Zarządzanie leadami sprzedażowymi, Przekształcanie zimnych prospektów w gorących klientów, Jakub Obermayer

James Obermayer, guru sprzedaży, uważa, że firmy powinny rozliczać działy marketingu z generowania leadów sprzedażowych i w tej książce wyjaśnia, jak marketerzy mogą sprostać temu wyzwaniu. W tej książce wyjaśnia, w jaki sposób marketerzy mogą sprostać temu zadaniu. Omawia, w jaki sposób wyznaczyć cele dotyczące zwrotu z inwestycji (ROI) dla …

Podręcznik sukcesu menedżera sprzedaży, Wayne M. Thomas

Dyrektorzy sprzedaży (CSO) pracują krócej – średnio o rok – niż inne osoby na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach i nie jest to zaskoczeniem. Z niesłabnącą szczerością i ogromną wnikliwością Wayne M. Thomas wyjaśnia, że menedżerowie sprzedaży zawsze poruszają się po cienkiej linie między odurzającym sukcesem a miażdżącą porażką. Thomas, który …

Zbuduj coś wielkiego, 101 sekretów najlepszych ekspertów sprzedaży bezpośredniej, Sojusz Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej

Osoby rozpoczynające działalność w sprzedaży bezpośredniej nie muszą błądzić po omacku, ponieważ tak wielu innych wytyczyło drogę: Książka zawierająca wskazówki i techniki opracowane przez Direct Selling Women’s Alliance (DSWA) zawiera lekcje od kilkudziesięciu ekspertów w tej dziedzinie, którzy poprowadzą Państwa przez każdy aspekt działalności w sprzedaży bezpośredniej, od rozpoczęcia działalności …

Biblia sprzedaży, Największy zasób wiedzy o sprzedaży, Jeffrey Gitomer

Ten obszerny katalog porad handlowych, maksym i nigdy nie zapomnianych zasad powinien znaleźć się na biurku każdego sprzedawcy. Szczególnie przydatne są rady autora dotyczące sprzedaży w czasach kryzysu. W rzeczywistości wszystko, co ma do powiedzenia, sprowadza się do trzech lub czterech głównych przesłań, powtarzanych w różnych formach i kluczach w …

Giganci sprzedaży, Czego Dale Carnegie, John Patterson, Elmer Wheeler i Joe Girard mogą nauczyć Cię o prawdziwym sukcesie w sprzedaży, Tom Sant

Książki o sprzedaży rzadko są uważane za wciągające, ale ta praca eksperta od perswazji Toma Sant jest rzadkim wyjątkiem. Sant opowiada porywające historie czterech gigantów sprzedaży: John Henry Patterson, Dale Carnegie, Elmer Wheeler i Joe Girard, i opisuje ich głęboki wpływ na sposób kupowania i sprzedawania produktów i usług. Ich …

Miejsce przy stole, Jak najlepsi handlowcy nawiązują kontakty i podejmują decyzje na szczeblu kierowniczym, Marc Miller

Czy z entuzjazmem oczekuje Pan, że ktoś wpadnie do Pana, aby coś Panu sprzedać? Prawdopodobnie nie. Ale jak się Państwo czują, gdy przychodzi zaufany doradca, aby pomóc w udoskonaleniu Państwa strategii? Są Państwo wdzięczni za czas i cenne rady doradcy. Jeżeli chcą Państwo, aby mata powitalna była wyciągnięta na zewnątrz, …

Siły sprzedaży o zerowej rotacji,Jak zmaksymalizować przychody, utrzymując zespół sprzedaży w stanie nienaruszonym, Doug McLeod

Nawet jeżeli szefowie sprzedaży brzydzą się destrukcyjną rotacją pracowników, to często przyjmują ciągłą rotację jako nieuniknioną, jak śmierć i podatki. Weteran sprzedaży Doug McLeod uważa inaczej. Uważa on, że stabilność zespołu sprzedaży jest jak najbardziej możliwa do osiągnięcia i oferuje zalecenia dotyczące jej wspierania, chociaż nie wszystkie jego sugestie wydają …

Działaj jak profesjonalista w sprzedaży, Jak opanować scenę biznesową i radykalnie zwiększyć sprzedaż dzięki sprawdzonym technikom aktorskim, Julie Hansen

Aktorka i sprzedawca Julie Hansen pracowała jako dyrektor sprzedaży dla National Enquirer i Star Magazine, występowała w serialu HBO Sex and the City, na scenie nowojorskiej i w reklamach. W tym sprytnym podręczniku opisuje specjalne kroki, jakie podejmują aktorzy, aby wygrać przesłuchania i dobrze wypaść na scenie lub przed kamerą. …

Sukces w sprzedaży bez bzdur w nowej gospodarce, Dan S. Kennedy

Dzisiejsi klienci chcą doskonałej obsługi klienta i dużej wartości, i nie będą tolerować zwykłego doświadczenia w sprzedaży. Sprzedawca multimilioner Dan S. Kennedy pokazuje, jak sprzedać produkt lub usługę trudnym klientom. Omawia skuteczne techniki sprzedaży, takie jak wykorzystanie referencji i oferowanie darmowych produktów przy zakupie. Podkreśla, że należy naprawdę słuchać swoich …

Maszyna, Radykalne podejście do projektowania funkcji sprzedaży, Justin Roff-Marsh

Przygotujcie się na prostą rozmowę o tym, co jest nie tak ze sprzedażą i marketingiem. Konsultant Justin Roff-Marsh twierdzi, że tradycyjne podejście już nie działa: zapasy się piętrzą, klienci unikają wizyt handlowców w terenie, technologia sprzedaży pogarsza sytuację, a prowizje i premie sprawiają, że handlowcy osiągają gorsze wyniki. Roff-Marsh, który …