Zwycięska oferta, Praktyczny przewodnik po skutecznym zarządzaniu przetargiem, Emma Jaques

Emma Jaques, profesjonalistka w dziedzinie licytacji, oferuje pierwszorzędny poradnik dla licytujących. Zamiast skupiać się wyłącznie na dokumencie ofertowym, zachęca do zwrócenia uwagi na wszystkie kroki, które następują przed i po złożeniu oferty. Sugeruje, że atmosfera podczas większości procesów przetargowych zazwyczaj oscyluje pomiędzy szaleństwem a frenezją, ponieważ zbliżają się terminy i czai się katastrofa. Swój przejrzysty i często obszerny tekst uzupełnia tabelami, …

250 słów mocy, które sprzedają, Słowa, których potrzebujesz, aby uzyskać sprzedaż, przekroczyć kwotę i zwiększyć swoją prowizję, Stephan Schiffman

Najnowszy podręcznik Stephana Schiffmana, eksperta w dziedzinie sprzedaży, zawiera listy mocnych słów i zwrotów, które pomagają handlowcom w zamknięciu sprzedaży. Wyjaśnia, kiedy i jak używać tych narzędzi słownych, oferując nieocenione umiejętności. Niektóre techniki wydają się problematyczne – na przykład sugestia, aby sprzedawcy zostawili nazwisko kolegi, który już wcześniej kontaktował się z potencjalnym klientem, aby uzyskać oddzwonienie w odpowiedzi …

Sprzedaż z dużym zaufaniem, Zarabiaj więcej pieniędzy – w krótszym czasie – z mniejszym stresem, Todd Duncan

Istnieje duża różnica między koncentrowaniem się na pojedynczej sprzedaży a traktowaniem sprzedaży jako długoterminowej kariery. Różnica jest taka, jak między życiem od wypłaty do wypłaty a budowaniem portfela inwestycyjnego. Todd Duncan, konsultant ds. sprzedaży, pisze dla profesjonalistów zorientowanych na karierę. W przemyślany sposób wyjaśnia, jak prowadzić swoją praktykę handlową jako działalność gospodarczą i skupić swoje wysiłki tylko na tych działaniach, które …

Insight Selling, Sprzedaj wartość i wyróżnij swój produkt dzięki scenariuszom Insight, Michael Harris

Internet dostarcza tak obszernych informacji o produktach, że nabywcy B2B nie muszą mieć do czynienia ze sprzedawcami B2B aż do późnego etapu cyklu sprzedaży. Na tym etapie klienci nie potrzebują informacji o cechach i korzyściach; potrzebują konkretnych spostrzeżeń opowiedzianych w historiach dostosowanych do ich sytuacji. Michael Harris, ekspert w dziedzinie szkoleń z zakresu sprzedaży, wyjaśnia, w jaki sposób sprzedawcy B2B mogą przekazać te informacje, aby osiągnąć maksymalne wyniki. …

Mała czerwona księga odpowiedzi handlowych Jeffreya Gitomera, 99,5 prawdziwych odpowiedzi, które mają sens, zwiększają sprzedaż i zarabiają pieniądze, Jeffrey Gitomer

Ekspert w dziedzinie sprzedaży Jeffrey Gitomer nie wymyśla koła sprzedaży na nowo, tylko pokazuje, jak się ono kręci. Niezależnie od tego, czy pracują Państwo w sprzedaży od pięciu tygodni czy od pięciu lat, wiedzą Państwo, na jakie pytania chcą uzyskać odpowiedź: „Jak wykonać zimną rozmowę?”. „Kiedy poprosić o sprzedaż?”. „Jak zdobyć referencje?”. Gitomer odpowiada na te i inne pytania w sposób zwięzły i wyczerpujący, łącząc zdrowy rozsądek …

Jak sprzedać wszystko każdemu i o każdej porze, Dave Kahle

Aby dowiedzieć się czegoś na dowolny temat, należy zwrócić się do ekspertów. Aby poznać strategię wojskową, należy sięgnąć po „Sztukę wojny” Sun-Tzu. Aby dowiedzieć się, jak trafić do domu, proszę przeczytać Sztukę trafienia Teda Williamsa. Aby nauczyć się inwestować, proszę przeczytać Inteligentnego inwestora Benjamina Grahama. Aby nauczyć się sprzedaży, proszę przeczytać ten specjalistyczny poradnik …

Opanowanie skomplikowanej sprzedaży, Jak konkurować i wygrywać, gdy stawka jest wysoka! Jeff Thull

Ten doskonały przewodnik wyjaśnia metodologię, która może pomóc każdemu w sprzedaży. To podejście do sprzedaży polega przede wszystkim na postrzeganiu sprzedaży oczami klienta i angażowaniu klienta w projektowanie rozwiązania jego własnych problemów. To podejście jest sprzeczne z niektórymi standardowymi praktykami w sprzedaży, ale te standardowe praktyki antagonizują klientów i budują nieufność. Autor Jeff Thull oferuje pomocne przypomnienia na temat wartości badania poszczególnych klientów, wyboru …

Nadzieja to nie strategia, 6 kluczy do wygrania kompleksowej sprzedaży, Rick Page

Jest to doskonały podręcznik dla handlowców poszukujących prostego podsumowania zasad sprzedaży złożonych i kosztownych produktów i usług w trudnym środowisku. Autor Rick Page nie proponuje niczego nowego, ale dobrze zbiera i przedstawia najbardziej godne uwagi punkty zbiorowej konwencjonalnej mądrości na temat sprzedaży. Ilustruje te punkty zabawnymi, zapadającymi w pamięć anegdotami. Jego książka jest dobrze napisana, dobrze zorganizowana i całkiem czytelna. Prawdopodobnie …

Przestań opowiadać, zacznij sprzedawać, Jak wykorzystać dialog skoncentrowany na kliencie, aby zamknąć sprzedaż, Linda Richardson

Dzisiejsze metody sprzedaży wymagają położenia nacisku na konsultacyjny proces partnerski na wysokim poziomie. Takie podejście wymaga prawdziwego dialogu z klientami na temat produktów lub rozwiązań usługowych, które najlepiej spełniają ich potrzeby. W tej solidnej książce ekspertka w dziedzinie szkoleń sprzedażowych Linda Richardson uczy handlowców, jak przestać być dokuczliwymi promotorami produktów, a stać się zaufanymi kolegami. getAbstract poleca praktyczne …

Rozmowy o pozyskiwaniu klientów, Wywieraj wpływ, przekonuj i sprzedawaj w każdej sytuacji, Mike Schultz i John E. Doerr

Sprzedaż, szczególnie w środowisku business-to-business (B2B), zależy od zdolności przedstawiciela handlowego do wygenerowania przekonującej rozmowy. Trenerzy sprzedaży Mike Schultz i John E. Doerr w jasny i prosty sposób wyjaśniają metody i praktyki prowadzenia rozmów handlowych. Ich kompetentne wskazówki pomogą handlowcom, kierownikom sprzedaży i trenerom sprzedaży – a także profesjonalnym nabywcom, którzy chcą zrozumieć techniki sprzedaży, jakie inni próbują na nich stosować.