Biblia sprzedaży, Największy zasób wiedzy o sprzedaży, Jeffrey Gitomer

Ten obszerny katalog porad handlowych, maksym i nigdy nie zapomnianych zasad powinien znaleźć się na biurku każdego sprzedawcy. Szczególnie przydatne są rady autora dotyczące sprzedaży w czasach kryzysu. W rzeczywistości wszystko, co ma do powiedzenia, sprowadza się do trzech lub czterech głównych przesłań, powtarzanych w różnych formach i kluczach w całej książce. Ale te zasady wymagają powtórzenia i może się zdarzyć, że jedno sformułowanie będzie chybione, a inne …

Giganci sprzedaży, Czego Dale Carnegie, John Patterson, Elmer Wheeler i Joe Girard mogą nauczyć Cię o prawdziwym sukcesie w sprzedaży, Tom Sant

Książki o sprzedaży rzadko są uważane za wciągające, ale ta praca eksperta od perswazji Toma Sant jest rzadkim wyjątkiem. Sant opowiada porywające historie czterech gigantów sprzedaży: John Henry Patterson, Dale Carnegie, Elmer Wheeler i Joe Girard, i opisuje ich głęboki wpływ na sposób kupowania i sprzedawania produktów i usług. Ich zmiany na spokojnych niegdyś wodach zawodu sprzedawcy wciąż wywołują fale. Każdy z pionierów …

Miejsce przy stole, Jak najlepsi handlowcy nawiązują kontakty i podejmują decyzje na szczeblu kierowniczym, Marc Miller

Czy z entuzjazmem oczekuje Pan, że ktoś wpadnie do Pana, aby coś Panu sprzedać? Prawdopodobnie nie. Ale jak się Państwo czują, gdy przychodzi zaufany doradca, aby pomóc w udoskonaleniu Państwa strategii? Są Państwo wdzięczni za czas i cenne rady doradcy. Jeżeli chcą Państwo, aby mata powitalna była wyciągnięta na zewnątrz, gdy zadzwonią do Państwa, proszę posłuchać eksperta w dziedzinie sprzedaży Marca Millera, który pokazuje handlowcom, …

Siły sprzedaży o zerowej rotacji,Jak zmaksymalizować przychody, utrzymując zespół sprzedaży w stanie nienaruszonym, Doug McLeod

Nawet jeżeli szefowie sprzedaży brzydzą się destrukcyjną rotacją pracowników, to często przyjmują ciągłą rotację jako nieuniknioną, jak śmierć i podatki. Weteran sprzedaży Doug McLeod uważa inaczej. Uważa on, że stabilność zespołu sprzedaży jest jak najbardziej możliwa do osiągnięcia i oferuje zalecenia dotyczące jej wspierania, chociaż nie wszystkie jego sugestie wydają się praktyczne. Na przykład radzi kierownikom sprzedaży, …

Działaj jak profesjonalista w sprzedaży, Jak opanować scenę biznesową i radykalnie zwiększyć sprzedaż dzięki sprawdzonym technikom aktorskim, Julie Hansen

Aktorka i sprzedawca Julie Hansen pracowała jako dyrektor sprzedaży dla National Enquirer i Star Magazine, występowała w serialu HBO Sex and the City, na scenie nowojorskiej i w reklamach. W tym sprytnym podręczniku opisuje specjalne kroki, jakie podejmują aktorzy, aby wygrać przesłuchania i dobrze wypaść na scenie lub przed kamerą. Wyjaśnia, w jaki sposób sprzedawcy mogą zaadaptować te techniki aktorskie, aby zwiększyć …

Sukces w sprzedaży bez bzdur w nowej gospodarce, Dan S. Kennedy

Dzisiejsi klienci chcą doskonałej obsługi klienta i dużej wartości, i nie będą tolerować zwykłego doświadczenia w sprzedaży. Sprzedawca multimilioner Dan S. Kennedy pokazuje, jak sprzedać produkt lub usługę trudnym klientom. Omawia skuteczne techniki sprzedaży, takie jak wykorzystanie referencji i oferowanie darmowych produktów przy zakupie. Podkreśla, że należy naprawdę słuchać swoich klientów, ponieważ – bezpośrednio lub pośrednio …

Maszyna, Radykalne podejście do projektowania funkcji sprzedaży, Justin Roff-Marsh

Przygotujcie się na prostą rozmowę o tym, co jest nie tak ze sprzedażą i marketingiem. Konsultant Justin Roff-Marsh twierdzi, że tradycyjne podejście już nie działa: zapasy się piętrzą, klienci unikają wizyt handlowców w terenie, technologia sprzedaży pogarsza sytuację, a prowizje i premie sprawiają, że handlowcy osiągają gorsze wyniki. Roff-Marsh, który przeżył ciężkie chwile w świecie sprzedaży, łączy swoje staroświeckie podejście do przywództwa z łagodniejszym rozumieniem ludzkiej motywacji. …

Zarządzanie sprzedażą. Uproszczone., Prosta prawda o uzyskiwaniu wyjątkowych wyników przez zespół sprzedaży, Mike Weinberg

W większości firm kierownicy sprzedaży nie mają praktycznie żadnej kontroli nad swoim czasem i kalendarzami i często muszą tracić czas na wykonywanie drobnych zadań i uczestniczenie w spotkaniach, które nie mają nic wspólnego ze sprzedażą. Czas, który menedżerowie sprzedaży poświęcają na niezwiązane ze sprzedażą czynności i inne czynniki rozpraszające, często uniemożliwia im bardziej efektywne kierowanie zespołami sprzedaży i generowanie nowych transakcji. Obowiązki korporacyjne zmuszają wielu menedżerów …

Sprzedaż z wartością dodaną, wydanie czwarte, Jak sprzedawać bardziej zyskownie, pewnie i profesjonalnie, konkurując na wartości, a nie na cenie, Tom Reilly i Paul Reilly

Na większości rynków sprzedawcy działają w warunkach ostrej konkurencji, w której króluje cena. Jak więc mogą się wyróżnić i odnieść sukces? Znakomity autor Tom Reilly i trener sprzedaży Paul Reilly oferują jasne rozwiązanie i program do jego realizacji. Namawiają wszystkich handlowców – niezależnie od dziedziny i oferty – do sprzedawania wartości swojego produktu lub usługi, a nie jego ceny. Teraz, w czwartym wydaniu, klasyk sprzedaży …

Sekretny język wpływu, Opanuj jedną umiejętność, której potrzebuje każdy profesjonalista w dziedzinie sprzedaży, Dan Seidman

Autor i trener sprzedaży Dan Seidman twierdzi, że handlowcy spotykają się z różnymi rodzajami nabywców: Dla jednych nowe pomysły są ekscytujące, inni są podejrzliwi. Jedni chcą mieć duży obraz, a inni wolą szczegóły. Jedni żyją dzięki swoim emocjom, a inni żądają statystyk i raportów. Kluczem do zwiększenia sprzedaży jest poznanie charakteru prospektów i dopasowanie dialogu do ich indywidualnego stylu. Wiele strategii …