Win/Loss Reviews, Nowy model wiedzy dla wywiadu konkurencyjnego, Rick Marcet

Ta wyjątkowo skoncentrowana książka skupia się na wartości generowania raportów wygranych/strat w celu poprawy sprzedaży poprzez pełne wykorzystanie wiedzy, którą Państwa handlowcy zdobywają w trakcie swojej pracy. Niektórym czytelnikom ta książka może się wydawać nieco uporczywa, ponieważ autor i ekspert w dziedzinie produktywności sprzedaży Rick Marcet wyjaśnia i argumentuje każdy …

Rozmowy, które sprzedają, Współpracuj z kupującymi i spraw, by każda rozmowa się liczyła, Nancy Bleeke

Czy kiedykolwiek zastanawiali się Państwo, dlaczego niektórzy specjaliści ds. sprzedaży za każdym razem zamykają swoje transakcje, podczas gdy równie zaangażowani przedstawiciele handlowi słabną i upadają? Nancy Bleeke, konsultantka ds. szkoleń w zakresie sprzedaży, wyjaśnia, co wiedzą najlepsi sprzedawcy, a czego Państwo nie wiedzą. Opisuje, w jaki sposób wiedza, percepcja, wnikliwość …

Przyszłość czatu (i interakcji z Państwa klientami), Podcast Mixergy, Andrew Warner i Mikael Yang

Mikael Yang, założyciel ManyChat, rozmawia z Andrew Warnerem z podcastu Mixergy o misji ManyChat polegającej na wykorzystaniu chatbotów do zaangażowania ponad miliarda osób w Facebook Messenger. Marketerzy szukający nowych pomysłów skorzystają z tego, że Yang promuje boty Messengera jako łatwy, niedrogi i skuteczny sposób na sprzedaż, rozwiązywanie problemów i rozwijanie …

Mistrzostwo w uaktywnianium, Szybszy rozwój firmy dzięki dopasowaniu ludzi, procesów i priorytetów, Elay Cohen

Elay Cohen zdobył swoją reputację jako szef sprzedaży w jednej z najbardziej udanych organizacji ostatnich 50 lat – Salesforce. Tutaj wyjaśnia, na czym polega funkcja „sales enablement”, co oznacza, jak ją zbudować i jak jej sprawne funkcjonowanie pomaga organizacjom odnieść i utrzymać sukces. Bogaty w informacje i bardzo szczegółowy poradnik …

Jak sprzedawać w handlu detalicznym, Sekrety wprowadzania produktu na rynek, Clare Rayner

Clare Rayner, konsultant ds. handlu detalicznego, pochodzi z przedsiębiorczej rodziny, której historia handlu detalicznego sięga ponad 150 lat wstecz. Rayner dorastała pracując w handlu detalicznym rodziców, uczestniczyła w programie szybkiej ścieżki menedżerskiej McDonald’s i pracowała z wieloma znanymi brytyjskimi detalistami, takimi jak „Marks and Spencer, Safeway (obecnie Morrison’s), BHS, Dixons …

21.5 Niezniszczalne prawa sprzedaży, Sprawdzone działania, które należy podjąć, aby łatwiej, szybciej i lepiej sprzedawać… teraz i na zawsze, Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer jest autorem 12 książek, w tym bestsellera Mała czerwona księga sprzedaży. Cztery miliony ludzi czyta jego rubrykę Sales Moves, ponad 250 000 otrzymuje jego cotygodniowy magazyn e-mailowy Sales Caffeine, a rocznie wygłasza ponad 100 prezentacji. Gitomer to chodzący podręcznik szkoleniowy z milionowym uśmiechem. Dzieli się wartościowymi, choć nieszczególnie …

Złamać kod zarządzania sprzedażą, Tajemnice pomiaru i zarządzania wydajnością sprzedaży, Jason Jordan i Michelle Vazzana

We współpracy z Sales Education Foundation Jason Jordan i Michelle Vazzana zbadali 306 wskaźników sprzedaży, aby ustalić, które z nich najlepiej pomagają menedżerom sprzedaży w prowadzeniu ich handlowców do lepszych wyników. Autorzy wyjaśniają, jak zarządzać siłami sprzedaży, łączyć taktykę sprzedaży ze strategią firmy i dostarczać liczby sprzedaży, których potrzebują firmy. …

Dlaczego oni kupują, Kuloodporna metoda na zamknięcie każdej sprzedaży, David Fuess

Informatyk David Fuess twierdzi, że sposobem na pozbycie się bólu związanego ze sprzedażą jest podzielenie się z potencjalnymi klientami swoim pozytywnym nastawieniem do oferty w tak przekonujący sposób, że – na podstawie ich odpowiedzi na skierowane do nich pytania – uwierzą, że ta pozytywna opinia była ich własnym pomysłem. Uzbrojeni …

Sztuka Social Selling, Znajdowanie i angażowanie klientów na Twitterze, Facebooku, LinkedIn i innych portalach społecznościowych, Shannon Belew

Coraz więcej firm B2B i B2C wykorzystuje sieci i społeczności internetowe, aby uzyskać znaczne przychody dzięki marketingowi w mediach społecznościowych. Jednak niektórzy menedżerowie nadal niechętnie podchodzą do tego tematu. Z kolei ci, którzy uważają, że kanały mediów społecznościowych są odpowiedzią na ich marzenia o sprzedaży, powinni pamiętać, że niezliczona ilość …

Przewidywalny Prospecting, Jak radykalnie zwiększyć sprzedaż w sektorze B2B, Marylou Tyler i Jeremey Donovan

Ten znakomity poradnik dotyczący prospectingu autorstwa ekspertów w dziedzinie sprzedaży Marylou Tyler i Jeremey Donovan łączy filozofię sprzedaży z codziennymi podstawami sprzedaży B2B. Autorzy omawiają, jak dotrzeć do najbardziej obiecujących prospektów, zapewnić sobie spotkania i skutecznie się komunikować – wszystko po to, aby osiągnąć „przewidywalne prospektowanie”, a tym samym bardziej …