Transy kupowania, Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale

„Czy chcą Państwo dokonywać sprzedaży jak zaczarowani? Proszę przeczytać tę książkę.” Według Joe Vitale’a, można przyciągnąć uwagę czytelników, umieszczając w nagłówku słowo „magia”, ponieważ odwołuje się ono do ich wewnętrznych myśli i przenika do ich nawykowego transu lub zaabsorbowania. Kiedy już uda się Państwu przebić przez ten stan, mogą Państwo wprowadzić potencjalnych klientów w „trans kupowania”, czyli stan …

Tworzenie milionowego dochodu ze sprzedaży w ciągu roku, Sukces w sprzedaży dzięki poleceniom klientów, Paul M. McCord

Tradycyjna metoda sprzedaży cold-calling jest równie trudna, co znana. Paul McCord ma wieloletnie doświadczenie w pomaganiu sprzedawcom w osiąganiu sukcesów poprzez pracę z wykwalifikowanymi poleconymi, a nie poprzez poszukiwanie przypadkowych nieznajomych. Jego metoda daje Państwu lepszy współczynnik zamknięcia sprzedaży i sprawia, że każdego dnia mają Państwo ochotę na sprzedaż. McCord pisze zwięźle i w prosty sposób przedstawia swoje argumenty. Każdy rozdział kończy …

Trudne rozmowy, Strategie sprzedaży, dzięki którym można pozyskać najtrudniejszych klientów, Josh Gordon

Podczas gdy większość książek o sprzedaży skupia się na zachowaniu sprzedawcy, ta książka skupia się na zachowaniu klienta i na tym, jakie podejście do sprzedaży należy zastosować w zależności od tego, jak dziwny lub irytujący – przepraszam, powinno być „wymagający”, a może „ekscentryczny” – staje się klient. Josh Gordon w sposób jasny i skuteczny przedstawia 20 różnych klasycznych, trudnych zachowań, w tym wszystko od „Klienta, …

Mała zielona książeczka o tym, jak się dogadać, Jak mówić, pisać, prezentować, przekonywać, wywierać wpływ i sprzedawać innym swój punkt widzenia, Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer napisał wiele „małych” książek o technikach sprzedaży i motywacji, wszystkie zatytułowane są w charakterystycznych kolorach. Książki te zawierają prostą zachętę w żartobliwym tonie. Gitomer oferuje Państwu informacje i pewność siebie; nie jest zainteresowany głębią. Jego misją jest nauczyć osoby nieświadome, niewykwalifikowane, nieśmiałe i ostrożne, jak być przekonującym dla własnego zysku. Otwiera drzwi do wystąpień publicznych i prezentacji i stara się …

Tworzenie ewangelistów klienta, Jak lojalni klienci stają się ochotniczą siłą sprzedaży, Ben McConnell i Jackie Huba

Co trzeba zrobić, aby Państwa klienci przejrzeli na oczy, aby zachwalali Państwa produkt jak ewangelicy sprzedający swoje credo? Jak stworzyć ewangelistów klientów, których słowo ustne nawróci innych akolitów na Państwa produkt? Autorzy Ben McConnell i Jackie Huba podają rozdział i werset. Podpowiadają, jak zachęcić klientów do głoszenia Państwa przesłania. Jednak zanim konsumenci wejdą na ambonę, muszą Państwo mieć …

Sprzedawanie z uczciwością, Odnowienie sprzedaży poprzez współpracę, szacunek i służbę, Sharon Drew Morgen

Sharon Drew Morgen wprowadza nową koncepcję w sprzedaży – metodę Facylitacji Zakupu. Jej metoda sprzedaży skupia się na zrozumieniu wzorców zakupowych ludzi, a nie na tradycyjnym podejściu polegającym na badaniu wzorców skutecznych sprzedawców. Książka ta jest jedną z wielu podkreślających rosnący trend w kierunku włączania etyki i wartości do sposobu prowadzenia biznesu. Książka zawiera porady dla sprzedawców, którzy chcą przejść do tego nowego …

25 nawyków sprzedażowych skutecznych handlowców, 2. edycja, Stephan Schiffman

Znany trener sprzedaży – i główny geniusz cold callingu – Stephan Schiffman zwięźle opisuje 25 skutecznych technik sprzedaży. Każdej z nich poświęcony jest krótki rozdział, w którym znajduje się garść porad, przykład lub dwa, a także poklepanie po plecach, dzięki któremu wyjdą Państwo z domu naładowani i gotowi do działania. Nie ma znaczenia, czy słyszeli Państwo już wcześniej niektóre z tych zdroworozsądkowych pomysłów, ponieważ …

Sekrety sprzedaży supergwiazdy, Barry J. Farber

Nie ma różnicy zdań co do tego, jak skuteczni handlowcy stają się i pozostają skuteczni. Można czytać długie książki, książki filozoficzne i książki pełne przykładów i inspiracji. Zasady są praktycznie takie same. W książce Barry’ego J. Farbera nie ma tajemnic, jest za to wiele prawd. Jest to krótkie, powtarzalne, a jednocześnie wyczerpujące zestawienie podstaw. Dowiadują się Państwo, co należy robić, a następnie otrzymują listę kontrolną, za pomocą której mogą …

Potęga sprzedaży, Jak stworzyć i cieszyć się karierą handlową wartą wiele milionów dolarów, Donald Moine i Ken Lloyd

Niewielu handlowców może polegać na czystym instynkcie, aby skutecznie sprzedawać. Ci nieliczni, którzy stają się milionerami w sprzedaży bez pracy nad doskonaleniem swoich umiejętności, byli prawdopodobnie podtrzymywani w pierwszej kolejności przez troskliwą ciotkę. Ale ci, którzy patrzą na sprzedaż jak na biznes, którego można się nauczyć i który trzeba ćwiczyć i doskonalić, są tymi, którzy zazwyczaj stają się sprzedażowymi milionerami. Donald Moine i Ken Lloyd głoszą to, co sami praktykują. …

Klienci jako partnerzy, Budowanie relacji, które trwają, Chip R. Bell

Chip R. Bell łączy to, co praktyczne, z tym, co płynie z serca, w doskonałym przewodniku do tworzenia partnerstwa z klientami. Skupia się na takich elementach jak obfitość, zaufanie, marzenia, prawda, równowaga i łaska. Książka wykorzystuje inteligentne i kreatywne historie przypadków i anegdoty, aby zilustrować te istotne elementy i dzięki temu wznosi się ponad poziom podstawowego how-to. Autorka zwraca szczególną uwagę na niematerialne, ludzkie …