Publikacje

Jak zorganizować wyjazd integracyjny dla dużej grupy

Organizacja wyjazdu integracyjnego typu outdoor dla dużej grupy to skomplikowane przedsięwzięcie. Jak przygotować udany team building dla całej firmy?

więcej »

Jak wybrać firmę na szkolenia team building

Zdecydowaliśmy się na organizację szkolenia team building w formie tzw. outdoor.  Mamy przed sobą oferty kilku firm i dylemat: którą wybrać. O co warto spytać przedstawicieli firmy i na co zwracać uwagę?

więcej »

Lina, tratwa czy hotel krasnoludków?

Zajęcia wspinaczkowe, spływ tratwą, leśne podchody, jazda samochodami terenowymi, zajęcia przygodowe w mieście… Pomysłów na szkolenie w formie team building może być wiele. Najlepiej skorzystać z tych, które dla uczestników okażą się nowe. Unikniemy wtedy rutyny i znudzenia.

więcej »

Plenery na szkolenia team building

Pracownicy działów szkoleń w przedsiębiorstwach czy szefowie ośrodków konferencyjny coraz lepiej potrafią zadbać o to, by szkolenie od strony organizacyjnej przebiegało sprawnie. Pod warunkiem, że nie są to szkolenia team building w plenerze – tu wciąż zdarzają się problemy.

więcej »

Kompetencje trenerów team building

Polskie Stowarzyszenie Trenerów Outdoor (PSTO) stworzyło listę kompetencji, jakie powinni posiadać szkoleniowcy prowadzący szkolenia team building i wyjazdy integracyjne zorientowane na budowanie zespołu.

więcej »

Team building pod dachem

Szkolenia team building kojarzymy głównie z wiosna i latem.  Wtedy pogoda najbardziej sprzyja zajęciom w terenie. Jednak pracodawcy coraz częściej organizują wyjazdy integracyjne zimą – pod dachem.

więcej »

Szkolenia team building

Dobrze zorganizowane szkolenia team building powinny mieć jasno określony cel. Im precyzyjniej zdefiniujemy go, tym lepiej trenerzy mogą przygotować program „szyty na miarę”.

więcej »

Techniki poznawania potrzeb

Analiza potrzeb wcale nie jest łatwym zadaniem handlowca. Na tym wstępnym etapie rozmowy sprzedażowej wielu z nich popełnia błędy, które prowadza do braku kontraktu.

więcej »

Badanie potencjału klienta

Sprawdzanie potencjału klienta trzeba zrobić przed prezentacją oferty i rozpoczęciem ustaleń końcowych, ponieważ oferowane przez handlowca warunki będą lepsze dla kontrahentów o dużym potencjale.

więcej »

Otwarcie rozmowy handlowej

Otwarcie rozmowy handlowej to pierwsze minuty spotkania z klientem – uczymy tego podczas pierwszego szkolenia Techniki Sprzedaży.

więcej »
Strona 2 z 612345...Ostatnia »