Sprzedaż z wysoką wydajnością,Porady, taktyki i narzędzia: Kompletny przewodnik do sukcesu w sprzedaży, Terry Beck

Mądrość Terry Beck dotycząca sprzedaży jest praktyczna i oparta na zdrowym rozsądku. Wiele sugestii dotyczy najbardziej podstawowej ze wszystkich cech sprzedaży: wytrwałości. Odświeżające jest usłyszeć, jak guru sprzedaży mówi po prostu, że podstawowym zadaniem handlowca jest wykonanie telefonu, a jeżeli tego nie zrobi, to winien jest tylko on sam. Rady są oparte na ciężkiej pracy: wykazać się inicjatywą, odrobić pracę domową, poznać …

Sprzedaż do dużych klientów, Narzędzia, techniki i praktyczne rozwiązania, Terry R. Bacon, Ph.D.

Dlaczego mieliby Państwo marnować swoje cenne zasoby sprzedażowe, próbując zwabić potencjalnych kandydatów, skoro mogą Państwo wykorzystać strategiczne zarządzanie kontami, aby skupić się na kilku klientach, którzy odpowiadają za większość Państwa przychodów? W tym doskonałym przewodniku po strategicznym zarządzaniu relacjami z klientami Terry R. Bacon przedstawia wiele przydatnych narzędzi, które można wykorzystać do oceny i analizy kluczowych klientów i konkurencji, …

Największe historie o sprzedaży, Od najlepszych sprzedawców świata, Robert L. Shook

Jedną z pierwszych mądrości Roberta Shooka dla handlowców jest to, że entuzjazm jest zaraźliwy. Udowadnia to w swojej najnowszej książce, która aż kipi od jego własnego podekscytowania tematem sprzedaży i anegdotami, które zebrał, aby zilustrować swoje uwagi. Swoje wstępy okrasza slangiem i komunałami. O dziwo, jest to zaleta, gdyż dzięki temu tekst jest szczery, ludzki i prawdziwy. Książka jest prosto i zwięźle zorganizowana. Shook …

Jak pozyskiwać klientów, Skuteczne techniki dla skutecznych praktykówm, Alan Weiss

Jeśli chodzi o biznes konsultingowy, Alan Weiss był tam, robił to i prawdopodobnie konsultował dla firmy produkującej koszulki, która sprzedała Panu koszulkę. Co więc robi konsultant, gdy już opanuje biznes konsultingowy? Oczywiście staje się konsultantem dla konsultantów. Weiss udoskonalił swoje rzemiosło. Jego książka przenosi Państwa do biura kupca, do rarytasowej atmosfery, gdzie zbytnia troska o zadowolenie może szybko kosztować Państwa …

Sprzedaż nie dzieje się ot tak, 26 sprawdzonych strategii zwiększania sprzedaży na każdym rynku, Stephan Schiffman

W książce „Sprzedaż nie zdarza się sama” Stephan Schiffman, założyciel szybko rozwijającej się firmy szkoleniowej, rozszerza swoje podejście do sprzedaży, polegające na tworzeniu propozycji, która ma sens dla potencjalnego klienta. Swoją książkę wypełnia omówieniem tych samych podstawowych zasad, które przedstawił w kilku innych książkach, choć każda z nich ma swój własny akcent, jak np. cold calling czy skuteczniejsze zamykanie rozmów. Schiffman …

25 najczęstszych błędów w sprzedaży, I jak ich unikać, Stephan Schiffman

Stephan Schiffman, słynny mistrz zimnych rozmów i technik sprzedaży, przedstawia w skrócie wskazówki dotyczące korygowania typowych problemów w sprzedaży. Wykorzystuje on ten sam format bryłek rady, co w wielu innych swoich książkach, takich jak The Most Common Sales Habits of Highly Successful Salespeople, i ta formuła jest dla niego zwycięska. Jego rady mogą brzmieć dość znajomo i wiele z nich …

Rozmowy o sprzedaży, Jak zwiększyć sprzedaż dzięki mistrzostwu werbalnemu, Len Serafino

Większość książek o sprzedaży jest pisana przez osoby, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat nie sprzedały niczego poza swoimi kursami sprzedaży i swoimi książkami o sprzedaży. Niewielu autorów książek o sprzedaży ma niedawne doświadczenie w sprzedaży czegoś konkretnego w realnym świecie. Ten podręcznik jest natomiast napisany jak przemówienie człowieka, który przeszedł szkolenie z zakresu rozmów handlowych w pracy i udoskonalił je w Toastmasters. Pyta, czy może nam …

Zdobądź więcej poleconych już teraz!, Bill Cates

Cold calling jest martwy. Listy „Do-not-call” spowodują, że telemarketer trafi na śmietnik historii biznesu. Co więc robić w zamian? Budować swój biznes w oparciu o polecenia. Zapewnić swoim klientom tak doskonałą obsługę, że będą chcieli przedstawić Państwa innym. Łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale gdy robi się to dobrze, jest to bardzo skuteczne. Autor Bill Cates przedstawia skarbnicę wiedzy, niektóre oczywiste, ale często ignorowane, niektóre …

Wykiełkuj!, Wszystko, co muszę wiedzieć o sprzedaży, nauczyłem się z mojego ogrodu – Cztery kroki do, Greg Wright i Alan Vengel

Koncepcja rozwijania biznesu jak ogrodu może nie wydawać się szczególnie oryginalna, ale kierunek, w jakim autorzy podążają w swoich poradach dotyczących sprzedaży, jest całkiem świeży. W nietypowy i pożądany sposób skupiają się na jednym aspekcie życia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży: jak przedłużyć swoją karierę i wytrwać w niej, pomimo chwastów i kamieni, którymi nieustannie obrzucani są dzisiejsi profesjonaliści w dziedzinie sprzedaży. Ich rady …

25 najbardziej niebezpiecznych mitów dotyczących sprzedaży, (i jak ich unikać), Stephan Schiffman

Ten doskonały, krótki podręcznik może przynieść korzyści każdemu sprzedawcy. Autor identyfikuje 25 szkodliwych błędów w sprzedaży i obala każdy z nich. Następnie zastępuje je zdrowymi, zdroworozsądkowymi radami. Książkę można streścić w kilku słowach: bądź uczciwy i szanuj swojego klienta, słuchaj więcej niż mówisz, ucz się wszystkiego, co możesz, i oferuj nie tylko standardowy produkt lub usługę, ale rozwiązanie problemu klienta. To nie jest …