Droga wilka: Sprzedaż po linii prostej, Opanuj sztukę przekonywania, wywierania wpływu i osiągania sukcesów, Jordan Belfort

Autor Jordan Belfort przeżył w swoim życiu niezwykłe wzloty i katastrofalne upadki. Aktor Leonardo DiCaprio sportretował go w filmie Martina Scorsese Wilk z Wall Street. Jako makler giełdowy, dla którego pracowało ponad 1000 osób, Belfort zarobił miliony dolarów i prowadził wystawny tryb życia. Jednak dopuścił się również oszustwa w obrocie papierami wartościowymi i prania brudnych pieniędzy, za co odsiedział 22 miesiące …

Umysł dla sprzedaży, Codzienne nawyki i praktyczne strategie dla sukcesu w sprzedaży, Mark Hunter CSP

Może Pan mieć najwspanialsze produkty lub usługi do sprzedania, największą liczbę leadów i najpotężniejsze, zaawansowane technologicznie narzędzia sprzedaży, ale jeżeli będzie Pan miał kiepskie nastawienie, to niewiele Pan sprzeda. Właściwe nastawienie jest podstawowym warunkiem skutecznej sprzedaży. Mark Hunter, współtwórca konferencji sprzedażowej OutBound, wyjaśnia, dlaczego umysł jest najważniejszym atutem sprzedawcy. Proszę skorzystać z jego wskazówek, aby …

Artykuł  przetłumaczony z wersji oryginalnej algorytmicznie (przepraszamy za niedoskonałości) jako materiał poszkoleniowy na nasze szkolenia team building.

Mike Wicks wylicza w szczegółach, czego nie wolno robić sprzedawcom, jeśli chcą odnieść sukces. Jego niekonwencjonalna książka o sprzedaży ma wiele do zaoferowania. Proaktywni sprzedawcy, którzy zapoznają się z jego listami, odniosą sukces. Jednak niektóre z jego ostrzeżeń są głupie. Na przykład, ilu sprzedawcom trzeba powiedzieć, aby nie układali włosów w mohawk? Zdeterminowani sprzedawcy powinni skorzystać z bardziej rozsądnych rad Wicksa – a jest …

Outbounding, Zdobądź nowych klientów dzięki sprzedaży zewnętrznej i zakończ swoją zależność od przychodzących leadów, William (Skip) Miller

Ekspercki trener sprzedaży William (Skip) Miller uczy handlowców B2B, jak ustawić sprzedaż w kolejce. Po pierwsze, jak zaleca Miller, potrzebna jest przemyślana, dobrze opracowana strategia outboundingu. Należy upewnić się, że komunikacja koncentruje się na potencjalnych klientach – kim są, na czym im zależy i czego potrzebują – a nie na Państwu, Państwa ofercie czy rozwiązaniach. Miller wyjaśnia, jak zaplanować i ustrukturyzować komunikację …

Jak sprzedawać na miejscu, Zamykanie transakcji w nowych warunkach, Tom Searcy i Carajane Moore

Pandemia COVID-19 przekształciła sprzedaż B2B. Jednak ekspert ds. sprzedaży B2B Carajane Moore, prezes Big Hunt Sales, od lat prowadzi sprzedaż na zasadzie „sell in place”, podobnie jak jej kolega, założyciel firmy, Tom Searcy. Preferują oni efektywność i niższe koszty sprzedaży na miejscu w porównaniu do sprzedaży twarzą w twarz. Moore i Searcy ujawniają swoje praktyki, protokoły i sekrety dotyczące sprzedaży w miejscu …

Sprzedaż przekształcona, Rozwiń wartości sprzedaży, które zapewnią przewagę konkurencyjną, Philip Squire

Philip Squire, który posiada doktorat z badań nad sprzedażą, przedstawia uczoną i wyczerpującą historię sprzedaży, począwszy od 17000 r. p.n.e. Przedstawia wciągające historie, których nie znajdą Państwo nigdzie indziej. Na przykład, przytacza powieść z 1879 roku, w której techniki sprzedaży określono jako „schematy prowadzone przez wędrownych akwizytorów”. Squire przedstawia również ostre prognozy dotyczące przyszłości sprzedaży, zawodu, który, jak dowodzi, ulega ciągłym zmianom. Sprzedawcy …

Wszystko staje się abonamentem, a winę za to ponosi częściowo pandemia, Usługi dostawcze, skarpetki, maszynki do golenia, siłownie, serwisy streamingowe, a nawet restauracje i myjnie samochodowe. Niektórzy Amerykanie podpisali już 10 lub więcej umów. Przynosi to wygodę – i wiele miesięcznych opłat., Heather Long i Andrew Van Dam

W czasie pandemii COVID-19, osoby przebywające w domach subskrybowały wszystko, od Netflixa po usługi dostarczania jedzenia. Jak podają Heather Long i Andrew Van Dam w „The Washington Post”, do akcji włączyła się również oblężona branża usługowa, oferując abonamenty w restauracjach i hotelach. Pandemia nie stworzyła gospodarki subskrypcyjnej. Zaczęła się ona dużo wcześniej i będzie się nadal rozwijać w świecie po pandemii. Pomimo wygody, …

Dlaczego kupujemy, Nauka o zakupach, Paco Underhill

W książce „Dlaczego kupujemy” Paco Underhill ujawnia kluczowe zasady, których on i jego firma Envirosell nauczyli się na temat zakupów. Omawia, co widzą różne typy klientów i jak reagują. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w obserwowaniu około 50 000 do 70 000 kupujących rocznie w sklepach, bankach i urzędach. Jest to ekscytująca, oryginalna książka. Jest ostro napisana, ma dynamiczny styl. Underhill podaje liczne przykłady tego, …

Miękka sprzedaż, Nowa sztuka sprzedaży, samowzmacniania i przekonywania, wydanie trzecie, Tim Connor

Ten klasyk biznesu ukazał się w dwudziestym druku i trzecim poprawionym wydaniu nie bez powodu: pomaga sprzedawcom sprzedawać. Ten precyzyjny przewodnik omawia każdy aspekt sprzedaży, począwszy od podstawowych zagadnień związanych z poszukiwaniem klientów i zamykaniem transakcji, a skończywszy na inspiracji i motywacji, która sprawia, że są Państwo podekscytowani swoją pracą i celami. getabstract poleca tę książkę wszystkim specjalistom ds. sprzedaży, w tym menedżerom. Zachęcamy również wszystkich, którzy nie zajmują …

Największy sprzedawca na świecie, Og Mandino

Dr Norman Vincent Peale, autor książki „Siła pozytywnego myślenia”, określił tę pracę Og Mandino jako „jedną z najbardziej inspirujących, podnoszących na duchu i motywujących książek, jakie kiedykolwiek czytałem”. Prace Mandino sprzedały się w ponad 50 milionach egzemplarzy na całym świecie. Książka opowiada historię starożytnego kupca i jego 10 mistycznych zwojów, z których każdy zawiera duchowe przykazanie, które można zastosować do sukcesu w sprzedaży. …