Rozmowy o sprzedaży, Jak zwiększyć sprzedaż dzięki mistrzostwu werbalnemu, Len Serafino

Większość książek o sprzedaży jest pisana przez osoby, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat nie sprzedały niczego poza swoimi kursami sprzedaży i swoimi książkami o sprzedaży. Niewielu autorów książek o sprzedaży ma niedawne doświadczenie w sprzedaży czegoś konkretnego w realnym świecie. Ten podręcznik jest natomiast napisany jak przemówienie człowieka, który przeszedł szkolenie z zakresu rozmów handlowych w pracy i udoskonalił je w Toastmasters. Pyta, czy może nam …

Zdobądź więcej poleconych już teraz!, Bill Cates

Cold calling jest martwy. Listy „Do-not-call” spowodują, że telemarketer trafi na śmietnik historii biznesu. Co więc robić w zamian? Budować swój biznes w oparciu o polecenia. Zapewnić swoim klientom tak doskonałą obsługę, że będą chcieli przedstawić Państwa innym. Łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale gdy robi się to dobrze, jest to bardzo skuteczne. Autor Bill Cates przedstawia skarbnicę wiedzy, niektóre oczywiste, ale często ignorowane, niektóre …

Wykiełkuj!, Wszystko, co muszę wiedzieć o sprzedaży, nauczyłem się z mojego ogrodu – Cztery kroki do, Greg Wright i Alan Vengel

Koncepcja rozwijania biznesu jak ogrodu może nie wydawać się szczególnie oryginalna, ale kierunek, w jakim autorzy podążają w swoich poradach dotyczących sprzedaży, jest całkiem świeży. W nietypowy i pożądany sposób skupiają się na jednym aspekcie życia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży: jak przedłużyć swoją karierę i wytrwać w niej, pomimo chwastów i kamieni, którymi nieustannie obrzucani są dzisiejsi profesjonaliści w dziedzinie sprzedaży. Ich rady …

25 najbardziej niebezpiecznych mitów dotyczących sprzedaży, (i jak ich unikać), Stephan Schiffman

Ten doskonały, krótki podręcznik może przynieść korzyści każdemu sprzedawcy. Autor identyfikuje 25 szkodliwych błędów w sprzedaży i obala każdy z nich. Następnie zastępuje je zdrowymi, zdroworozsądkowymi radami. Książkę można streścić w kilku słowach: bądź uczciwy i szanuj swojego klienta, słuchaj więcej niż mówisz, ucz się wszystkiego, co możesz, i oferuj nie tylko standardowy produkt lub usługę, ale rozwiązanie problemu klienta. To nie jest …

Pokonać wypalenie zawodowe w sprzedaży, Maksymalizacja sprzedaży, minimalizacja stresu, Stephan Schiffman

Stephan Schiffman jest uznanym weteranem w dziedzinie szkoleń z zakresu sprzedaży korporacyjnej. Jego książka oferuje wiele przydatnych narzędzi, w tym test pozwalający określić, czy cierpi Pan na wypalenie zawodowe, mnóstwo wskazówek dotyczących skuteczniejszej sprzedaży (Schiffman jest w tym zakresie ekspertem) oraz załącznik z poradami dotyczącymi działań w zakresie sprzedaży telemarketingowej. Schiffman podaje wiele sposobów przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, począwszy od diety, …

Zasady Pattersona dotyczące sprzedaży, Jeffrey Gitomer

Na okładce książki Jeffrey Gitomer jest określany jako „nowoczesny lider sprzedaży”. Biorąc pod uwagę ten efektowny wstęp, jego książka musi przyciągać uwagę – i tak jest. Treść jest przedstawiona za pomocą nowoczesnych, swobodnych dużych czcionek i grafik. Ilustracje przedstawiają intrygujące czarno-białe, porysowane zdjęcia założyciela NCR Johna Pattersona, który demonstruje swoje ekscentryczne, ale fundamentalne podejście do sprzedaży. Coś w książce Gitomera …

Szkolenie z zakresu sprzedaży, Jim Mikula

Dobrze wyszkoleni specjaliści ds. sprzedaży mają dużą przewagę nad konkurencją, która działa na zasadzie „fly-by-the-seat-of-the-pants”, więc jeżeli Państwa zadaniem jest ich szkolenie, oto narzędzie, które z pewnością Państwo docenią. Podręcznik autora Jima Makuli dla trenerów sprzedaży pokazuje dokładne, pełne zrozumienie procesu sprzedaży i sposobu myślenia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży. Jego podręcznik szkoleniowy zawiera przykładowe plany zajęć, arkusze robocze, …

Metaforycznie sprzedając, Anne Miller

Można powiedzieć, że autorka Anne Miller jest jak właściciel domu, który podczas kopania rowu na podwórku trafia na ropę. W tej książce dzieli się ona wiedzą, którą zdobyła w ciągu ponad 20 lat destylowania metafor. Jej książka nie pozostawia wątpliwości, że metafory mogą napędzać silniki Państwa sukcesu w sprzedaży. Jej strony pełne są barwnych, przekonujących anegdot i analogii, które następują po sobie jak …

22 Klucze do sukcesu w sprzedaży, Jak osiągnąć sukces w branży usług finansowych, James M. Benson i Paul Karasik

Sprzedaż nie polega już na wciskaniu produktów. Pitchy i sztuczki sprzedażowe nie przekonają współczesnego cynicznego, wytrawnego konsumenta. W dzisiejszym świecie profesjonaliści zajmujący się sprzedażą usług finansowych i produktów muszą budować wzajemnie korzystne relacje z klientami, oparte na zaufaniu i szacunku. Autorzy James M. Benson i Paul Karasik wykorzystują swoje doświadczenie i osiągnięcia w dziedzinie finansów i ubezpieczeń, aby zidentyfikować 22 kluczowe strategie sprzedaży, …

Sprzedawca w karierze, Naładuj swój napęd i ambicję, niezależnie od wieku, Stephan Schiffman

Niektórzy specjaliści od biznesu twierdzą, że sprzedaż to gra dla młodych, ale nie Stephan Schiffman. Oferuje on doskonałe rady dla starszych handlowców, którzy chcą zachować swoją przewagę konkurencyjną. W ciągu trzech dekad Schiffman osobiście wyszkolił setki tysięcy sprzedawców, więc wnosi do tematu ogromną wiedzę. Niektórzy czytelnicy mogą uznać jego okresowe przypomnienia o konieczności zakupu książek i zapisania się na kursy szkoleniowe za nieco nachalne. …