Szkolenie z zakresu sprzedaży, Jim Mikula

Dobrze wyszkoleni specjaliści ds. sprzedaży mają dużą przewagę nad konkurencją, która działa na zasadzie „fly-by-the-seat-of-the-pants”, więc jeżeli Państwa zadaniem jest ich szkolenie, oto narzędzie, które z pewnością Państwo docenią. Podręcznik autora Jima Makuli dla trenerów sprzedaży pokazuje dokładne, pełne zrozumienie procesu sprzedaży i sposobu myślenia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży. Jego podręcznik szkoleniowy zawiera przykładowe plany zajęć, arkusze robocze, …

Metaforycznie sprzedając, Anne Miller

Można powiedzieć, że autorka Anne Miller jest jak właściciel domu, który podczas kopania rowu na podwórku trafia na ropę. W tej książce dzieli się ona wiedzą, którą zdobyła w ciągu ponad 20 lat destylowania metafor. Jej książka nie pozostawia wątpliwości, że metafory mogą napędzać silniki Państwa sukcesu w sprzedaży. Jej strony pełne są barwnych, przekonujących anegdot i analogii, które następują po sobie jak …

22 Klucze do sukcesu w sprzedaży, Jak osiągnąć sukces w branży usług finansowych, James M. Benson i Paul Karasik

Sprzedaż nie polega już na wciskaniu produktów. Pitchy i sztuczki sprzedażowe nie przekonają współczesnego cynicznego, wytrawnego konsumenta. W dzisiejszym świecie profesjonaliści zajmujący się sprzedażą usług finansowych i produktów muszą budować wzajemnie korzystne relacje z klientami, oparte na zaufaniu i szacunku. Autorzy James M. Benson i Paul Karasik wykorzystują swoje doświadczenie i osiągnięcia w dziedzinie finansów i ubezpieczeń, aby zidentyfikować 22 kluczowe strategie sprzedaży, …

Sprzedawca w karierze, Naładuj swój napęd i ambicję, niezależnie od wieku, Stephan Schiffman

Niektórzy specjaliści od biznesu twierdzą, że sprzedaż to gra dla młodych, ale nie Stephan Schiffman. Oferuje on doskonałe rady dla starszych handlowców, którzy chcą zachować swoją przewagę konkurencyjną. W ciągu trzech dekad Schiffman osobiście wyszkolił setki tysięcy sprzedawców, więc wnosi do tematu ogromną wiedzę. Niektórzy czytelnicy mogą uznać jego okresowe przypomnienia o konieczności zakupu książek i zapisania się na kursy szkoleniowe za nieco nachalne. …

Psychologia sukcesu w sprzedaży, Naucz się myśleć jak Twój klient, aby zamknąć każdą sprzedaż, Gerhard Gschwandtner

Jako wydawca magazynu Selling Power, Gerhard Gschwandtner przeprowadził wywiady z wieloma ekspertami w dziedzinie human-psyche, a następnie odniósł ich spostrzeżenia do zawodu sprzedawcy. Teraz dzieli się swoimi spostrzeżeniami, aby wyjaśnić, co sprawia, że Państwo i Państwa klienci są tak samo podekscytowani. Proponuje techniki, które pozwolą Państwu poprawić umiejętności pracy z ludźmi i wzmocnić relacje z nimi. Czytelnicy poznają cechy charakterystyczne i osobowościowe ludzi …

Sprzedaż do kadry zarządzającej, Co każdy członek kadry kierowniczej chciałby wiedzieć o skutecznej sprzedaży na szczyt, Nicholas A.C. Read i Stephen J. Bistritz

Jeśli zajmują się Państwo sprzedażą, getAbstract uważa, że spodoba się Państwu książka Nicholasa A.C. Reada i Stephena J. Bistritza, którzy oferują solidne porady, jak sprzedawać kierownictwu wyższego szczebla. Zaczynają od pomocy w zidentyfikowaniu i uzyskaniu dostępu do osób z „C-Suite”, czyli dyrektora generalnego, dyrektora finansowego, dyrektora ds. informacji lub innych szefów, do których chcą się Państwo zwrócić. Autorzy opierają swoje sugestie …

Jak opanować sztukę sprzedaży, Tom Hopkins

Liczne strategie, jak zostać mistrzem sprzedaży, wypełniają strony książki Toma Hopkinsa. Jest to podręcznik dla tych, którzy chcą zostać mistrzami sprzedaży, ale zadają sobie pytanie: „Co robić dalej?”. „Jak poradzić sobie z odwlekającym klientem?” lub „Jak skutecznie zaprezentować swój produkt?”. Hopkins przekazuje wskazówki i sugestie poprzez różne rozmowy sprzedażowe. Autor, mistrz sprzedaży, z oczywistym entuzjazmem pomaga innym …

Capturing Customers.com, Radykalne strategie sprzedaży i marketingu w przewodowym świecie, George Colombo

Czytali Państwo manifesty, przepowiednie i ultimatum „change-or-die”. Teraz proszę zapoznać się z sekcją zwłok. George Colombo rozpoczyna swoją sekcję zwłok dotcomów od stwierdzenia rzeczy oczywistych: wiele firm internetowych nie miało realnych biznesplanów, boom na akcje internetowe był w większości histerią, a przeciętny start-up internetowy nie miał pojęcia, jak pozyskiwać i obsługiwać klientów. Jednak przebijając się przez tę masakrę, autor identyfikuje elementy …

Zawsze bądźcie zamknięci nie żyje, Jak zawsze być pomocnym w 2018 roku, Dan Tyre

W 1983 roku Alec Baldwin, grający rolę Blake’a w filmie „Glengarry Glen Ross”, nawoływał sprzedawców w kotłowni, aby „zawsze zamykali”. Ta taktyka wywierania presji zjednała sobie całe pokolenia sprzedawców. Jednak w 2018 roku techniki te stały się równie przestarzałe jak garnitur Blake’a. Być może były skuteczne w latach 80-tych, ale teraz już nie – nie w przypadku dzisiejszych świadomych, pełnosprawnych nabywców. …

Budowanie zwycięskich sił sprzedaży, Potężne strategie dla osiągnięcia wysokiej wydajności, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer

Aby ujawnić potencjał Państwa zespołu sprzedaży, należy przeanalizować i ocenić 12 czynników wpływających na efektywność sprzedaży. Maksymalne wykorzystanie korzyści płynących z tych czynników pozwoli Państwu często zmaksymalizować sprzedaż. Eksperci ds. sprzedaży Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Sally E. Lorimer wyjaśniają, jak działają te czynniki. Ich obszerna książka jest wypełniona wykresami przepływu, wykresami rozrzutu i innymi graficznymi …