Nowa sprzedaż. Uproszczone., Niezbędny podręcznik do prospectingu i rozwoju nowych firm, Mike Weinberg

Tylko 10% do 15% handlowców sprzedaje. Reszta zajmuje się obowiązkami, które nie generują nowych dochodów. Firmy powinny zadbać o to, aby produktywni handlowcy mogli poświęcić swój czas na rozwój nowych przedsięwzięć. Zamiast tego większość firm obciąża ich zarządzaniem kontami i obsługą klienta. Doświadczony sprzedawca Mike Weinberg opisuje sytuacje, które osłabiają …

To, co Cię tu przywiodło, nie przywiodło Cię tam w sprzedaży, Jak skuteczni handlowcy przechodzą na wyższy poziom, Marshall Goldsmith, Bill Hawkins i Don Brown

Sukces w sprzedaży zależy dziś bardziej od empatycznego zrozumienia potrzeb klientów niż od pewności siebie i samooceny sprzedawcy. Eksperci od motywacji Marshall Goldsmith (autor bestsellera „Triggers”), Don Brown i Bill Hawkins wyjaśniają, co sprzedawcy muszą robić, aby zdobyć przychylność klientów, a czego nie powinni robić, aby ich stracić. getAbstract poleca …

Jak przeszedłem od porażki do sukcesu w sprzedaży, Frank Bettger

Każda książka o sprzedaży wykorzystuje podstawowe zasady, które Frank Bettger przedstawił w tym klasycznym podręczniku w 1947 roku. Zasady te pozostają skuteczną częścią repertuaru większości odnoszących sukcesy profesjonalistów w dziedzinie sprzedaży. Bettger pokazuje swoją wiarę w taktykę Dale’a Carnegie’go „Put-people-first” poprzez inspirujący język, umiejętne opowiadanie i podstawowe zasady. Chociaż niektóre …

Więcej sprzedaży, mniej czasu, Zaskakująco proste strategie dla dzisiejszych szalonych, zapracowanych sprzedawców, Jill Konrath

Sprzedawcy są poddawani intensywnej, nieustającej presji psychologicznej. Jeśli nie sprzedają, nie jedzą. Jill Konrath, autorka Agile Selling i innych cenionych podręczników sprzedaży, przeprowadziła szeroko zakrojone badania wtórne na temat najskuteczniejszych technik zarządzania czasem i produktywności dla handlowców. Przejrzała i przeanalizowała prace neurobiologów, psychologów, ekspertów od zarządzania czasem, specjalistów od zachowań …

Przełomowa sprzedaż, Nowe strategiczne podejście do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Patrick Maes

W niedalekiej przyszłości tradycyjni sprzedawcy mogą wyginąć jak ptak dodo. Oznaki niezwykłej rewolucji „disruptive selling” są już widoczne w Internecie. Tradycyjna sprzedaż opiera się na interakcji człowieka z człowiekiem, ale automatyzacja zmienia tę dynamikę. Wiele sprzedaży jest obecnie wynikiem interakcji człowieka z maszyną, jak np. zamówienia składane na Amazon. Dzięki …

Formuła przyspieszenia sprzedaży, Wykorzystanie danych, technologii i sprzedaży przychodzącej, aby przejść od 0 do 100 milionów dolarów, Mark Roberge

Aby konkurować i zwyciężać, firmy mogą wyprzedzać innowacje lub wyprzedawać rywali. Jednak opcja innowacji daje tylko kilkumiesięczną przewagę, zanim reszta branży nadrobi zaległości, a sprzedawać więcej niż konkurencja jest trudno. Przeciętna współczesna firma ma do czynienia z dwukrotnie większą liczbą konkurentów niż w latach ubiegłych – mówi Mark Roberge, który …

Ostateczna maszyna sprzedaży, Doładuj swój biznes dzięki nieustannej koncentracji na 12 kluczowych strategiach, Chet Holmes

Chet Holmes przedstawia program oparty na 12 podstawowych umiejętnościach, które według niego mogą podwoić Państwa sprzedaż. Kroki są praktyczne, rozsądne i nastawione na działanie. Holmes kieruje swoje wskazówki do handlowców, którzy biorą na siebie odpowiedzialność, ćwiczą swoje umiejętności i pracują inteligentnie. Jeśli zalicza się Pan do tej kategorii, jego metoda …

Sprzedawaj inaczej!, Wszystkie nowe strategie różnicowania sprzedaży, aby przechytrzyć, wymanewrować i prześcignąć konkurencję, Lee B. Salz

Lee B. Salz, ekspert w dziedzinie różnicowania sprzedaży, przedstawia strategie i taktyki, które handlowcy mogą wykorzystać, aby ich towary i usługi wyróżniały się z tłumu. Wiele z jego metod różnicowania sprzedaży sprawdzi się w różnych miejscach sprzedaży, w tym w relacjach między przedsiębiorstwami (B2B), między przedsiębiorstwami a konsumentami (B2C) oraz …

Zaczyna się od proszę, a nie kończy na dziękuję, Przekształcenie etykiety biznesowej w efektywność sprzedaży, Edwin P. Baldry

Dziś wydaje się, że właściwa etykieta zanika, a modny jest brak szacunku. Wiele osób, na przykład, od razu zwraca się do nowo poznanych osób po imieniu, a nie po panie, pani czy pani. Albo bezmyślnie przerywa spotkania lub nawet rozmowy w cztery oczy, aby odebrać telefon. Jeżeli będzie Pan źle …

Sprzedaż z luką, Getting the Customer to Yes: How Problem-Centric Selling Increases Sales by Changing Everything You Know About Relationships, Overcoming Objections, Closing and Price Keenan

Sprzedaż produktów lub usług B2B jest trudna. Klienci mają milion powodów, aby nie kupować. Sprzedawcy mogą poświęcić miesiące na zamknięcie transakcji, aby w ostatniej chwili przegrać z powodu drobnego problemu lub kilku dolarów w cenie. Dlatego sprzedawcy nie mogą sobie pozwolić na błędy, które blokują ich sukces. Trener sprzedaży Keenan …