Techniki prezentacji handlowej, (That Really Work!), Stephan Schiffman

Sprzedaż jest podstawową czynnością człowieka, tak samo jak oddychanie i jedzenie. Ludzie zaczynają sprzedawać (siebie, swoje pomysły, swoje pragnienia) już od niemowlęctwa. Skuteczne techniki sprzedaży są uniwersalne. Są sprawdzone w czasie. Działają. Można się ich nauczyć i stać się lepszym sprzedawcą. Stephan Schiffman, trener sprzedaży korporacyjnej, w ciągu swojej kariery …

Zdobywanie kontraktów rządowych, Jak Państwa mała firma może znaleźć i zabezpieczyć kontrakty rządu federalnego do 100 000 USD, Malcolm Parvey i Deborah Alston

Napisany przez konsultanta z trzydziestoletnim doświadczeniem w pomaganiu małym firmom w zdobywaniu kontraktów na dostawy produktów i usług dla rządu USA, ten wyjątkowy podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla nowicjuszy, którzy nie wiedzą, jak szukać okazji i korzystać z systemu. Nie jest to lektura dla przyjemności, a każdy, kto nieopatrznie …

Maksymalny wpływ, 12 uniwersalnych praw perswazji siłowej, Kurt W. Mortensen

Kiedy książka o perswazji pozostawia Państwa w zakłopotaniu z powodu tego, jak łatwo jest manipulować ludźmi, prawdopodobnie wykonała dobrą robotę. Autor Kurt W. Mortensen, który ostrzega, że perswazja, podobnie jak inne narzędzia, może być wykorzystywana w dobrym lub złym celu, prawdopodobnie podniesie Państwu poprzeczkę, gdy zabierze Państwa w głąb świata …

Potężne propozycje, Jak zapewnić swojej firmie przewagę nad konkurencją, David G. Pugh i Terry R. Bacon

Pisanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe (RFP) może wydawać się jak każdy inny projekt pisarski, chyba że wiedzą Państwo, jak bardzo techniczny i wymagający może być ten proces. Udane propozycje wymagają świadomego, skoncentrowanego wysiłku, zwłaszcza gdy wygrana lub przegrana może oznaczać sukces lub finansową zagładę firmy. David G. Pugh i Terry …

Przewodzić z klientem, Przekształcenie kultury i marki w doskonałość klasy światowej, Mark David Jones i J. Jeff Kober

Wielu liderów biznesu postrzega kulturę korporacyjną i wizerunek marki jako dwa odrębne byty. Aby osiągnąć „doskonałość klasy światowej”, kadra kierownicza powinna traktować je jako dwie strony tego samego medalu. Byli dyrektorzy Walt Disney Company Mark David Jones i J. Jeff Kober przedstawiają swój „Model doskonałości światowej klasy”, który obejmuje koncepcje …

Oferty, przetargi i propozycje, Zdobywanie biznesu dzięki najlepszym praktykom, Harold Lewis

Ekspert w dziedzinie pisania ofert Harold Lewis oferuje mnóstwo pomocnych wskazówek i poradników krok po kroku, jak odnieść sukces w przetargu. Autor pomaga czytelnikom ocenić możliwości przetargowe, wyjaśnia, co należy zrobić (a czego nie należy robić) przy tworzeniu oferty, a także omawia, jak stworzyć atrakcyjną prezentację. Chociaż w książce znajdują …

Techniki Cold Calling, Które naprawdę działają! Stephan Schiffman

Jak większość małych firm, getAbstract.com polega na naszych siłach sprzedaży, aby utrzymać się na rynku, a nasze siły sprzedaży polegają na Stephanie Schiffmanie. Jego rady dotyczące sprzedaży są proste, możliwe do zastosowania i przede wszystkim skuteczne. Jego praca jest pełna wskazówek, które pomogą Państwu uzyskać lepsze wyniki. Jeżeli uważają Państwo, …

Telesales Stephana Schiffmana, Amerykański trener sprzedaży korporacyjnej nr 1 pokazuje, jak zwiększyć sprzedaż telefoniczną, Stephan Schiffman

Stephen Schiffman, jeden z najbardziej znanych trenerów sprzedaży, omawia, jak ocenić swoją obecną wydajność, a następnie zwiększyć sprzedaż. Jeżeli czytali już Państwo książkę „Getting to Closed”, mogą Państwo pominąć pierwszy rozdział lub potraktować go jako użyteczną recenzję. Z książki Getting to Closed znają już Państwo jego techniki śledzenia liczb i …

Techniki zamykania, (które naprawdę działają!), Stephan Schiffman

Stephan Schiffman, który wyszkolił ponad 450 000 sprzedawców, rozszerza swoje podejście, które zastosował w poprzedniej książce, dotyczące tworzenia propozycji sprzedaży, które mają sens dla potencjalnych klientów. Podkreśla konieczność słuchania, aby móc odpowiedzieć na potrzeby klienta, a nie tylko przekonać go do zakupu. Niektóre fragmenty tej książki mogą wywołać u Państwa …

Zwolnij, sprzedaj szybciej!, Zrozum proces zakupowy swojego klienta i zmaksymalizuj swoją sprzedaż. Kevin Davis

Większość książek o sprzedaży skupia się na technikach sprzedaży. Ale nie ten tekst trenera sprzedaży Kevina Davisa, który krok po kroku wyjaśnia, dlaczego należy znać proces zakupu klienta, aby móc odpowiednio zaplanować działania sprzedażowe – i osobowość sprzedawców. To ma sens. Im więcej wiedzą Państwo o tym, jak potencjalni klienci …