Maszyna, Radykalne podejście do projektowania funkcji sprzedaży, Justin Roff-Marsh

Przygotujcie się na prostą rozmowę o tym, co jest nie tak ze sprzedażą i marketingiem. Konsultant Justin Roff-Marsh twierdzi, że tradycyjne podejście już nie działa: zapasy się piętrzą, klienci unikają wizyt handlowców w terenie, technologia sprzedaży pogarsza sytuację, a prowizje i premie sprawiają, że handlowcy osiągają gorsze wyniki. Roff-Marsh, który …

Zarządzanie sprzedażą. Uproszczone., Prosta prawda o uzyskiwaniu wyjątkowych wyników przez zespół sprzedaży, Mike Weinberg

W większości firm kierownicy sprzedaży nie mają praktycznie żadnej kontroli nad swoim czasem i kalendarzami i często muszą tracić czas na wykonywanie drobnych zadań i uczestniczenie w spotkaniach, które nie mają nic wspólnego ze sprzedażą. Czas, który menedżerowie sprzedaży poświęcają na niezwiązane ze sprzedażą czynności i inne czynniki rozpraszające, często …

Sprzedaż z wartością dodaną, wydanie czwarte, Jak sprzedawać bardziej zyskownie, pewnie i profesjonalnie, konkurując na wartości, a nie na cenie, Tom Reilly i Paul Reilly

Na większości rynków sprzedawcy działają w warunkach ostrej konkurencji, w której króluje cena. Jak więc mogą się wyróżnić i odnieść sukces? Znakomity autor Tom Reilly i trener sprzedaży Paul Reilly oferują jasne rozwiązanie i program do jego realizacji. Namawiają wszystkich handlowców – niezależnie od dziedziny i oferty – do sprzedawania …

Sekretny język wpływu, Opanuj jedną umiejętność, której potrzebuje każdy profesjonalista w dziedzinie sprzedaży, Dan Seidman

Autor i trener sprzedaży Dan Seidman twierdzi, że handlowcy spotykają się z różnymi rodzajami nabywców: Dla jednych nowe pomysły są ekscytujące, inni są podejrzliwi. Jedni chcą mieć duży obraz, a inni wolą szczegóły. Jedni żyją dzięki swoim emocjom, a inni żądają statystyk i raportów. Kluczem do zwiększenia sprzedaży jest poznanie …

Konsekwentna sprzedaż,Potężne wyniki sprzedaży. Każdy lead. Za każdym razem., Weldon Long

Autor bestsellerów Weldon Long twierdzi, że może Pan sprawić, że potencjalni klienci zobowiążą się do zaakceptowania Pana ceny, podejmą decyzje w odpowiednim czasie i zgodzą się nie składać konkurencyjnych propozycji – wszystko to dzięki zastosowaniu sprawdzonego procesu „konsekwentnej sprzedaży”. W wieku 40 lat Long był osobą, która nie ukończyła szkoły …

13 podstawowych zasad sprzedaży Joe Girarda, Jak osiągnąć sukces i prowadzić wspaniałe życie, Joe Girard i Tony Gibbs

Dowiedz się, jak sprzedawać – lub sprzedawać lepiej – korzystając z mądrości, wiedzy i doświadczenia Joe Girarda. Księga rekordów Guinnessa uznała Girarda za „największego sprzedawcę świata”; on sam chętnie się z tym zgadza i chętnie powie Państwu, jak samemu zostać super sprzedawcą. W tej przystępnej lekturze Girard, we współpracy z …

Co Państwa Prezes powinien wiedzieć o wynagrodzeniu za sprzedaż, Połączenie narożnego biura z linią frontu, Mark Donnolo

Opracowanie i wdrożenie planu wynagrodzeń dla przedstawicieli handlowych może być trudne. Jeżeli wynagrodzenie za sprzedaż zostanie ustalone prawidłowo, dziesiątki przedstawicieli mogą zarabiać duże pieniądze, sprzedając Państwa produkty i usługi w dużych ilościach; jeżeli natomiast zostanie ustalone niewłaściwie, nagradzają Państwo słabych handlowców, a jednocześnie wypychają z firmy najlepszych. Cienka linia oddziela …

Ziglar o sprzedawaniu, Ostateczny podręcznik dla profesjonalistów w dziedzinie sprzedaży, Zig Ziglar

Czytanie Ziga Ziglara o sprzedaży to trochę jak zaglądanie Beethovenowi przez ramię przy fortepianie. Od dziesięcioleci Ziglar jest orędownikiem roli szlachetnego profesjonalisty w dziedzinie sprzedaży. Tutaj opowiada, jak przeprowadził – i spartaczył – swoją pierwszą rozmowę sprzedażową w 1947 roku. Mimo upływu lat od tej pierwszej rozmowy, przesłanie Ziglara dotyczące …

Przestań sprzedawać i zacznij przewodzić, Jak sprawić, by sprzedaż stała się nadzwyczajna, James M. Kouzes, Barry Z. Posner i Deb Calvert

Sprzedaż między przedsiębiorstwami (B2B) może być trudna. Wielu kupujących automatycznie zakłada, że wszyscy sprzedawcy spełniają negatywny stereotyp wywierających presję, manipulujących, znających się na rzeczy. Kupujący obawiają się naciągaczy. Rozwiązanie? Sprzedawcy B2B muszą przestać zachowywać się jak sprzedawcy i zacząć zachowywać się jak liderzy. Co więcej, muszą stać się liderami. Autorzy …

Win/Loss Reviews, Nowy model wiedzy dla wywiadu konkurencyjnego, Rick Marcet

Ta wyjątkowo skoncentrowana książka skupia się na wartości generowania raportów wygranych/strat w celu poprawy sprzedaży poprzez pełne wykorzystanie wiedzy, którą Państwa handlowcy zdobywają w trakcie swojej pracy. Niektórym czytelnikom ta książka może się wydawać nieco uporczywa, ponieważ autor i ekspert w dziedzinie produktywności sprzedaży Rick Marcet wyjaśnia i argumentuje każdy …