Bestseler nr 1, Wyjątkowy wgląd w umysł, strategię i procesy najlepszego sprzedawcy, Lee Bartlett

Najlepszy sprzedawca Lee Bartlett – niegdyś najlepiej zarabiający sprzedawca w branży technologii finansowych – zaprasza Państwa do zapoznania się z jego metodami na zostanie najlepszym sprzedawcą. Przedstawia on umiejętności, których potrzebują sprzedawcy, aby odnieść sukces i wymienia ważne zasady, których należy przestrzegać. Aby sprzedawać, Bartlett radzi: rozwijać podstawowe umiejętności, włączać …

Czego nie uczą w Harvard Business School, Mark H. McCormack

W tej książce Mark H. McCormack wykorzystuje swoje doświadczenie jako szef firmy zarządzającej sportem, aby przedstawić wskazówki i techniki sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Przedstawia szereg sposobów i zaleceń, po których następuje kilka przykładów. W rezultacie otrzymujemy dobrze zorganizowany przewodnik do osiągnięcia sukcesu. Łatwy do czytania, swobodny styl i osobiste akcenty …

Sprzedaż Zebrom, Jak szybciej, łatwiej i bardziej zyskownie zamknąć 90% spraw, które Państwo prowadzą, Chad Koser i Jeff Koser

Czy jesteś gotowy, aby stać się maszyną do zamykania transakcji? Jeff Koser i Chad Koser wyjaśniają, w jaki sposób handlowcy B2B mogą wykorzystać podejście sprzedażowe Zebry, aby dotrzeć do kluczowych decydentów, zamknąć więcej transakcji i zaoszczędzić czas – bez konieczności obniżania cen. Zbierając, analizując i prezentując informacje oparte na złożonych …

Prawda o sprzedaży, Obalić mity. Zastosuj potężne zasady. Wygraj więcej nowych sprzedaży., Mike Weinberg

Tak zwani guru sprzedaży twierdzą, że zasady sprzedaży się zmieniły i że handlowcy nie muszą już dzwonić do klientów. Zamiast tego każą przedstawicielom handlowym korzystać z mediów społecznościowych, aby „tweetować, łączyć się i komentować, zamiast poszukiwać” oraz aby uprawiać marketing, a nie sprzedaż. Mike Weinberg, ekspert w dziedzinie sprzedaży, radzi …

Sprzedawaj tak, jak kupujesz, Nowoczesne podejście do sprzedaży, które naprawdę działa (nawet na Pana!), David Priemer

Musi Pan wybrać pomiędzy dwoma maszynami, które kosztują mniej więcej tyle samo. Sprzedawca jednej firmy dzwoni i wysyła maile, ale widać, że jest Pan tylko celem. Sprzedawca innej firmy jest troskliwy, pełen szacunku, empatii i skupia się na Państwa potrzebach. Kto zyskuje na sprzedaży? To oczywiste, ale dlaczego handlowcy wybierają …

Agile Selling, Szybko się rozpędzić w dzisiejszym ciągle zmieniającym się świecie sprzedaży, Jill Konrath

Firmy dają większości biznesmenów czas, który jest im potrzebny do nauczenia się swojej pracy. Jednak specjaliści ds. sprzedaży rzadko mają taką możliwość i często muszą uczyć się wszystkiego na bieżąco. Firmy często oczekują od handlowców, że będą od razu osiągać wyniki, ale nie zawsze jest to możliwe lub rozsądne. Jill …

Wyróżnij się w marketingu, Jak wyróżnić swoją organizację w morzu bylejakości, Stacey Danheiser, dr Simon Kelly i dr Paul Johnston

Nabywcy B2B stoją przed ogromną liczbą wyborów i, co mylące, wszystkie wyglądają i brzmią tak samo. Wielu nabywców nie ma czasu, energii ani chęci, aby dokonać świadomego wyboru, dlatego jako czynnik różnicujący wybierają cenę. Eksperci branży B2B, dr Simon Kelly, dr Paul Johnston i Stacey Danheiser, na podstawie badań, studiów …

17 prostych porad dotyczących zamknięcia, Marc Wayshak

Jedni sprzedawcy konsekwentnie wybijają piłkę z parku, podczas gdy inni z trudem osiągają minimalne liczby. Ekspert ds. sprzedaży Marc Wayshak z Sales Insights Lab namawia do tego, aby byli Państwo charakterystyczni. Kontrahenci zauważają, że każdy sprzedawca ma taki sam styl. Proszę zaangażować potencjalnego klienta w prawdziwą rozmowę. Im więcej rozmów …

run_frictionless, Jak uwolnić założyciela od roli sprzedawcy, Anthony Coundouris

Kiedy przedsiębiorcy i założyciele firm podejmują się roli sprzedawców, autor Anthony Coundouris twierdzi, że tracą cenny czas i ryzykują utratę klientów na rzecz tarcia. Zachęca on założycieli start-upów, aby stali się liderami rynku i znaleźli dopasowanie produkt-rynek poprzez wyrafinowane zrozumienie tożsamości swojej marki oraz tego, komu, co i jak służą. …

Nowa sprzedaż. Uproszczone., Niezbędny podręcznik do prospectingu i rozwoju nowych firm, Mike Weinberg

Tylko 10% do 15% handlowców sprzedaje. Reszta zajmuje się obowiązkami, które nie generują nowych dochodów. Firmy powinny zadbać o to, aby produktywni handlowcy mogli poświęcić swój czas na rozwój nowych przedsięwzięć. Zamiast tego większość firm obciąża ich zarządzaniem kontami i obsługą klienta. Doświadczony sprzedawca Mike Weinberg opisuje sytuacje, które osłabiają …