Sprzedaż nie dzieje się ot tak, 26 sprawdzonych strategii zwiększania sprzedaży na każdym rynku, Stephan Schiffman

W książce „Sprzedaż nie zdarza się sama” Stephan Schiffman, założyciel szybko rozwijającej się firmy szkoleniowej, rozszerza swoje podejście do sprzedaży, polegające na tworzeniu propozycji, która ma sens dla potencjalnego klienta. Swoją książkę wypełnia omówieniem tych samych podstawowych zasad, które przedstawił w kilku innych książkach, choć każda z nich ma swój …

25 najczęstszych błędów w sprzedaży, I jak ich unikać, Stephan Schiffman

Stephan Schiffman, słynny mistrz zimnych rozmów i technik sprzedaży, przedstawia w skrócie wskazówki dotyczące korygowania typowych problemów w sprzedaży. Wykorzystuje on ten sam format bryłek rady, co w wielu innych swoich książkach, takich jak The Most Common Sales Habits of Highly Successful Salespeople, i ta formuła jest dla niego zwycięska. …

Rozmowy o sprzedaży, Jak zwiększyć sprzedaż dzięki mistrzostwu werbalnemu, Len Serafino

Większość książek o sprzedaży jest pisana przez osoby, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat nie sprzedały niczego poza swoimi kursami sprzedaży i swoimi książkami o sprzedaży. Niewielu autorów książek o sprzedaży ma niedawne doświadczenie w sprzedaży czegoś konkretnego w realnym świecie. Ten podręcznik jest natomiast napisany jak przemówienie człowieka, który …

Wykiełkuj!, Wszystko, co muszę wiedzieć o sprzedaży, nauczyłem się z mojego ogrodu – Cztery kroki do, Greg Wright i Alan Vengel

Koncepcja rozwijania biznesu jak ogrodu może nie wydawać się szczególnie oryginalna, ale kierunek, w jakim autorzy podążają w swoich poradach dotyczących sprzedaży, jest całkiem świeży. W nietypowy i pożądany sposób skupiają się na jednym aspekcie życia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży: jak przedłużyć swoją karierę i wytrwać w niej, pomimo chwastów …

25 najbardziej niebezpiecznych mitów dotyczących sprzedaży, (i jak ich unikać), Stephan Schiffman

Ten doskonały, krótki podręcznik może przynieść korzyści każdemu sprzedawcy. Autor identyfikuje 25 szkodliwych błędów w sprzedaży i obala każdy z nich. Następnie zastępuje je zdrowymi, zdroworozsądkowymi radami. Książkę można streścić w kilku słowach: bądź uczciwy i szanuj swojego klienta, słuchaj więcej niż mówisz, ucz się wszystkiego, co możesz, i oferuj …

Pokonać wypalenie zawodowe w sprzedaży, Maksymalizacja sprzedaży, minimalizacja stresu, Stephan Schiffman

Stephan Schiffman jest uznanym weteranem w dziedzinie szkoleń z zakresu sprzedaży korporacyjnej. Jego książka oferuje wiele przydatnych narzędzi, w tym test pozwalający określić, czy cierpi Pan na wypalenie zawodowe, mnóstwo wskazówek dotyczących skuteczniejszej sprzedaży (Schiffman jest w tym zakresie ekspertem) oraz załącznik z poradami dotyczącymi działań w zakresie sprzedaży telemarketingowej. …

Zasady Pattersona dotyczące sprzedaży, Jeffrey Gitomer

Na okładce książki Jeffrey Gitomer jest określany jako „nowoczesny lider sprzedaży”. Biorąc pod uwagę ten efektowny wstęp, jego książka musi przyciągać uwagę – i tak jest. Treść jest przedstawiona za pomocą nowoczesnych, swobodnych dużych czcionek i grafik. Ilustracje przedstawiają intrygujące czarno-białe, porysowane zdjęcia założyciela NCR Johna Pattersona, który demonstruje swoje …

Szkolenie z zakresu sprzedaży, Jim Mikula

Dobrze wyszkoleni specjaliści ds. sprzedaży mają dużą przewagę nad konkurencją, która działa na zasadzie „fly-by-the-seat-of-the-pants”, więc jeżeli Państwa zadaniem jest ich szkolenie, oto narzędzie, które z pewnością Państwo docenią. Podręcznik autora Jima Makuli dla trenerów sprzedaży pokazuje dokładne, pełne zrozumienie procesu sprzedaży i sposobu myślenia profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży. Jego …

Metaforycznie sprzedając, Anne Miller

Można powiedzieć, że autorka Anne Miller jest jak właściciel domu, który podczas kopania rowu na podwórku trafia na ropę. W tej książce dzieli się ona wiedzą, którą zdobyła w ciągu ponad 20 lat destylowania metafor. Jej książka nie pozostawia wątpliwości, że metafory mogą napędzać silniki Państwa sukcesu w sprzedaży. Jej …