Sprzedaż dla rządu, Co trzeba zrobić, aby konkurować i wygrać na największym rynku świata, Mark Amtower

Działalność gospodarcza prowadzona przez podmioty rządowe w Stanach Zjednoczonych stanowi prawie połowę PKB kraju. Rozległość i głębokość sektora B2G (business-to-government) jest niezwykła: biliony dolarów sprzedaży do każdego podmiotu rządowego, jaki można sobie wyobrazić, w tym prawie 20.000 gmin, 512 narodów rdzennych Amerykanów i jeden ogromny rząd federalny. Sprzedaż do rządu może być myląca. Ekspert w dziedzinie B2G Mark …

Lawina złożoności, Przezwyciężenie zagrożenia dla przyjęcia technologii, J.B. Wood

W tej przystępnej i mającej szerokie zastosowanie książce, szef branży technologicznej J.B. Wood odnosi się do tkwiącej w nas rzeczywistości: Wraz z eksplozją technologii, producenci nowych produktów dodają funkcje szybciej, niż użytkownicy są w stanie nauczyć się z nich korzystać. W wyniku tego wzrasta liczba zwrotów całkowicie dobrych produktów, konsumenci stają się mulistami, a sprzedaż nowych produktów spada. Wood oferuje jednak …

SalesHood, Jak zwycięscy menedżerowie sprzedaży inspirują zespoły sprzedażowe do osiągania sukcesów, Elay Cohen

Sprzedaż ma we krwi Elay Cohen. Jego dziadek był handlarzem dywanów w Kairze. Jego ojciec miał sklep meblowy. Jego matka sprzedaje nieruchomości. Jako chłopiec sprzedawał artykuły pierwszej pomocy. Jako dorosły sprzedawał produkty inwestycyjne, usługi internetowe i aplikacje CRM. Pomógł zbudować Salesforce w przedsiębiorstwo o wartości ponad 3 miliardów dolarów. To nauczyło go kluczowej roli, jaką odgrywają kierownicy sprzedaży …

Zwycięska oferta, Praktyczny przewodnik po skutecznym zarządzaniu przetargiem, Emma Jaques

Emma Jaques, profesjonalistka w dziedzinie licytacji, oferuje pierwszorzędny poradnik dla licytujących. Zamiast skupiać się wyłącznie na dokumencie ofertowym, zachęca do zwrócenia uwagi na wszystkie kroki, które następują przed i po złożeniu oferty. Sugeruje, że atmosfera podczas większości procesów przetargowych zazwyczaj oscyluje pomiędzy szaleństwem a frenezją, ponieważ zbliżają się terminy i czai się katastrofa. Swój przejrzysty i często obszerny tekst uzupełnia tabelami, …

250 słów mocy, które sprzedają, Słowa, których potrzebujesz, aby uzyskać sprzedaż, przekroczyć kwotę i zwiększyć swoją prowizję, Stephan Schiffman

Najnowszy podręcznik Stephana Schiffmana, eksperta w dziedzinie sprzedaży, zawiera listy mocnych słów i zwrotów, które pomagają handlowcom w zamknięciu sprzedaży. Wyjaśnia, kiedy i jak używać tych narzędzi słownych, oferując nieocenione umiejętności. Niektóre techniki wydają się problematyczne – na przykład sugestia, aby sprzedawcy zostawili nazwisko kolegi, który już wcześniej kontaktował się z potencjalnym klientem, aby uzyskać oddzwonienie w odpowiedzi …

Sprzedaż z dużym zaufaniem, Zarabiaj więcej pieniędzy – w krótszym czasie – z mniejszym stresem, Todd Duncan

Istnieje duża różnica między koncentrowaniem się na pojedynczej sprzedaży a traktowaniem sprzedaży jako długoterminowej kariery. Różnica jest taka, jak między życiem od wypłaty do wypłaty a budowaniem portfela inwestycyjnego. Todd Duncan, konsultant ds. sprzedaży, pisze dla profesjonalistów zorientowanych na karierę. W przemyślany sposób wyjaśnia, jak prowadzić swoją praktykę handlową jako działalność gospodarczą i skupić swoje wysiłki tylko na tych działaniach, które …

Insight Selling, Sprzedaj wartość i wyróżnij swój produkt dzięki scenariuszom Insight, Michael Harris

Internet dostarcza tak obszernych informacji o produktach, że nabywcy B2B nie muszą mieć do czynienia ze sprzedawcami B2B aż do późnego etapu cyklu sprzedaży. Na tym etapie klienci nie potrzebują informacji o cechach i korzyściach; potrzebują konkretnych spostrzeżeń opowiedzianych w historiach dostosowanych do ich sytuacji. Michael Harris, ekspert w dziedzinie szkoleń z zakresu sprzedaży, wyjaśnia, w jaki sposób sprzedawcy B2B mogą przekazać te informacje, aby osiągnąć maksymalne wyniki. …

Mała czerwona księga odpowiedzi handlowych Jeffreya Gitomera, 99,5 prawdziwych odpowiedzi, które mają sens, zwiększają sprzedaż i zarabiają pieniądze, Jeffrey Gitomer

Ekspert w dziedzinie sprzedaży Jeffrey Gitomer nie wymyśla koła sprzedaży na nowo, tylko pokazuje, jak się ono kręci. Niezależnie od tego, czy pracują Państwo w sprzedaży od pięciu tygodni czy od pięciu lat, wiedzą Państwo, na jakie pytania chcą uzyskać odpowiedź: „Jak wykonać zimną rozmowę?”. „Kiedy poprosić o sprzedaż?”. „Jak zdobyć referencje?”. Gitomer odpowiada na te i inne pytania w sposób zwięzły i wyczerpujący, łącząc zdrowy rozsądek …

Jak sprzedać wszystko każdemu i o każdej porze, Dave Kahle

Aby dowiedzieć się czegoś na dowolny temat, należy zwrócić się do ekspertów. Aby poznać strategię wojskową, należy sięgnąć po „Sztukę wojny” Sun-Tzu. Aby dowiedzieć się, jak trafić do domu, proszę przeczytać Sztukę trafienia Teda Williamsa. Aby nauczyć się inwestować, proszę przeczytać Inteligentnego inwestora Benjamina Grahama. Aby nauczyć się sprzedaży, proszę przeczytać ten specjalistyczny poradnik …

Opanowanie skomplikowanej sprzedaży, Jak konkurować i wygrywać, gdy stawka jest wysoka! Jeff Thull

Ten doskonały przewodnik wyjaśnia metodologię, która może pomóc każdemu w sprzedaży. To podejście do sprzedaży polega przede wszystkim na postrzeganiu sprzedaży oczami klienta i angażowaniu klienta w projektowanie rozwiązania jego własnych problemów. To podejście jest sprzeczne z niektórymi standardowymi praktykami w sprzedaży, ale te standardowe praktyki antagonizują klientów i budują nieufność. Autor Jeff Thull oferuje pomocne przypomnienia na temat wartości badania poszczególnych klientów, wyboru …