiada, …

Combo Prospecting, Potężny podwójny cios, który wypełni Państwa linię i wygra sprzedaż, Tony J. Hughes

Ten „praktyczny podręcznik” dotyczący poszukiwania klientów w sprzedaży, napisany przez autora bestsellerów Tony’ego Hughesa, aż kipi od emocji i zapału. Książka przedstawia czytelnikom podejście Hughesa do poszukiwania klientów „COMBO Prospecting”: zadzwonić, zostawić wiadomość i wysłać e-mail. Nie można przegapić żadnej okazji. Hughes oferuje przydatne informacje o tym, jak wejść do …

Legoman – Lego Game

Gra integracyjno – komunikacyjna Legoman (Lego Man) to innowacyjna forma szkolenia dla pracowników, która wykorzystuje klocki Lego do stymulowania współpracy, kreatywności i rozwoju umiejętności zespołowych. Ta unikalna metoda nie tylko angażuje uczestników, ale również integruje ich w sposób dynamiczny i efektywny. Nasz wariant gry powstał w duńskiej Copenhagen Business School. …

Mała czerwona księga sprzedaży Jeffreya Gitomera, 12,5 zasad doskonałości sprzedaży: Jak wiecznie sprzedawać, Jeffrey Gitomer

W 1966 r. Mao Tse-Tung wydał „Małą czerwoną książeczkę”, w której zawarł swoje cytaty. Teraz Jeffrey Gitomer oferuje swoją imienniczkę: Małą czerwoną książeczkę sprzedaży. Podobnie jak w przypadku książki Mao o orientacji politycznej, Gitomer zaleca wielokrotne czytanie jego książki z instrukcjami dotyczącymi sprzedaży. A jednak większość jej zaleceń może nie …