Nie chodzi o to, gdzie zaczynasz, ale o to, gdzie kończysz, Sekrety sukcesu najlepszego członka niezależnych sił sprzedaży Mary Kay, Gillian Hennessy-Ortega

Niech różowe Cadillaki zapoczątkują Państwa karierę w sprzedaży. Kiedy sprzedawcy kosmetyków Mary Kay odnoszą sukces, odjeżdżają dużym różowym samochodem. Dyrektor wykonawczy Mary Kay, Gillian Hennessy-Ortega, jedna z takich kierowców, oferuje wskazówki dotyczące wyznaczania celów, rozwoju klientów i rozwoju osobistego w znakomitym podręczniku kariery z wnikliwą mieszanką porad i przykładów. Książka …

Techniki sprzedaży przez e-mail, (które naprawdę działają!), Stephan Schiffman

Oczywiście, poczta elektroniczna zmieniła sposób pracy i komunikacji. Oprócz walki o uwagę czytelnika, sprzedawcy muszą mieć nadzieję, że ich wiadomości e-mail dotrą do właściwych skrzynek pocztowych, ominą filtry śmieci i spamu oraz przyciągną odbiorców. Stephan Schiffman dzieli się zdroworozsądkowymi radami dotyczącymi wykorzystania poczty elektronicznej jako części procesu sprzedaży, a nie …

Zaawansowane strategie sprzedaży, Sprawdzony system pomysłów, metod i technik sprzedaży wykorzystywanych przez najlepszych handlowców na całym świecie, Brian Tracy

Brian Tracy przedstawia przejrzysty, łatwy w użyciu podręcznik dla handlowców. Pisze w bardzo zdroworozsądkowym stylu, obiektywnie opisując, co działa w sprzedaży, a co nie. Tracy ułatwia Państwu rozpoznanie błędów w Państwa strategiach sprzedaży, ale nie pozostawia poczucia, że to Państwo sami są sobie winni. Tracy przyznaje, że można odnieść sukces …

Maszyna zysków linii frontu, Plan eksplozji zysków przy wykorzystaniu istniejącego zespołu sprzedaży i serwisu, Ziad Y. Khoury

Sala sprzedaży i inne punkty kontaktu z klientami to „linia frontu” Państwa firmy. Tutaj odbywa się większość sprzedaży, ponieważ pracownicy mają kontakt z klientami. Jednak wiele firm nie potrafi w pełni wykorzystać tego potencjału. Aby zmaksymalizować sprzedaż, należy najpierw zmotywować i przeszkolić pracowników pierwszej linii. Konsultant ds. efektywności sprzedaży Ziad …

Przestań zachowywać się jak sprzedawca i zacznij myśleć jak kupujący, Zwiększ skuteczność sprzedaży, pomagając klientom kupować, Jerry Acuff i Wally Wood

Wielu autorów napisało książki o sprzedaży z punktu widzenia sprzedawcy. Stosunkowo niewielu przyjmuje perspektywę kupującego. Sprzedawca, który stał się konsultantem, Jerry Acuff (piszący tutaj z Wally’m Woodem), przedstawia odświeżające spojrzenie na sprzedaż oczami kupującego. Większość handlowców nigdy nie osiąga swoich celów, ponieważ zapominają o tym, aby sprzedawać w taki sposób, …

Marketing Motywacyjny, Jak skutecznie zmotywować Państwa klientów, aby kupili teraz, kupili więcej i powiedzieli znajomym!, Robert Imbriale

Wystarczy sięgnąć po dowolną książkę marketingową, aby znaleźć wariację na ten temat: „Ludzie kupują na podstawie emocji, a swoje decyzje uzasadniają logiką”. Guru sprzedaży internetowej Robert Imbriale zgłębia tę zasadę jeszcze bardziej, określając pięć podstawowych „motywatorów emocjonalnych”, które inspirują ludzi do dokonywania zakupów: „strach, miłość, gratisy i okazje, zarabianie pieniędzy …

Dojazd do VITO, Bardzo Ważny Najwyższy Urzędnik, Anthony Parinello

Ta dobrze zdyscyplinowana książka odzwierciedla skupienie, jasność i siłę napędową, które są niezbędne, aby z powodzeniem sprzedawać towary najwyższym urzędnikom w wielkich i małych korporacjach. Osoby zajmujące najwyższe stanowiska w korporacjach często mają specyficzne cechy osobowości „Typu A”. Uwzględniając te cechy w sposobie podejścia do tych „bardzo ważnych członków kadry …

Sekrety skutecznego negocjowania dla handlowców, Sekrety Mistrza Negocjacji, Roger Dawson

Podczas gdy rynek jest zalany książkami o tym, jak przedstawiać, sprzedawać, wywalczać i zamykać transakcje, ta książka znacznie przewyższa większość z nich. Autor Roger Dawson prowadzi handlowców krok po kroku przez ekonomiczne i psychologiczne aspekty udanych negocjacji. Napisana w sposób kompetentny, konwersacyjny i strategicznie skonstruowana, książka ta rzeczywiście dostarcza tego, …

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje, (i jak sprzedawać jeszcze więcej, gdy nikt nie kupuje), Dave Lakhani Wiley, 2009

Desperackie czasy wymagają desperackich działań, a jeśli chodzi o sprzedaż w czasie spowolnienia gospodarczego, przetrwanie Państwa firmy może zależeć od podjęcia radykalnych, asertywnych działań. Mówca, autor i trener Dave Lakhani twierdzi, że stare techniki sprzedaży nie są już odpowiednie. Zaleca alternatywne, innowacyjne podejścia do sprzedaży, w tym pewne odważne – …

Przewodnik menedżera sprzedaży po wspaniałości, Dziesięć podstawowych strategii, jak poprowadzić swój zespół na szczyt, Kevin F. Davis

Doskonała sprzedaż zależy od najwyższej wydajności Państwa zespołu sprzedaży, ale większość menedżerów sprzedaży, którzy nigdy nie nauczyli się być dobrymi trenerami lub nauczycielami, nie wie, jak sprawić, aby takie osiągnięcie stało się rzeczywistością. Konsultant ds. sprzedaży Kevin F. Davis oferuje tym menedżerom podstawowy kurs, jak pomóc swoim przedstawicielom w bardziej …