Mała Platynowa Księga Cha-Ching Jeffrey’a Gitomera!, 32,5 Strategii, które pozwolą Ci uruchomić Twoją własną kasę w biznesie i sukcesie osobistym, Jeffrey Gitomer

John Patterson, założyciel i właściciel National Cash Register Company, był geniuszem biznesu. Wprowadził wiele koncepcji sprzedaży, programów szkoleniowych i planów motywacyjnych, które dziś są dla firm oczywistością. W tej książce znany autor i trener sprzedaży Jeffrey Gitomer przedstawia niektóre z najbardziej znanych koncepcji sprzedaży Pattersona. Jest to rozszerzenie książki Gitomera The Patterson Principles of Selling, wcześniejszej książki o mistrzu …

10 sekretów zarządzania czasem dla handlowców, Zdobądź przewagę nad konkurencją i spraw, by liczyła się każda sekunda, Dave Kahle

Dave Kahle dostosowuje wiele obecnie powszechnie stosowanych procesów zarządzania czasem do specyficznego użytku handlowców w terenie. Jego podstawowym założeniem jest to, że handlowcom zewnętrznym o wiele trudniej jest stosować zwykłe techniki, ponieważ ich życie jest tak pełne niepewności. Ponadto sprzedawcy są zwykle nastawieni na działanie, więc nie chcą poświęcać czasu na planowanie lub tworzenie systemów. A przecież, jak przekonuje Kahle, taka …

Kompletny przewodnik po przyspieszeniu wydajności sił sprzedaży, Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Greggor A. Zoltners

Aby zwiększyć wydajność grupy sprzedażowej, należy dać sprzedawcom bardzo szczegółowe oceny i instrukcje, jak twierdzą autorzy Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha i Greggor A. Zoltners. Problem polega na tym, że instrukcje są nie tylko szczegółowe, ale i bardzo techniczne. Trzeba postrzegać sprzedaż jako naukę, aby jak najlepiej wykorzystać wykresy, diagramy, listy, schematy i wzory. Jeżeli uda się Państwu przebrnąć przez ten …

Sprzedaż z wglądem, Zaskakujące badania nad tym, co zwycięzcy sprzedaży robią inaczej, Mike Schultz i John E. Doerr

Eksperci w dziedzinie sprzedaży Mike Schultz i John E. Doerr wyjaśniają, jak sprawić, aby potencjalni klienci docenili Państwa profesjonalną wiedzę i postrzegali ją jako atut dołączony do produktu lub usługi. Ich magicznym składnikiem jest „insight selling” – inspirowanie nabywców nowymi pomysłami i usprawnianie ich procesu decyzyjnego. Schultz i Doerr dają jasne wskazówki, jak handlowcy powinni pracować z potencjalnymi …

Zarobić pierwszy milion w marketingu sieciowym, Sprawdzone techniki, których można użyć, aby osiągnąć sukces finansowy, Mary Christensen i Wayne Christensen

Marketing bezpośredni jest jedną z najstarszych, najbardziej skutecznych i najprostszych form sprzedaży. Napisanie książki na ten temat jest wyzwaniem, ponieważ autorzy muszą odnieść się do tych standardowych cech, nie powtarzając oczywistości, i muszą znaleźć coś świeżego do dodania. Mąż i żona, Mary i Wayne Christensenowie, sprostali temu wyzwaniu, przynajmniej dla czytelników, którzy są początkujący w marketingu bezpośrednim. Ich książka w sposób kompetentny omawia …

Dyscyplina dolaryzacji, Jak inteligentne firmy tworzą wartość dla klienta… i czerpią z niej zyski, Jeffrey J. Fox i Richard C. Gregory

Dolaryzacja to prosta, ale użyteczna koncepcja, według której można określić korzyści płynące z każdego produktu lub usługi i wyrazić je w dolarach. Następnie można wykorzystać te wartości do zwiększenia sprzedaży, wzmocnienia relacji z klientami i dostawcami, skoncentrowania działań marketingowych i ustalenia konkurencyjnych cen. Konsultanci i autorzy Jeffrey J. Fox i Richard C. Gregory z powodzeniem wyjaśniają, dlaczego dostawcy produktów i usług powinni rozważyć ten prosty pomysł. …

Outsourcing funkcji sprzedaży, Prawdziwe koszty sprzedaży w terenie, Erin Anderson i Bob Trinkle

Outsourcing stał się akceptowaną praktyką biznesową, ponieważ może przynieść wyraźne oszczędności i poprawić jakość usług. Jednakże, mimo że outsourcing sprzedaży jest powszechny, nie został on powszechnie przyjęty przez firmy przyzwyczajone do posiadania dedykowanych wewnętrznych pracowników sprzedaży. Autorzy Erin Anderson i Bob Trinkle przedstawiają mocne argumenty przemawiające za korzyściami płynącymi z korzystania z zewnętrznych przedstawicieli handlowych, twierdząc, że kosztują oni mniej i sprzedają …

Power Selling, Siedem strategii łamania kodu sprzedaży, George Ludwig

Sprzedawcy z natury są nieskrępowani, a gdy stają się poszukiwanymi trenerami i mówcami, publiczność wzmacnia tę tendencję, reagując ciepło na czarujące, dziwne wstępy i anegdoty. W tym przypadku jednak, mimo że autor George Ludwig udziela istotnych rad, pokazuje, że osobiste historie, które rozruszają publiczność podczas przemówienia, nie zawsze przekładają się na druk. Co więcej, pojedyncza anegdota, jak pocisk snajpera, ma często większą siłę rażenia niż …

Sprzedaż z inteligencją emocjonalną, 5 umiejętności budowania silniejszych relacji z klientami, Mitch Anthony

Odkąd Daniel Goleman z Harvardu opublikował w połowie lat 90. książkę „Inteligencja emocjonalna”, eksperci z wielu dziedzin przyjęli jego pojęcie E.Q. – inteligencji emocjonalnej – w przeciwieństwie do I.Q. – inteligencji intelektualnej. Chociaż E.Q. jest najczęściej stosowana w dziedzinie zarządzania i przywództwa, jej najsilniejsze naturalne powiązanie może dotyczyć sprzedaży. Niektórzy specjaliści ds. sprzedaży twierdzą, że kupujący podejmują decyzje na podstawie …

20 dni na szczyt, Jak Formuła Precyzyjnej Sprzedaży sprawi, że w ciągu dwudziestu dni staną się Państwo najlepszymi sprzedawcami w Państwa firmie, Brian Sullivan

Ten krótki przewodnik po sprzedaży oferuje solidne sugestie dotyczące takich skutecznych technik, jak zadawanie pytań, słuchanie klientów, robienie notatek, korzystanie z arkuszy rozmów i przeprowadzanie badań, aby przekształcić sprzedaż w znormalizowany, mierzalny i powtarzalny proces. Jeżeli żadna z tych rzeczy nie brzmi dla Pana nowocześnie, to problem nie leży po Pana stronie. Ale to nie znaczy, że te rady nie są rozsądne. Jest. Autor Brian Sullivan, mówca …