Jeśli nie chcą Państwo tracić czasu na organizacje pobytu szkoleniowego (znalezienie hoteli, ustalenia z hotelami), chętnie zajmiemy się tym zadaniem. Mogą Państwo skorzystać z dwóch alternatywnych form naszej pomocy:

  • podstawowego wsparcia i pomocy (przedstawienie Państwu listy sugerowanych hoteli, sugestie dot. wielkości i ustawienia sal konferencyjnych) – ta pomoc bezpłatna zawsze, gdy korzystają Państwo z naszych szkoleń lub gier integracyjnych.
  • pełnej organizacji pobytu – znalezienie hoteli, rezerwacja noclegów, ustalenie menu, sal szkoleniowych, transport autokarowy uczestników i wszelkie inne czynności potrzebne dla organizacji pobytu. W takim przypadku koszt pobytu Państwa pracowników w hotelu dodamy do naszej faktury za szkolenie (otrzymają Państwo jedną zbiorczą fakturę za wszystkie usługi).

Za pełną organizację pobytu (i ew. innych atrakcji) pobieramy opłatę:

  • ryczałtową (1500zł netto za obsługę hotelową i 300zł netto za znalezienie każdego innego podwykonawcy – np. transport autokarowy),
  • ryczałtową mini (800zł netto – w przypadku szkoleń bez noclegu, dla grupy do 20 uczestników)
  • lub rozliczenie godzinowe (100zł netto za każdą godzinę naszej pracy).

W przypadku rozliczenia godzinowego, czas pracy obliczany jest wg. poniższych zasad:

  1. Znalezienie min. 2 hoteli wg. Państwa preferencji, przygotowanie wstępnej wyceny pobytu w każdym z proponowanych hoteli – 3h
  2. Przygotowanie umowy z hotelem (umowa dot. pobytu, wyżywienia, parkingu, opłat dodatkowych, sposobu fakturowania alkoholu, bezdokumentowego meldowania gości, ew. zmniejszenia liczby gości przed przyjazdem, itp.) oraz umowa RODO ochrony danych osobowych uczestników zameldowanych w hotelu – 3h
  3. Przygotowanie uproszczonego zamówienia/umowy dla hotelu – dotyczy pobytów dla grup do 20 osób i bez noclegu – 1h
  4. Ustalenie menu konferencyjnego: posiłki, przerwy kawowe, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, zasady odpłatności za korzystanie z barków w pokojach, zasady zamawiania napoi „na pokój”, reguły dot. open bar itp. – 3h (wariant pełny) lub 1h (gdy organizowany jest tylko obiad i przerwy kawowe na jednodniowym szkoleniu bez noclegu)
  5. Ustalenia dot. sal konferencyjnych: wyposażenie, ustawienie, godziny dostępności 0,5h
  6. Ustalenia dot. wykorzystania pleneru na ew. gry i zajęcia integracyjne 0,5h
  7. Atrakcje wieczorne organizowane przez hotel: dyskoteka, pokazy, przemówienia inspiracyjne itp. 1h za każdą atrakcję
  8. Znalezienie zewnętrznego (innego niż hotel) podwykonawcy: np. zewnętrzny DJ, transport grupy autokarem, wycieczka z przewodnikiem, ponadstandardowe do-ubezpieczenie uczestników NNW od ryzyka w zadaniach plenerowych itp. – 3h za każdego podwykonawcę
  9. Korekty i zmiany do wcześniejszych ustaleń: zmiana menu, liczby wynajmowanych pokoi, godzin szkolenia, domawiania dodatkowych atrakcji, zmiany w umowie, zmiana liczby autokarów itp. – 0,5h za każdą zmianę
  10. Inne zadania (np. oznakowanie hotelu logami firmy, prywatna recepcja, itp.) – ustalane indywidualnie
Organizacja pobytu i obsługa hotelowa – cennik
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.