Największy sprzedawca na świecie, Og Mandino

Dr Norman Vincent Peale, autor książki „Siła pozytywnego myślenia”, określił tę pracę Og Mandino jako „jedną z najbardziej inspirujących, podnoszących na duchu i motywujących książek, jakie kiedykolwiek czytałem”. Prace Mandino sprzedały się w ponad 50 milionach egzemplarzy na całym świecie. Książka opowiada historię starożytnego kupca i jego 10 mistycznych zwojów, …

Duchy w maszynie, Przezwyciężenie błędów decyzyjnych w cyklu sprzedaży dzięki nauce behawioralnej, Ryan Voeltz

Handlowcy, którzy muszą zamknąć skomplikowaną, kosztowną sprzedaż B2C, ciężko pracują, aby przeprowadzić jasną, logiczną prezentację dla swoich prospektów, wskazując na cechy i korzyści, które odpowiadają potrzebom każdego prospektu. Dlaczego więc potencjalni klienci często odmawiają? Mistrz sprzedaży Ryan Voeltz wyjaśnia, że podczas gdy prezentacje handlowe są zawsze logiczne, potencjalni klienci nie …

Wirtualna sprzedaż, Szybki przewodnik po wykorzystaniu wideo, technologii i wirtualnych kanałów komunikacji w celu zaangażowania zdalnych nabywców i szybkiego zamknięcia transakcji, Jeb Blount

W związku z tym, że COVID-19 nadal ogranicza interakcje twarzą w twarz i trzyma zarówno sprzedawców, jak i kupujących w domu, specjaliści ds. sprzedaży muszą dodać do swoich umiejętności sprzedaż wirtualną lub zdalną. Trener sprzedaży Jeb Blount wyjaśnia, czego wymaga inteligentna sprzedaż wirtualna i jak skutecznie sprzedawać za pośrednictwem różnych …

Naprawdę o nich dbać, Jak każdy może wykorzystać siłę troski, aby zdobyć zaufanie, zwiększyć sprzedaż i dochody. Bez względu na to, co Państwo sprzedają i komu sprzedają, Mareo McCracken

Traktuj innych miło, a zainspirujesz ich do tego, aby również Ciebie traktowali miło. To podejście quid pro quo ma szczególne znaczenie w sprzedaży, wyjaśnia ekspert Mareo McCracken. Wyjaśnia on, że dbałość o swoich potencjalnych klientów prowadzi do sukcesu w sprzedaży i uczy, jak okazać tę szczerą troskę, aby zmaksymalizować wyniki …

nie do przyjęcia, Lepszy sposób na sprzedawanie, przewodzenie i wywieranie wpływu, Tom Stanfill

W dzisiejszej bardzo spolaryzowanej kulturze, w której ludzie identyfikują się przede wszystkim z własnymi plemionami, tradycyjne podejście do sprzedaży B2B okazuje się być poważnie wadliwe. Ekspert w dziedzinie zaangażowania w sprzedaż Tom Stanfill ma alternatywę: innowacyjne podejście do zaangażowania w sprzedaż, które on i jego koledzy z ASLAN Training opracowali …

Szansa na 300 miliardów dolarów: Obsługa wschodzącego czarnego konsumenta amerykańskiego, Istnieje duży rynek do odkrycia, jeżeli firmy będą zaspokajać rzeczywiste potrzeby czarnych konsumentów., Michael Chui, Sajal Kohli, Brian Gregg i Shelley Stewart III

McKinsey Quarterly bada niewykorzystany potencjał rynkowy czarnych konsumentów w tym ciężkim statystycznie raporcie autorstwa Michaela Chui, Sajal Kohli, Briana Gregga i Shelley Stewart III. Czarnym społecznościom często brakuje podstawowych usług, takich jak banki, placówki służby zdrowia, sklepy ze zdrową żywnością, dostęp do Internetu i godne warunki mieszkaniowe. Chociaż czarnoskórzy klienci …

Holistyczny przewodnik po Cold-Callingu, Przewodnik krok po kroku, który pomoże Państwu stworzyć nowe możliwości biznesowe (The Vocal Bureau – Co mówić, jak mówić i komu mówić), Simone Laraway

Dla wielu handlowców zimne rozmowy telefoniczne są działaniem na linie bez siatki, ale Simone Laraway rozkoszuje się tym. Ta konsultantka i trenerka wystąpień dostarcza siatkę i drążek balansujący, którego potrzebują handlowcy, aby jak najlepiej wykorzystać zimne rozmowy, często niewdzięczny sposób poszukiwania i zawsze wyzwanie wokalne. Aby przygotować Państwa i Państwa …

Cracked It!, Jak rozwiązywać wielkie problemy i sprzedawać rozwiązania jak najlepsi konsultanci strategiczni, Bernard Garrette, Corey C. Phelps i Olivier Sibony

Eksperci w dziedzinie strategii Bernard Garrette, Corey Phelps i Olivier Sibony wyjaśniają podejście do rozwiązywania problemów, które stosują konsultanci biznesowi w renomowanych światowych firmach zarządzających, takich jak McKinsey i Bain. Ten metodyczny, erudycyjny traktat, pełen sprawdzonych ram, wyrafinowanych porad dla wtajemniczonych oraz wciągających i istotnych studiów przypadków, wyjaśnia, jak analizować …

Sprzedawaj więcej dzięki nauce, Sposoby myślenia, cechy i zachowania, które tworzą sukces w sprzedaży, David Hoffeld

Oto szokująca wiadomość dla handlowców: Wiele z dzisiejszych standardowych technik sprzedaży nie działa. Są one wprost sprzeczne z nauką o sprzedaży, która dostarcza opartych na badaniach – a więc sprawdzalnych – metod sprzedaży. David Hoffeld, wiodący autorytet w dziedzinie zastosowania nauki w procesie sprzedaży, oferuje sprzedawcom użyteczne alternatywy dla starych, …

Sprzedaż napędzana technologią, Osiągnij nadludzkie umiejętności sprzedaży, Justin Michael i Tony Hughes

Jak napisał Arthur C. Clarke, „Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii”. Justin Michael i Tony Hughes przewidują, że w przyszłości wszechstronne boty sprzedażowe będą prowadzić sprzedaż B2B. Na przykład bot sprzedaży przedstawiciela handlowego, wykorzystujący sztuczną inteligencję (AI), może „ping-pongować” z botem kupującego, aby rozpocząć proces sprzedaży, który następnie …