Wszystko staje się abonamentem, a winę za to ponosi częściowo pandemia, Usługi dostawcze, skarpetki, maszynki do golenia, siłownie, serwisy streamingowe, a nawet restauracje i myjnie samochodowe. Niektórzy Amerykanie podpisali już 10 lub więcej umów. Przynosi to wygodę – i wiele miesięcznych opłat., Heather Long i Andrew Van Dam

W czasie pandemii COVID-19, osoby przebywające w domach subskrybowały wszystko, od Netflixa po usługi dostarczania jedzenia. Jak podają Heather Long i Andrew Van Dam w „The Washington Post”, do akcji włączyła się również oblężona branża usługowa, oferując abonamenty w restauracjach i hotelach. Pandemia nie stworzyła gospodarki subskrypcyjnej. Zaczęła się ona dużo wcześniej i będzie się nadal rozwijać w świecie po pandemii. Pomimo wygody, …

Dlaczego kupujemy, Nauka o zakupach, Paco Underhill

W książce „Dlaczego kupujemy” Paco Underhill ujawnia kluczowe zasady, których on i jego firma Envirosell nauczyli się na temat zakupów. Omawia, co widzą różne typy klientów i jak reagują. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w obserwowaniu około 50 000 do 70 000 kupujących rocznie w sklepach, bankach i urzędach. Jest to ekscytująca, oryginalna książka. Jest ostro napisana, ma dynamiczny styl. Underhill podaje liczne przykłady tego, …

Miękka sprzedaż, Nowa sztuka sprzedaży, samowzmacniania i przekonywania, wydanie trzecie, Tim Connor

Ten klasyk biznesu ukazał się w dwudziestym druku i trzecim poprawionym wydaniu nie bez powodu: pomaga sprzedawcom sprzedawać. Ten precyzyjny przewodnik omawia każdy aspekt sprzedaży, począwszy od podstawowych zagadnień związanych z poszukiwaniem klientów i zamykaniem transakcji, a skończywszy na inspiracji i motywacji, która sprawia, że są Państwo podekscytowani swoją pracą i celami. getabstract poleca tę książkę wszystkim specjalistom ds. sprzedaży, w tym menedżerom. Zachęcamy również wszystkich, którzy nie zajmują …

Największy sprzedawca na świecie, Og Mandino

Dr Norman Vincent Peale, autor książki „Siła pozytywnego myślenia”, określił tę pracę Og Mandino jako „jedną z najbardziej inspirujących, podnoszących na duchu i motywujących książek, jakie kiedykolwiek czytałem”. Prace Mandino sprzedały się w ponad 50 milionach egzemplarzy na całym świecie. Książka opowiada historię starożytnego kupca i jego 10 mistycznych zwojów, z których każdy zawiera duchowe przykazanie, które można zastosować do sukcesu w sprzedaży. …

Duchy w maszynie, Przezwyciężenie błędów decyzyjnych w cyklu sprzedaży dzięki nauce behawioralnej, Ryan Voeltz

Handlowcy, którzy muszą zamknąć skomplikowaną, kosztowną sprzedaż B2C, ciężko pracują, aby przeprowadzić jasną, logiczną prezentację dla swoich prospektów, wskazując na cechy i korzyści, które odpowiadają potrzebom każdego prospektu. Dlaczego więc potencjalni klienci często odmawiają? Mistrz sprzedaży Ryan Voeltz wyjaśnia, że podczas gdy prezentacje handlowe są zawsze logiczne, potencjalni klienci nie są. Dlatego, jak uczy w swoim opatrzonym licznymi przypisami …

Wirtualna sprzedaż, Szybki przewodnik po wykorzystaniu wideo, technologii i wirtualnych kanałów komunikacji w celu zaangażowania zdalnych nabywców i szybkiego zamknięcia transakcji, Jeb Blount

W związku z tym, że COVID-19 nadal ogranicza interakcje twarzą w twarz i trzyma zarówno sprzedawców, jak i kupujących w domu, specjaliści ds. sprzedaży muszą dodać do swoich umiejętności sprzedaż wirtualną lub zdalną. Trener sprzedaży Jeb Blount wyjaśnia, czego wymaga inteligentna sprzedaż wirtualna i jak skutecznie sprzedawać za pośrednictwem różnych kanałów wirtualnych. Omawia, jak „łączyć” wirtualne działania sprzedażowe z tradycyjną sprzedażą twarzą …

Naprawdę o nich dbać, Jak każdy może wykorzystać siłę troski, aby zdobyć zaufanie, zwiększyć sprzedaż i dochody. Bez względu na to, co Państwo sprzedają i komu sprzedają, Mareo McCracken

Traktuj innych miło, a zainspirujesz ich do tego, aby również Ciebie traktowali miło. To podejście quid pro quo ma szczególne znaczenie w sprzedaży, wyjaśnia ekspert Mareo McCracken. Wyjaśnia on, że dbałość o swoich potencjalnych klientów prowadzi do sukcesu w sprzedaży i uczy, jak okazać tę szczerą troskę, aby zmaksymalizować wyniki sprzedaży. McCracken oferuje zaskakującą lekcję o trwałej, samonapędzającej się, wzajemnej miłości jako …

nie do przyjęcia, Lepszy sposób na sprzedawanie, przewodzenie i wywieranie wpływu, Tom Stanfill

W dzisiejszej bardzo spolaryzowanej kulturze, w której ludzie identyfikują się przede wszystkim z własnymi plemionami, tradycyjne podejście do sprzedaży B2B okazuje się być poważnie wadliwe. Ekspert w dziedzinie zaangażowania w sprzedaż Tom Stanfill ma alternatywę: innowacyjne podejście do zaangażowania w sprzedaż, które on i jego koledzy z ASLAN Training opracowali i udoskonalili w ciągu 25 lat badań i testów w terenie. Stanfill twierdzi, że ponad 100.000 sprzedawców w 35 …

Szansa na 300 miliardów dolarów: Obsługa wschodzącego czarnego konsumenta amerykańskiego, Istnieje duży rynek do odkrycia, jeżeli firmy będą zaspokajać rzeczywiste potrzeby czarnych konsumentów., Michael Chui, Sajal Kohli, Brian Gregg i Shelley Stewart III

McKinsey Quarterly bada niewykorzystany potencjał rynkowy czarnych konsumentów w tym ciężkim statystycznie raporcie autorstwa Michaela Chui, Sajal Kohli, Briana Gregga i Shelley Stewart III. Czarnym społecznościom często brakuje podstawowych usług, takich jak banki, placówki służby zdrowia, sklepy ze zdrową żywnością, dostęp do Internetu i godne warunki mieszkaniowe. Chociaż czarnoskórzy klienci są młodsi i mniej zabezpieczeni finansowo niż …

Holistyczny przewodnik po Cold-Callingu, Przewodnik krok po kroku, który pomoże Państwu stworzyć nowe możliwości biznesowe (The Vocal Bureau – Co mówić, jak mówić i komu mówić), Simone Laraway

Dla wielu handlowców zimne rozmowy telefoniczne są działaniem na linie bez siatki, ale Simone Laraway rozkoszuje się tym. Ta konsultantka i trenerka wystąpień dostarcza siatkę i drążek balansujący, którego potrzebują handlowcy, aby jak najlepiej wykorzystać zimne rozmowy, często niewdzięczny sposób poszukiwania i zawsze wyzwanie wokalne. Aby przygotować Państwa i Państwa głos na sukces, Laraway wyjaśnia, jak stać się „gotowym na telefon”, aby …